Konsekvens & Siff - Fest .mp3
Shudeludu, lägger upp en låt här då åt Konsekvens och siff... mja, vad ska man säga det är lite sommar feeling över den, och bra drag i hela låten.. Intro & Vers 1 : Konsekvens Reff: Konsekvens & Siff. Vers 2 : Siff. Mixning: Konsekvens. Beat : Freebeat (Mathie?) Länkar :Här Där (backup) ska även passa på att säga att det här blir den näst sista låten på ett tag från Konsekvens & Siff, dock släpps det ännu en låt denna vecka eller möjligtvis nästa vecka, dem slutar absolut inte med musiken men dem kommer inte ha några inspelningsmöjligheter på en månad ungefärligt skulle jag tippa på... Håll även ögonen öppna för Summarize's netplay som släpps om ca 5 dagar, med artister som bla Chai. Tanka nu boys, och langa konstruktiv kritik annars tar jag era tånaglar och kokar dem med saft.. Hoppas inte länkarna knasar..Holler
go som fan , Forsätt så !:)
0 523
Well. det var ju lite ös i låten men hela skiten var ju föfan i otakt haha :P han i början var bättre en den andra iaf. men inget jag diggade direkt! Peace out!
http://Myspace.com/Slukarn
yää tack KronYo för du la upp låten åt oss <3 pumpa på =) /Konsekvens
Konse''
Haha, den var inte sådär superbra, det enda som var roligt var uttalet låter fan norsk jao xD
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
Jag diggar. solklart !. mina pojkar <3
Oggy ^.-
Konsekvens lägger det fett, helt okej text! Siff lägger det helt okej, drar iväg på en del ord, nice text! :p Refrengen va fet som fan, men hade velat haft den på rätt ställe från början ;/
Soft maaaaaayn'z ! Piiiz!
härlig låt! keep it up
Matte bestämmer för att han är bättre än mej på allt!
ChrilleF lite otakt man:/, du har gjort bättre Chrille, lite konstig text=), "jah hämtar den",-låter som du får andnings uppehåll?:/ Siff, Gled iväg ibland,men de var fresh ändå=), orkar inte kommentera mera boys,men bra gjort! beatet ska jah kicka med på juh:/, de va synd!=)
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
Tack kronan_ att du la upp den åt oss rörande... Peace / SiFF
asså i reffen=)
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
yoyoyo det låter frestande kanske kommer förbi:) softish väder ute fan ;) peace out det är jag som e siff lägger en diss å lightar en spliff,
tycker att ni båda har råsköna röster och rätt nice flow, siff lägger det tyvärr lite offbeat. beatet är nice! keep up the good work!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
åhåw, loria i audioforumet?
letar lammkött till framtida jams!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Ska vi ta en sista mina hjärtegull?