Apish & Hagel - Kipa Efter Luft (Beat Av Pajsarn)
Yäyä, hade en gammal vers på lager som jag skrev för några månader sen. Slutade med att Hagel kom hit med en halvfärdig vers som vi hjälptes åt att fylla ut. Gabbe har inte kört på typ ett halvår nu, så tänk på det när ni ger kritik. :) Stort tack till Pajsarn för det överfeta beatet! Beat: Pajsarn - Av 6 miljarder Vers, 1: Apish Vers, 2: Hagel Ref: Apish på sången, Hagel i bakgrunden Text: Var för sig, hjälptes åt lite i reffen och på Hagels vers. Mix: HagelKlicka här för att få hem LÅTEN!
aa visst serrö :)
den var helt okej, men hört bättre med båda er skönt att hagel gjort comeback, hoppas det kommer mer med er peace
tack paulix, fler ? :D
d lät nice boys ;D
www.myspace.com/lizenmusic
tack tack liza ! :D
tack tack :D fler ?
haha det hette visst "kippa" men vem fan bryr sig :P
Låter asseriöst..men störde mig lite på " kipa" :P fan guys...men bra vare, gött att höra hagel kicka lite :D PZ
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Haha, jag sa till apan men han gav sig inte ;( Aight tack tack, klart jag kör på :) peace
kan ni slänga upp en ny länk ?
Forumsignatur ???
Va ett riktigt ta sen man hörde dig Hagel :) Du har fått mkt skönare röst nu :D Visst gillade beatet men lite för känt :/ UPP!
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Aa denna var bra =) reffen kunde ni gjort bättre tycker jag, "smaksak" texten var helt okej.. båda la det fint,bra flow, men har hört bättre från er.. men skönt att ni droppar ny låt, fortsätt såhär =) Peace
Forumsignatur ???
Aight jiggede tack så mycket, jo håller med dig om reffen men vi slängde ihop ngt snabbt som funkade. Tacktack, peace! :)
Tack tack :DRadikalneutral P0 Haha, jag får ta på mig det då ;P Tack iaf
HEJ! kul som fan att ni körde på mitt beat! tyckte ni gjorde de bra också! hörs att hagel är lite ringrostig men inget som oroar mig :) bra jobbat ananrs! Pöss
Haha tack man, ja längesen senast men jag ska smörja upp rösten tills på fredag, promise :D Puss bro
Ja fan, beatet var fett som sagt så tack för det ! :D pöss
Jo, helt okej.. dock inget jag pumpar en hel kväll, båda har gjort bättre, men jag gillade temat :).. men jag fattar inte varför Apish klagar på min sång? :P Peace
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
aight tack simon :D när har han klagat? ;p peace
eller klagat och klagat har han väll inte :P men han tyckte inte jag var lika bra som brorsan, men det är inget som går att jämföra :P haha
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
haha okej :D jag tycker du sjunger soft det vet du men din bror sjunger faktist ganska bra simon :p
Va ska man säga jag har alltid tyckt om din musik hagel och deta var suveränt :D Apish you was very great:D PeacE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jadu simon ;) vi ligger väl typ på samma nivå sångmässigt och om du vill sjunga så får du så klart det. Sa ju att det lät soft ;D Ingen av oss är väl världens bästa sångare, men så länge man tycker att det är kul att sjunga så tycker jag att man skall göra det. Tycker iaf att du rappar bättre än va du sjunger. :) Men som sagt, bror din är ett långt snäpp bättre än både dig och mig ;P puss
Tack Nybb3 :) fler ?
Diggade detta måste jag säga Har inte hört så mkt med dig Apish men måste helt klart säga att detta var det klart bästa jag hört med dig. Rappen sitter fint med en bra inlevelse och du flyter skönt över beatet utan några misstag, kul att se och höra och känns som att du utvecklas =) Som ni skrev där uppe så var det ju ett tag sen man hörde något från Hagel vilket är synd men jag tycker inte att det märks nånstans. du lägger det lika tight som Apan och du har utvecklats du med känns de som =) Förövrigt så vare ett nice beat av Pajsarn som ni lyckades skriva 2 fina verser till. Kul grabbar så nu ere bara fortsätta sprida lite söt musik ///Natur
www.myspace.com/naturmusic
Tack som fan Natur ! det värmer och det värmer från alla som diggar, det är till er som vi sprider kärlek så ETT FUCKING BIG UP TILL ALLA ER SOM DIGGAR ! peace and love!
Ah shit natur blev ju glad nu :D, riktigt soft att du tyckte om den så mycket! Peace mannen!
Apan du la det nice, flowet brister lite ibland och känslan är sisådär men det var bra asså! Sången i reffen funkade inte riktigt i mina öron gillade inte det! Hagel du var helt okej känns som du mumlar ibland men no hard feelings bara ärlig! Beatet drog ner det, helt utkickat är det men skit i det:D Peace
Okej okej, tack meedi =) Det var hagel som tvingade mig att sjunga på denna :P haha :D
aight meedi :D jo jag håller med dig till tusen, inte rappat på ett bra tag :) UPP!
thx stroin, UPP innan sömn ;P
reffen kunde som sagt gjorts bättre.. hagel i en låt med mer fart kan nog bli något bra! gillar rösten ingen dålig låt men jag är säker på att båda kan bättre! hare najs
Aight man :D Tack för kritiken! Peace
Apish: Jag tycker det här e en utav dom bästa du har gjort:D Du lägger det tight o perfa på beatet. Bra inlevelse. Reffen:Apish sjunger skönt, Hagel lägger det bra på reffen. Hagel: Jag har aldrig hört nått med dig tidigare men det här lät jättebra.. Big up to you bois.. Fan vill se mera collabs här på whoa:D
Här har ni titanernas Gud kaxigaste mannen eller hur!!
Okej, tack Hybris ;P Fler ? :D
vakna whoa, kritik kritik