iaf nån sorts snabbhets rekord i och spela in. refr: jag har ställt massa frågor men jag finner inga svar kommer du att stanna kvar? och vilken väg ska jag ta? jag vill vara med dig, jag vill vara mer än vän så snälla kom med mig vers 1: Mina känslor dom bränner, det är nånting med dig,,,,, jag försöker få ut dom men dom vill stanna inom mig så om du lyssnar nu och låter mig förklara hur jag tycker att det är, och hur jag tycker det ska vara Visst DET ÄR underbart, men det finns alltid fel vi är inte perfekt för vi alla kan ta snesteg vi skriver massa saker, vad försöker vi med? göra varandra svartsjuk? NEJ, jag orkar inte mer Jag vill att det ska vara bra,, utan några undantag bara vara du & jag och alltid dela andetag nu är det upp till dig, för mina krafter är snart slut du kom och tände lågan men den har snart brunnit ut Jag vill vara i ett paradis i resten av mitt liv du förgyller mina dagar, jag vill ha så föralltid du är min ögonsten du är det dyraste jag har så lyssna på mig nu för jag vill att du ska stanna kvar refr: x2 jag har ställt massa frågor men jag finner inga svar kommer du att stanna kvar? och vilken väg ska jag ta? jag vill vara med dig, jag vill vara mer än vän så snälla kom med mig....
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!