AMC - Saknar dig min vän..
här är en låt till en kompis.. som jag saknar som in åt helvete.. inte träffat honom på drygt en månad.. för han umgås med andra människor som är nasister typ, men han är inte det.. men ahh.. och det suger hårt, för jag vet att han inte är det och att han är dum i huvvet som endå umg¨´s med dom.. men skitsamma.. låten är från mitt hjärta tillhonom, och jag älskar han.. här har ni.. hata eller älska.. gör vad fan ni vill! Amc - saknar dig min vän.mp3
här är texten: dags att vända blad innan nästa faller av jag har tappat den person som fått mig glad det är sjukt att vår vänskap har nått sitt slut vi sa föralltid och vi båda två svor på gud men idag, står jag ensam kvar, utan svar och tänker tillbax när det var du och jag livet är väll till för att man ska glömma men du lever kvar bland mina drömmar kommer du ihåg sommaren tvåtusenfem vi skrattade timmar i sträck och vandrade hem du sov över och vi hade de jävligt kul det är över och jag ber till gud om att du ska komma tillbaka och stanna vid mig för jag klarar mig fan inte utan dig tårarna faller, för jag saknar dig min vän längtar efter dig och det är sanningen
reff...
tiden paserar förbi som en repris/ av vad vi gått igenom under vårt liv du var den som alltid fick mig glad och jag står med frågor utan svar hur vår vänskap kunde rasa ner du fick mina läppar alltid att le kan inte fatta vad som gick fel känns som jag är ditt problem och jag vill inte behöva förstå det jag lever i ensamhet... men saken är den jag saknar dig för varje minut som går vill inte förstå, vill att tiden ska gå vill att du ska vara min bästa vän igen vill inte veta av att du hatat mig under begravingen det enda jag vill är att du ska komma tillbaka så jag slipper leta efter dig på kartan
Inte någon vidare kvalité alls, men texten låter bra iaf och du har väldigt galen (på ett bra sätt) delivery! :) .. pz
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
nice som fan, men dina adds vart lite fel på andra versen =/ Och deliveryn på första versen vart lite tightare faktist :) Men men, keep it up :D
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
ah jag vet, det blev lite cp där.. haha men orkade inte ändra.. så det blev så nu :) hehe, men tack iaf! uppp
galet bra text .men fan länken funkar inte släng en ny!
SunShine Reggae!.
riktigt najs angelica :) bra text och allt flöt på :) UPP UPP !"
Hell yeah !.. diggade detta fett myckket tjejen .. bästa jag hört med dig=) !..som ja sa tidigare gillade jag texten riktigt mycket..! bra jobbat tjejen .. Sköt om dig ! Pöss ;)
SunShine Reggae!.
tack allihop :) upppp kom igeeeeen
jag fick rysningar i kroppen, got the same problem . så kmr du med en sån här låt precis när jag behöver de:) nu till låten : bra flow, finaste texten. jävligt nice beat :) Over'n out
Make love not war
Moderator
2007-06-10 22:08
got damn, asså måste säga igen asså, denna låten gick rätt in i hjärtat. i think i'm in love with this song!
Make love not war
Man hör verkligen att du menar vad du säger, äkta känsla! Det är bra :) Och texten är bra, men tycker ändå du kunde utvecklat med lite "svårare" rim, men så länge du förmedlar med känsla så är de bra. / Marre
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
nice, vare te johan lr?(A)
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
ööh. vers 1 var duglig. från vers 2 klara jag inte av att lyssna mer. tack hej
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
första versen var riktit skön faktist den va tajt, men den andra lät lite skum tkr ja :P men aja låten i helhet var soft. upp! peace<3
Angelicka med c! det var riktigt grymt det där :P
Södertälje
Najs låt, mycket känsla. Hässelby up in this!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Känner igen beatet är de inte j-a som har gjort de ? =)
SignatuR^
grymt bra låt, jag gillar verkligne din röst, o texten var bra, flowt o deliveryn var skön, denna åker in på mp3en :D
tack :D haha Rin2n, ah det är j-a :)
Bra låt, hoppas det går bra.
gillar inte
Klockan är tio över tio.
A-M-C är shlyne Nej du kan rappa, no doubt men what the fuck gör du för skit låtar? Sluta göra fjortisrap som det här shitet! Diggar inte heller alltså
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
och sen om idioten umgås med nazister så skit i han gör inte en kärlekslåt till horungen
haha ah, du ser.. ni klagar på att jag gör "gangster" låtar sen kommer ni och klagar på "fjortis rap" haha hur ska ni ha det om jag får ställa den frågan?
Jag diggar detta:) Texten är grym speciellt i första sen skulle ju kvallen kunna vara bättre!:) men men skön låt:)
A-M-C F16 Hehe jag har inte klagat på nå gangster låtar... Din förra tyckte jag var mycket fetare. Diggar inte den här för beatet alltså alldeles för mycket "tyck synd om mig" känsla i den. Visst sådana beats kan också vara tunga men det här beatet gav hela låten en sån känsla att det inte låter nice tycker jag.. Ditt flyt text och allt sånt shiet är tungt men låten i sig tycker jag sög pga av min smak inget hat ;)
totte, hah okej :D men tack för kritik iaf :D
ajt, fast deliveryt får du fixa, du har massa delivery som i dina skryt låtar.
Satan va dutkig du blivigt :D Det här gör du bra gumman <3
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
riktigt nice ;D
www.myspace.com/lizenmusic
De va riktit Niice
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
grymt bra av dig tycker jag! keep it up.
Lackar ur!
jaha tack så mycket allihop :) hehe uppp
bra delivery bra flow, texten e fin, vore roligare om du hade lite mer flerstavigarim
work some magic
hmm är du kvinna eller man?
Upp i snoken ska det!
Totte2 Nej du kan rappa, no doubt men what the fuck gör du för skit låtar? Sluta göra fjortisrap som det här shitet! Diggar inte heller alltså är du helt efterbliven ? är man fjortis om man visar känslor ? om man bevisar att man tycker om nån ? e du fucked up i huvet elr ?
Make love not war
owh hallå! =P shiat bryden =) den här var riktigt najs måste jag säga, jag diggar den till 100 % OCH enligt mig den bästa du gjort.... riktigt bra jobbar girl! ;)
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
det låter rikitigt jävla najs :) Flow 7/10 Beat 9/10 Delivery 10/10 Det här var det bästa jag hört från dig, big up!!
vet att du inte alls tkr om mig , men vill säga mitt iaf. Mkt bra gjort ! du lyckades verkligen med den här låten .
haha sofijah, jag har inget emot dig så.. det vet du om.. men tack så mycket iaf :)