2 världar - Alla älskar att hata ( diss till Rmk )
Ja vet att ja inte skulle dissa mer.. men när rmk droppade diss till mig så va ja tvungen att droppa nogra vackra rader till han :D njut..Låten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du menar att när rmk droppa en diss till dig så såg du changsen att få hype och bryta dina egna ord.. patetiskt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Ja vet att ja inte skulle dissa mer" nje.. va de inte detta du väntade på ?;) aja, låten va inget jag gillade..träna på flowet+ allt annat övrigt så tog rmk dig på 2 rader eller vad de var.
Hmm, gillar inte alls din stil Mike. Först säger du att du ändrat dig o allt o ångrar allt, ska inte dissa mer ect, etc...... Sen ser ja en NY diss nu me, o sen har ja för mig att i varje tråd ja sett ditt användarnamn, så har det bara vart hat från dig. STAND UP FOR YOURSELF någon gång wtf. Stå för va du säger mannen. Jävligt dåligt det här om ja ska va ärlig. Nu kommer du säkert säga att du vet va äkta Hip-Hop e med, men fan, du lever i en drömvärld. Om du visste va äkta Hip-Hop va, så skulle du nog inte förstöra den hela jäkla tiden!!?? Aja! Peace!
One in a milli-on.
Moderator
2007-06-09 20:52
Haha, du skulle ju inte dissa mer mannen? Shit.. tyvärr så skämmer du bara ut dig alltså :/
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
hahhahaha!! aaa ja skulle inte börja diss mer... men klart man måste svara på dissarna man får... hahahaha!
haha vadå klart man måset svara på dissarna man får? patetiskt
suck it dry bitches
hahaha han släppte en jävla rad (eller två) och du börjar grina och gör en låt... shIt!
http://www.herrbitter.blogg.se/
8 rader släppte han!
tänk inte på att det e " ja c-us som ni hatar" skriv vad ni tycker om dissen i stälelt för klaga på att ja gör en.. ni som ine vill komentera skriv inte... ja såg nu att en skrev onödigt att ja dissa så nu vet ja det.. behöver inte 200 inslägg som folk skriver samma..
Hahaha fyfan först o främst går du emot dina egna ord och såna personer kan fan inte kalla sig män asså fyfan va skämmigt! Sen så tror jag RMK skulle piska upp er allihopa helt själv när det kommer till rapp så pppzzzzz
men om de inte stod diss till rmk så hade ingn övrhuvudtaget kollat in låten o då hade du fått 0 kommentarer o lyssningar så du får väl ta de goda och de onda om du nu söker hype vilket är ganska uppenbart att du gör.
word på soy
suck it dry bitches
2 rader var till dig :) kul att du tog åt dig så mycket.
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
mike, håll de du lovar! dissen: nej, va e de för beat?"jag är som gräsfläcken på dina kläder" nej nej mannen, helt ärligt, håll dej till den "nya" stilen!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
whoas största rövslickare har gjort det igen.
Hype varför dissar du RMK har du äns en anvedning? jag gilla inte låten ingen annan låt som du har gjort häller för utom den där till nån som hade dött men sluta dissa folk som du inte klarar av som du skälv vet är mycket bättre änd dig. Peace
www.myspace.com/friphmusic
Jah tyckte det var nice ;) Kan inte rå för att jag diggar shietet ;) 2 VärldaR <3 Fortsätt med det du vill göra skit i alla på whoa ;) Vill du göra dissar gör dissar!!!!!!!! PeaCe OuT ;)
Förlåt :'(
denna var kasss:(
ny länk
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
länk..
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
någon borde kapa ditt skit asså, du e så jävla korkad, först säger du att du ska ändra på dej, har det hänt nått nytt? nä bara dissar dissar o dissar,. jävla pajas
inget bra
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
refrängen var sjukt dålig... tyvärr
http://www.myspace.com/akinonline
Vad la han mot dig, 1-2 rader? hahaha
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Ska försöka kicka lite mer mognare musik! Inget mer dissande!!! denna gången lovar ja hehe...
Det är svårt att förklara sin kärlek till en kvinna när man älskar elva män!
Du är dålig, dålig dålig dålig!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
"ni som ine vill komentera skriv inte" öhh man brukar väl inte skriva om man inte vill kommentera, thihi och orkar inte ens ladda ner den hära låten, bara massa hype försök från dig, som alla andra säger så sa du att du skulle lägga av med dissandet, men typ efter ett tag så kommer det en diss så varför inte stå för det du säger!
"Alla rappare där ute, satsa! sluta dissa och satsa på erat sound! det blir bättre så.. sluta hata börja älska!" Läste det från din sida oxå haha skriver ord så att folk kan ta åt sig när du inte ens tar åt dig av dom dära orden själv!
skämtar du? jävla hora
http://www.myspace.com/danokin<br>
ja menar ja ska inte börja dissa.. men om nogon dissar mig ja svarar.. hehehe.. men ja tog det lungt valde en rolg beat och bara fuckade han upp och ner.. hahahahahah han andas nog itne mer.. HATAR ALLA ÄKLIGA PERSONER PÅ WHOA.. HAHHAAHH!! fy fan..
ja vet att texten e bra.. ja vet att folk tycker det här inne mer.. men det e så på whoa skriver den första det va bra skriver alla.. skriver den första det e bajs skriver resten de.. ingen vågar säga saningen för alla e rädda för bli hatade.. vilken hypa ja e redan känd..
Alla här i denna tråd hatar som fan bara för att dom älskar RMK, inte för att dom tycker denna låt suger som fan. Klart alla smörar för RMK eftersom han är mer "känd" .. Själv tycker jag denna låt var bra utförd, flowet var bra och Deliviryn var härlig! Och tycker texten var bra på endel ställen! Peys
mannen du är känd för att vara en keff hypesökande fitta, inget mer. du är inte bra, kommer aldrig att bli. du når fan inte ens upp till rikards röv som du gärna skulle slicka rent för en collab.
http://www.myspace.com/danokin<br>
FYFAN! gillade inte denna, och inte för att jag älskar RMK mer än dig. texten var värdelös, eller han inte med att höra den du svamlade 60% av låten. adlipsen var keffare än handen 120 i nacken- flowet var WAAAAY to stressig. och dåligt val av beats även om du tyckte det var JÄÄÄÄÄÄTTEKEWWWWLLL. men detta var keffaste på länge! hädanefter ; håll vad du lovar hädanefter 2 ; svara inte på varenda diss du får! + inte om den är på 2 rader i en feeeeet låt dom nyligen lagt.. please vakna!pz ouT!
du dissa ju fan han innan han la 2 rader mot dej ?
Konse''
Han åt upp dig med bara sina rader han hade mot dig i den där låten!
http://www.myspace.com/bigdomilicous
haha word på rmk :D, allmänt synd om c-us.
haha ja tycker faktiskt denna låten va rätt soft :) och de ja inte fattar e att alla whoare är idioter igentligen. "öö du sa att du skulle sluta dissa blabla" klart som fan han dissar om nån jävla fjant vid namn rmk droppar diss mot honom klart man svarar. och även om de va 1 ord eller en hel låt som rmk gjorde hade iaf jag svarat oavsätt. de e som att provecera fram nått för å se ifall c-us håller sitt ord lr inte.. Sen att jag personligen tycker RMK har mer skills en C-us så är de ändå jävligt fittigt av rmk att ens nämna c-us i hans låt. Anyway.. c-us bara så du vet du säger nått typ "Om de vorre vilda västern skulle jag bära sheriff stjärnan".. men saken är den att Vilda Västern är där du kommer ifrån fast från fel sida älven.. Kungälv = Riktiga vilda västern. och det är jag som är sheriffen. vill du ändra på de får du ta mig i duell fred ut!
Heffi Från Vilda Västern... Yes thats me. Dont even compare my flow with you. You will only fall down in tears...
TonyP de spelar iofs ingen roll om han dissade dom innan, när han skrev att han skulle sluta dissa osv. å rmk till å med skrev i hans tråd. och såg att han skrivit de. sedan gör låten.. så tycker du ska va tyst istället å sluta skriva massa korkade kommentarer
Heffi Från Vilda Västern... Yes thats me. Dont even compare my flow with you. You will only fall down in tears...
länk ?
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
! ...Hoppas du tål kritik och ärliga ord...! Beat: Beatet passade till rappen och texten så personligen tycker jag att beatet var skönt. Fast du kanske borde valt något annat i en diss låt iof.Flow: Sjyst flow, fast du sluddrar väldigt mycket igenom många ord så där får du tyvär ett minus.Röst: Du har skön blatte röst på nåt sätt, jag kan iaf lyssna på den. Du har bra röstläge på denna. Attityden låter inte så övertygande om man tänker på texten men aja.Text: Mjaa, inte direkt bästa punches asså!...Har hört många andra rookies skriva tyngre rader än detta fast det var helt okej ändå.Allt som allt: Nu har du väl fått den första sorters kritik du ville ha om låten och jag har inte skrivit något om RMK just p.g.a. att du ville ha kritik om låten och inte vad du lovat tidigare vilket jag inte förstår mig på men aja. Whoa-användare är beroende av andra whoa-användare, resten fattar ni själva i vart sånt kan leda. Låten duger och jag ska inte yttra mig om något mer i mitt personliga tycke så bye! Denna kritik som har getts är mitt eget tycke om låten och behöver inte betyda att alla tycker så som jag tycker, men många kan hålla med, ville bara få det sagt!.
rmk-danish-arash låt han säger typ Jag är trött på småjävlar, i stil med som två världar// Lär er jag är svår battlad, ingen chans att ni går nära// Fuck broshan.com, det här är rmk, jag knullar min morsa.com// nått sånt
Word på allt kottenstein säger
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
FRED ut tummen up c-us
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
tonyP ja och de jag skrev va en dold lite smygdiss därför jag ändrade de till att han knullar sin egna morsa.. så vem e blåst å pinsam igentligen. like i said before va bara tyst eller säg nått vettigt
asså, du suger k*k. säg du inte ska dissa mer och gör det ändå. du e så patetisk!
hehe okej tror vi borde sluta snacka skit i deras tråd nu iofs. dom lär rensa den annars.. så låt de ligga nu. du har ju inte ens en bild och du är för dum för att fatta från första början varför jag skrev som ja skrev. så håll nu bara tyst och snacka inte med mig mer, iaf inte här inne
Haha, varför sägar du att vi inte kan stå upp för vad vi säger, o bara för vi inte diggar denna "hype-låten", så e man direkt en som älskar RMK o försöker smöra för han. Vafan tror du ja får ut om ja sägar att denna suger o ja älskar RMK?? Vad kommer han göra för mig eller så. Killen vet ju inte ens vem ja e eller shiee?! Haha, sen verkar det som om du tror att du är värsta rappguden med. "Alla hatar, men ändå kopierar ni min stil" hahahaha! Nice mayn. ;)"men ja tog det lungt valde en rolg beat och bara fuckade han upp och ner.. hahahahahah han andas nog itne mer.." Den enda orsaken ja kan finna till att han inte andas mer, är nog att han skrattade ihjäl sig på denna!! Visst, har aldrig sagt att låten e dålig, men den e inte bra heller, o NEJ ja smörar inte för RMK. Han gör BRA musik o allt, o det e faktiskt bättre än det här. Hoppas du kan fatta det själv. :) Peace!
One in a milli-on.