den är skön som fan mannen diggar din röst men den passar mer till dina engelska låtar du har gjort bättre men den e nice
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
fett najs att du droppar något på svenska, det var ett tag sen ;) låten var bra som fan, diggar allt, som vanligt.. skriver mer sen när jag har lyssnat mera <3
Berre, Småkåt som en pedofil..
Haha :) Okej, it's all good ..
nja, din röst låter bättre på engelska, låter som om du har bedövning i underläppen, blir trist o höra mycket utav de, du låter påtvingad till att rappa helt enkelt mycket mycket bättre på engelska din sång är även bättre på engelska, fast dina beats är tighta, keep it up
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Tack så mycket allihop! Nu i framtiden släpper jag nog mest på engelska när det kommer till solo, men Lime och jag släpper netplay i slutet på sommaren och då är det bara svenska! :)
Yeah, you know..
det va gött!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Tack så mycket! Fler? :)
Yeah, you know..
Upp! Check it out people! :)
Yeah, you know..
upp, den e fet!
låten var helt okej fast jag gillade inte reffen så mkt.. Du har bra flow och ennu bättre rim =).. Peace
Den är okej, du har lite "gråtig" röst, låter det som på svenska iallafall, reffen var inte bra, det var inte Chai, inte i mina ögon. Jag vill se dig droppa på engelska, för det är där du är tung! :) Detta var absolut inte DÅLIGT, det var mindre bra i mina öron bara Hare gött // MartiiN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Åker fan ner i telefonen på dirren!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack så mycket! :)
Yeah, you know..
Ya man! Detta lät bra! Inte helt oväntat faktiskt ;) Kul att du inte glömmer bort din förmåga att skriva svenska tredjepersons-texter. Grymt som fan helt enkelt. Beatet är vackert. Mixen hade jag nog dock gjort annorlunda. men den är helt ok! Lattshoo-clique all day long.
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Tycker om den här låten. Kul du skrev på svenska. Det låter riktigt bra. reffen fastnar i huvudet på mig. grymt skön låt!
det är bra faktiskt :)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
riktigt härlig faktiskt..
jeaaaaaa unt jea
Tack så jättemycket! Lite fler finns det väl som har lyssnat och vill kommentera? :)
Yeah, you know..
Upp med sig!
Yeah, you know..
Upp igen.. :/
Yeah, you know..
fan va bra!!!! när du rappar snabbt hör man din talang i rap.... när du kör så här så hör man din talang i text. Du e grym!
yeah gillar beatet. känsla i det texten är tung. flowet sitter hel nice. reffen är helt aight. du har gjort bättre. det är en bra låt. Fred
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Tack så mycket! :D Fler kanske?
Yeah, you know..
601 som har lyssnat ju, inga fler som har kommentarer? :)
Yeah, you know..
rapmaster_kekke P2 E du arg för att du aldrig fått någon bra kommentar?
Du låter ju förfan invalid när du rappar, där låter det därimot som att du har tungan nere i halsen när du rappar.
Låten var bra! diggar dig nästan bara på svenska
Tackar, tackar! :D
Yeah, you know..
nä de får bli engelska för din del det tycker jag ! Peace
http://www.myspace.com/petter100P
Faaaaaaaaaaan va feeeeeeeet!
Gangsta Rap Made Me Do It!
Thanks, mer engelska kommer framöver! :)
Yeah, you know..
nu har jag lyssnat på låten i några dagar och då kanske jag ska säga vad jag tycker om den :) det är kul att du droppar något på svenska igen, låten e fet som fan, du har en grym inlevelse som vanligt och du framför den på ett bra sätt. reffen e riktigt bra gjord och jag diggar slutet när det bara e accapellan. beatet är som vanligt grymt, bra jobb. jag ser inte något fel på låten och den kommer diggas under sommaren nu ;) peace brushan, fortsätt att droppa sådant här tungt shit!
Tickelitack! :)
Yeah, you know..
upp bitches
Jaru chai, hum..lite besviken faktist =/ Den va ju bra, men detta vart långt ifrån det bästa du gjort..! Handlingen vart skitsoft, texten med, beatet guld..men det va ngt med deliveryn..hum, det klicka inte till =/...men aja :) allt från mig..!! UPP
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Mannen, nu kom en sveeensk gigant från dig! Den var heeelt okey, men tror fan du lägger bättre texter på Engelska! men beat & mix är ju Bra som alltid.. fett nice! Men men, kommer något nytt snart igen kanske?PEEEEEYZ
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
Tack så mycket :) Breeee, yes, det kommer nytt gott och blandat inom en jättesnar framtid, hehe! Har precis börjat arbeta på lite reggae-influerat material :)
Yeah, you know..
Hehe, thanks! Yes, det ska jag göra :)
Yeah, you know..
Yoo. Long time no see ;) Beatet känns riktigt sommar.. Det är en glidarlåt, typ =P Den är skön, dock generellt inte min typ av låt men den var fortfarande skön och den kan komma att bli det ;) Som vanligt, skön text, men det har jag sagt så många gånger att det i princip blivit självklart ^^ Peace
Slyna = Ouppfostrad och slarvig (tonårs)flicka
Nu kommenterade jag i fel tråd :S Den där var till Maskrosbarn =P haha.
Slyna = Ouppfostrad och slarvig (tonårs)flicka