I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mikey & Inter - Slutsats (fyllesession)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-13 21:06

Mikey & Inter - Slutsats (fyllesession)

Hej. hej.. Hallå!

Jag, Johan (Inter) & LinYs satt hemma hos mig och drack lite Bira-Be och började skriva lite tjoller text, eftersom att Linus bara kan sjunga jättevackert så ville han inte vara med.. Synd :(

Låten är inte så genomtänkt direkt.. Men blabla.. jag vet inte vad jag ska säga, lyssna och bjud på en kommentar! Jag är iaf missnöjd med min vers men det är ingen BÅÅRtförklaring, haha!

Rapp & Text:MikÉy & IntÉr
Hej:ingen av oss
Beat:VTZ
Mixxning:Mikey, och linYs som sa att det lät bra

Mikey & Inter - Slutsats

Hejdå! hihhiihih

2007-06-14 04:24
Sooft låt, men beatet förstörde på någotsätt :S

ajja softlåt i helhet bigup
p'z
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
Rappare

2007-06-14 12:04
Hahahahaha.

Hade inte tänkt tanka den här, men så sa ludde att du nämnde mig.

Du skulle ju inte svara eftersom du inte "lägger ner tid på såna som är mycket sämre"? haha

Visst vare lite kul låt sådär, men mikey din tonart är hemsk, det liksom bara hugger fram genom låten. Softa ner rösten och gör mjukare verser, istället för "JA-NI-VET-ATT-JAK-ÄR-EN-SÅN-SOM-SKA-HA-FAME!"

Softa ner..
---
Johan: Haha rolig text där dudddee, det är soft, även om det känns som att du är fast i battle-beat-träsket. ^^ men keep it up!

HAHHA
www.slackerz.se
Rappare

2007-06-14 12:04
Sen är inte kvallan bra alls, huvva. ^^
www.slackerz.se

2007-06-14 13:31
Alltså är du seriös Kvinna.. Varför ljuger du? jag har aldrig sagt att "jag inte ska svara för att du är sämre" Har någon sagt det så äre den som svammlar.

Aja, jag ska inte ödsla tid i tråden på en "Du-hittar-mig-vid -mcdonalds-24/7" Men det var kul att du tog dig tid iaf.. Coooling

tack du också Haxx!

Peace

2007-06-14 16:23