I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lil C - Känslo Skit (session)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-09 22:59

Lil C - Känslo Skit (session)

En liten session till min tjej, också min första "låt" så var lite snälla (A) tror inte det finns så mycket mer att säga det är gjort på ett freebeat :P Peyz

LÅTEN =D

2007-06-09 23:42
skit härlig känsla asså fet låt specielt för att va första

GE LIL C EN CHANS WHOA

/L
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-10 00:08
lätt bra gjort för o vara första låten iaf, lite hackigt kke, mixning kan utvecklas, annars faktist mycke bra för o vara första

2007-06-10 08:51
Tackar lurk :)

Tack Tack disiple =D mixningen gjorde min kompis för fattar inte sån :\

UPP WHOA ! PEYZ

2007-06-10 10:23
okey, du ville ha kretik så här får du kretik, men vad har du gjort med ljudet?, du sa att det inte var du som mixxade men han som mixxade kunde inte varit så säker på sin sak, ljudet låter verkligen skit och det måste du förbättra vet inte om det är micken eller bara han som mixxa? Aja nog om mixxningen, Flowet är la okey för att vara första låten, men du skippa dina "Ah, Oh!"... har några dubs lite off låter rikigt störande faktist, men skippa kärleks temat som du har skrivit i NÄSTAN bara ett halv år, byt tema testa på lite ny grejor, men visst om du vill göra på de jag stoppar dig inte men texten är inte så bra rätt mycket nörd rim, du var väl bra på att skriva har jag för mig? för du har la skrivit rätt mycket?.. men men ger dig ett ok för första låten..
Don't!

2007-06-10 10:26
mixningen va inte så värst dina addlips låter litwe off o högt..o de raslar men de beror väll antagligen på din mic men träna lite mer på flyt o dina texter så kan de bli bra ngn dag peaceee
Kalliistudios©
2:avåningen

2007-06-10 10:26
hehe tack :P jo angående ljudet så var det för att jag "råkade" höja ljudet på micken ganska mycket (visste inte avd jag höll på med) :P ja, kan hålla med om att det var för mycket sånt men det blev som det blev :P vet inte avd du tyckte var nödrim, ja jag har skrivit ganska mycket -.- och TACK för kritiken mitch

2007-06-10 10:27
tack våningen =)

2007-06-10 11:45
lyricen var fedt man .. damn vilken röst !.. fan vad kul det hade varit och spela in nåt med agresivitet med dig mannen..ljudet då.. jag stör mig inte på det..detta är riktigt bra för att vara första låten du släpper mayn ! pz out / från ett z till ett b

2007-06-10 11:55
Riktig skön låt som jag sa innan till diig..

Mixningen stog jag för.....Jag mixade som vanligt men grabben råkade höja micen som in i "helvete" och det slog över här borta när jag mi9xade...Jag tipsade honom att om han vill höra sig själv så kan han höja det bara i adobe audition.....

Därför är ljudet  inte så jävla bra...

2007-06-10 21:19
hehe TACK allihopa =D värmer :) lil-fill det kanske händer någon gång ;) och tack tzaki för mixningen ;) jag störde mig inte på den heller ;) Peyz

UPP WHOA !

2007-06-11 11:53
för din första låt så var den förjävla mkt bättre än min , ! keep that in mind. och jag trodde faktiskt du skulle vara sämmre , men det dög fan för din första låt , forstätt utvecklas och pumpa på ! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-12 14:02
hehe tack alex =D  UPP !

2007-06-16 12:11
haha du har snackat om o recca i ett halv år nu ;) gött att du fick till de:)

2007-06-16 12:15
aight man, bästa du algt.. tycker inte du får till kvalité riktigt men det funkar, släng en kommentar på våran nya också :( peace

2007-06-16 12:16
oj råka sskriva i fel tråd hahahaha

2007-06-16 12:18
Nu känner jag mig skydlg och kommentera denna med, du flyter på rätt hyffsat texten funkar för en vanlig love session, tycker det brusar? beatet funkar, fint fint peace

2007-06-17 13:22
hehe ahh alla klagar på det :P råka höja ljudet på micken och sen så höjde jag också accapellan på programmet så det blev ganska högt :P hehe tack för att ni tagit tid att lyssna ;) UPP WHOA !

2007-06-25 11:49

2007-06-25 18:38
komigen UPP whoa

2007-07-05 15:08
go som fan , ett lite extra bonus "för första låten" :)
älskar ocså din mördar sköna röst ;)

peace !

0 523

2008-02-05 14:55
va i helvete snackar idioten mitchy om?

den första låt är bättre än mitchs bästa låt som suger kuk