Klockan12 - Det är bara jag
Hejsan hejsan. Gårdagen var ensam under nån timma, då jag tog mej friheten att spela in Dra Åt Helvete (finns i Audio), och även idag så fick jag tid över, fast denna gång så blev det mer lite mer... ja, vad ska man säga, lite mer ärliga rader (om man nu kan säga så). Även denna blev en helt ok grej i mitt tycke. Text & Rap: Klockan12 Beat: Ett freebeat från en nederländsk sida (haha!) Mix: Proclaimer Inspelad i Proclaimer StudiosSPEEDYSHARE (Denna rad försvann ur txt.filen) (Denna rad försvann ur txt.filen) Besitter en talang, jag känner mej nästan frälst förresten, jag måste propsa Proclaimer och Jaynez Hade gärna hälsat till flera men folk kommer å går, ... många som jag saknar som varit borta i år Det är sånna stunder som jag sitter och klunkar min öl och låter mossan växa på mej tills jag luktar som död Men jag är mej själv, jag sprider vålsironi och käkar bakelser med Måns på nått konditori Stockholm stad, konstigt, jag lever än så du kan finna BTF i ditt cd-ställ Ibland går det snett och siktar mot utgången det är en pina precis som min beslutsångest Snurrig, flummig, söker ett svar medan jag konstakt sparkar rövar på rad Jag är en hög talare via högtalare och pumpar tills jag ryker ihop som rökskadade Alla böghatare skickas åt helvete medan jag dricker mängder vin och hennesy Jag blir igenkänd, så ingen undanflykt inte för dej, men polisen har mitt tumavtryck Tillfrisknad, livsgnista, ge mej TV och sol så kommer mina visare att peka mot nord K-L-O-C K-A-N-12 Det är bara jag, öppnar upp min insida och gör rubriker utav det finstilta K-L-O-C K-A-N-12 Det är bara jag, stänger ut min utsida och får dej att nojja precis som snutbilar Fred ut, krig in - Klockan12
Galen låt main! Galen galen och galna propps tillbaka till dig Charly den här var tung!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Tack som fan! Men liksom, vafan, 15 nedladdningar? Jag bits inte direkt om folk skriver i tråden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oj, visste inte att du var såhär bra på micken! kul!
work some magic
Överfett! Denna diggas grymt mycket, keep it up!
If I loose my left nut, will my right nut still be my right nut?
mm jag gillade den med:) bra kortsnutt
låter ju fan schyst ju:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Fett!! Men tycker du la det bäst i versen. Reffen var inte så fet tyvärr :(. Raderna var väl okej, men flytet på de diggades inte tyärr. Men som vanligt är texten dope, flowet går att förbättra. Det kommer det kommer! Kul att du blivit lite aktiv i Audio, inte bara lyricism längre :)
TonyP - Mjo, jag uppmärksammade det också, plus att den första bokstaveringen i reffen är något osynkad i början, något jag också retade mej lite på när jag hörde det förs i efterhand, but, what the heck, it's a quickie :)AndoR - Kul med någon som följer ens Whoasysslor ;D Tack också Brodin, Robm, PROCLAIMER, Otis_!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Värd ett upp för det här var härligt tugg KL12: Japp japp. Jag är ny här på Whoa, varit lite aktiv med Illusion_ förut, men nu är det fet skit på gång från min sida =)
kul att någon som är så pass dålig tror sig vara något.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Soft charly! Beatet va okej.. Dock va de en sak som störde mig lite och de e att de vart lite stakigt på nå vis... fast inte igenom hela.. Men klart du ska ha en "klapp på axeln" =P Nice
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
Andor - Kör hårt! ;]kopiera - ...du skulle passa som musik"vetare" på SE&HÖR.GhostArmor - Tack, tack!
Upp!
Lyricist
2007-06-13 20:05
Rätt schysst alltså jågge! Lite smågrejer som jag hellst skulle sett att ändrades så att det flöt på softare, men annars helt soft! Skön röst och allt. Bra jobbat.
I'ma be straight up.. Du har flyt och gryma texter och allt, det förnekar jag verkligen verkligen inte, men... Jag vet inte vad, men nååågot fattas för att dina låtar ska liksom bli såna där man pumpar fler än 2-3 ggr. Men iofs är ju det bara En åsikt av skitmånga liksom men jag längtar tills den dagen den där saken sitter! vad det nu är :O
man hör att du lyssnar på pstq väldigt mycket och att han (är?)`stora idolen :) om jag minns rätt! Både på delivery & på flowet, dock lät du mer som han förut på flowet, mer eget nu, du är grimm jåggan, vi lär styra upp ngt :)
work some magic
Tack Zteve!Maximum Taste - Tack för tanken! Alltid kul med folk som påpekar dom mindre bra grejerna UTAN att göra det till ett idiotinlägg :] Vad det kan bero på vet jag egentligen inte själv riktigt, men jag får väl försöka göra någon låt framöver som du inte kan sluta spela alls ;DBrodin - Ja fan, vore skitkul :]