det var bra gjort ung. gillade inte reffen, men kvallen och allt med flow ochs å satt bra! va nöjd! peyz!
beat och kvallan var bra men sjävla rapen digga jag inte
Rosenberg: Aiight tack man kul att höra! Killejn: Hoppas du diggar nästa gång då peace
UNG
hahahahaha young got owNed av bOden^. HA HAaaaaaaaaaa . i ditt ansikte
cutiepie !
OT: låten sög .
cutiepie !
Burken du tittar med huvudet ner i marken när du går förbi mig sluta vara en sån internet gangster! Vill du nått skriv i min GB!!!!!vill nån jidddra kom till min GB och gör det!
UNG
o.O young_cOOlboi_F95 @ lunArstOrm, AzZÅ skRiV i MiN gEbÄ oM dÖ viLL nÅ liKZom *zmaJL* , haha vilket skämt
cutiepie !
Yeah , ja rullar tungt. till låten! typ helt Ok , men dock hört dig bättre än i dennaa.. Nja till reff , inte så överfet den!:S . Kvallan är fet som alltid men inte så konstigt med dina grejjooowr!.. YEAH YEAH! , pz / Teen JKR
nej nej nej young.. han är en smart kille som verkar veta något om hiphop. Så sluta "yo jiddra" men han.
Du förklarade din egen nivå genom det inlägget bruken! Fler som kommentera låten?
UNG
asså young du är keff, kass, ful, äcklig och tror du är bäst i sverige bara för att du slösat 100k på din studio, p a t e t i s k t, GAGAG döD ^
cutiepie !
tråden har förvandlas till en lunarchatt... fett, sånt gillar jag!;P peace YEAH YEAH svarvar med JAKTEN Yo: Jakten
Varför måste alla på den här sidan hata och hata?! Det är hiphop,visa lite kärlek förhelvete!!!
C-C-CHEEA!!!
du verkar gilla o slicka röv basiiC_ P16 ..
cutiepie !
burkisch P17 jag slickar inte röv! Bara för att man ger konstruktiv kritik åt folk så betyder det inte att man slickar röv! Och jag tycker att Young rappar bra! Slut tjafsat! Skriv in min jävla gästbok om du vill något!!! I'm out! Peace!
C-C-CHEEA!!!
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAH "Skriv in min jävla gästbok om du vill något!!!" hahahahaha, värre än young, fifan va keff du äR ..
cutiepie !
de låter inte som han precis har börjat rappa... texten hade en mening... de finns mycket att träna på.. Kanske ta i lite mer i verserna så deleiveryn blir feetare.. fanns en mening med allt.. de var inte så super bra... Men var ändå åt OKEJ hållet ..;) Kämpa på =)... Pz
Sismo . .<br> J n`S. <br>
TACK för konsturkiv kritik man! kärlek Fler??
UNG
De e lungt :).. pz
Sismo . .<br> J n`S. <br>
Hoppas faktiskt att detta var oseriöst...
Gillade inte beatet, träna på rappen, flowet och texten, i princip alltihop...
vattever
http://biggedy-b.blogspot.com
Detta var inget skämt eller nått oseriöst. En sann berättelse... WHATEVER! Fler
UNG
orka uppa hela tiden, ingen vill kommentera din käffa låt ? svårt o fatta ..
cutiepie !
Young jar har ingen respect för dig så ha ingen för mig då.. å om man tar taxi hem för att de är "billigare" än buss.. så.. ja.. kallas nog att vara rädd.. kanske var så att du inte vågade stå och vänta på bussen? .. vem vet.. veeeeeeeeeeeeeeeem vet. men skit samma. å lyckas.. jadu de gör jag mest hela tiden ^^.. men du derrrrremåååååth.. hur går de för dig?.. har sett dig droppa ett STORT antal låtar här. å än har jag inte sett någon proppsa dig (som du inte känner).. men vill du göra upp.. mick eller gata.. du är välkommen. puss
Hur mycke knark har du knarkat idag
Fexy TÖNT vill du nått ta det i min gb punkt
UNG
plus jag behöver inte hämta folk som du!
UNG
hämta folk? hahaha.. ni var 5.. jag stampade på dig å sa att alla ni 5 kunde komma ut.. jag gick ut SJÄLV .. men ni kom aldrig.. sen när ni va ute så kom jag och KEKKE ut .. btw, om man ljuger å tror sig själv så kallas de myttttomaniiiiii.. puss på dig pössy.
Klart du vet att det kallas för det när du är en! GB om du villl nått
UNG
Tack man! kul att höra! Fler?
UNG
gb i din röv.. men om du nu är så tuff, kom hit då?' UTAN nå jävla vakter som du kan gömma dig bakom..
haha du är inte värd min tid!
UNG