MG och Dubblaa - blickar framåt
en liten grej vi spela in dagen efter att mr dubb dubb kom hem från sin utflykt. Så varsågod folket, det kommer en hel del mer från Allmost Good klicken nu framöver....2-3 lite större projekt är under arbete från olika håll i klicken så håll öron och ögon öppna. LÄNK : MG & DUBBLAA - BLICKAR FRAMÅT För er som diggar och vill se/veta/höra/känna/digga mer av oss så hittar ni oss på myspace under:WWW.MYSPACE.COM/ALLMOSTGOODISH mycket nöje.....
AMG - hooligans
dubblaa du har vart saknad!
Älskar tonlägen Dubblaa, feeett. Och MG är ju hur tung som helst (as usual) Många har kickat detta beat men bryr mig shi då ni gjorde det riktigt skönt o avslappnat :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fyfan vad nice alltså, det är inte mycke man laddar ner här på whoa som är bra, något som man sparar på datorn men den här, ja fyfan den sparas! Riktigt ovanlig låt och ni utför den på en riktigt bra sätt båda två! Dubbla, du låter verkligen satans nere, din känsla passar bra till beatet och texten! Flowet och deliviryn är bra och texten riktigt stark, ja alltså den är övertygande! Kort sagt, skitnice gjort!MG - Din vers var nog sneppet skönare att lyssna på än Dubblas, just för att du kör mer rap, medans Dubbla pratade typ.. Flowet och Deliviryn är mycket bekvämt att lyssna på och texten var klockren! Tycker också det var härligt när ni pratade emellanåt, bra budskap! aja peace grabbar snyggt
ÄLSKAAAAAAAAR MG. vart kan man få han musik??:P
(\_/) (O.o) (> <)
Som mikey sa. Dubblaa, det är KÄNSLA! Tonläget ligger rätt! Allt som går att säga! MG har jävligt skön röst han med. Sköna rader, skönt med lite snabbare än Dubblaa, även om båda flowade fett. Finns nog inget negativt :). Fett upp!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
tonlägena är ju galet mysiga, texterna är nice. Helgrym låt!
Lookin at you through the glass..
skööön låt som faan , mer mer mer !!!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
Sön låt, inget mer att säga..
sjukt fett . jag stor digga
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
fyfan va bra! fett o höra Anton! Mg du lägger det tung som fan! bi up grabbar
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
beatet var skönt, men gillar inte tjej rösten i början! texterna och flowet riktigt bra, skön delivery! upp
shi, allt var skönt på denna låt!
hets, stress, fest!
Pumpas hela tiden, så jävla fett!
vidrigt tung!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
upp detta är så fett!
grymt skön låt fan
lost in skåne
håller me upp me texten
lost in skåne
Tung låt! :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Tyckte den var rätt chill!
Don't!
dubbla .. låter riktigt bra, skönt tonläge samt text.mg .. låter bra här med. sköna texter som sagt :) tycker detta lät klockrent. ppppäjs.
skön låt :D dubbla alltid lika skön, men mg va riktigt grym på denna upp
grymt skön!
http://www.herrbitter.blogg.se/
båda två har gått sjukt mycket framåt sen jag hörde er i dissen mot prendel osv. för ett tag sen, big up :)
Älska fan dubblas flowteknik i denna, you surpriced me! :D har aldrig diggat mgs röst. tråkig låt. det som gör den värt att lyssna på e dubblas flow skulle nog va nice om du körde samma flow på en snabbare takt och då snabbare rap alltså.
www.youtube.com/prendel
dubblaa var riktigt fet! farbror m var också tajt, men dubblaa sken ljusast. keep em coming
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
snacket mellan verserna var lite pretto dock, förstår vart ni vill komma med det men nä. mgs vers växte lite, men dubblas e så tajt
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
tyckte snacket va nice på nåt sätt ja