CHECKA min hemsida med: www.fonkystudios.info.se
Jag är faran som lurar i natten!
Asså det här var ju skit nice, diggade inte fader sry. Men höj beatet?!
prendel - bapapapapapapap inge bra alls :/ fader - haha söt som fan dany - omg :( helt okej refräng, passar inte in?
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
kokokokokokokopiera okokokej tack
www.youtube.com/prendel
prendel, tycker att du alltid kör samma ansträngda röstläge i hack hack flyt! fader, hmm näj du var inte så bra! :) dany var helt ok! nice reff!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Ny länk tack :D
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
toppen jag tog i mer än vanligt i denna
www.youtube.com/prendel
Ny länk !
Mc´s Spottar Verbalt
mix- prendel
www.youtube.com/prendel
dubbelpost ftw
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Denna låten diggas hårt här :D Prendel: Najs rapp ifrån daj, diggar vers två mer en första :D Fader: Nja, tyckte att du va sådär :S svårt att höra vad du säger ibland :D Dany: Tycker du va lätt bäst i denna låten :D Reffen(Stevie West): Tyckte att reffen som du lägger e riktigt jävla najs :D låten får 9/10
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
tackar tackar! :D
www.youtube.com/prendel
Fett nice låt, Prendel e typ som en gud för mig. Du blir bara bättre och bättre, tror nog att du e sveriges mest skillade rappare, iaf när det kommer till flowteknik, text och rim. Fader- Nja sådär Dany- ärligt du var skitdålig, för du låter typ som rapparen Dubblaa, och han e dålig, men du e sämre version. Fattar inte hur fader och dany ens FÅR göra en låt med prendel. låten får 2/10 om prendel hade vart själv hade det vart en solklar 10:a
Skenet bedrar jaO!
Åh tack så mycket. :)
www.youtube.com/prendel
hahahahahggahbagagsatgaqgqwyhAHHAHAHAHAHHZAHSHAHHAHAHAHSAHSHAHSHSHAHAHAHB
Sa jag föresten att Rapparen dany, inte var särskilt bra alls. Inte fader heller för den delen sorry dudes. Hörru prendel du e rappens herkules
Skenet bedrar jaO!
Nä, detta gillade jag inte alls, det låter grymt popigt. Tycker dock att prendel har lyckats utveckla någon slags "mjukhet" i HACCKK HACCKK flowet och det var trevligt att höra, kul att höra fader också.
dany kan iallafall rappa.
kan inte jag å fader det?
www.youtube.com/prendel
uppa
www.youtube.com/prendel
NY länk NY LÄNK LÄNKA HELLVETE
http://Myspace.com/Slukarn
Prendel. rolig text inget o klaga på=) . Fader börjar få skönare flyt absolut mkt bättre än dina tidigare låtar:D. Danny va nice som fan också:). Reffen va lite tråkig men yeye:D kul att ni kör!
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
tack som fan, ny länk kommer snart
www.youtube.com/prendel
Fattar inte alla som säger att Prendel är dålig :S Han har härlig röst, Flowar riiiktigt bra, texten, raderna och Rimmen är ju riktigt bra, tycker fan du är en underskattad lyriker :P haha svinroliga rader! typ - "Jag är den tjockaste i Stockholm jag är inte fattig för jag jobbar som en hoppborg" Så jävla rolig, om man fattar den alltså.. Fader - Han har också roliga rader. Flowet osv är bra också. Dock så är rösten itne lika skön. Dany, du har blivit bättre, har aldrig diggat nått du gjort men detta lät bra! =) Härligt röstläge på nått sätt och texten var härligt! peace
tack, nu blir jag happy :D haha jag tvingade dany och fader att nästan skrika i denna :)
www.youtube.com/prendel
tack
www.youtube.com/prendel
braa låt nice prendel
http://www.stanislav.nu
tack stanislav
www.youtube.com/prendel
www.youtube.com/prendel
Kan fader lägga upp sin text här? Skulle va skönt så man vet vad du säger, brukar ha sköna rader förövrigt. Prendels andra vers va helskön Fader va? hörde inte Dany va ok Reffen va najs, härlig känsla
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
såååå jävla skön den var :D
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
piggidy p e killen med stil! Fader reppar odlingsvägen!
www.justdet.se - svensk hiphop
tack alla :P Ett hjärta <3 mohaha
Uppa sig lite
thanks
ska se om jag kan få upp texten, Prendel har den nog hemma på sin burk, tjata lite på honom ;)
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
tack så mycket alla ni faders text: Okej vem e jag, en man med härjade anletsdrag vars makt leder till stävjade samvetskval jag hamnar i handgemäng med gangstergäng jag-gråter-varje kväll- har nu en ttensäng jag är smal och ful och lång,,,,, har inte nåt hår och mitt hemska uuutseende-sätter mig i trångmål som een gång, när jag skulle köpa några saakeer butiksägarn blev aarg och slog mig med hårda vaapeen det var läskigt, snubben lacka-han va galen jag borde faktiskt inte rensat kassaapparaten ibland blir jag bjuden på efter-rätt av småskaror men det slutar oftast med en fläskläpp och lårkakor ..är pinnsmal det e inte tilldragande med inavlade, sånna där rimpratare ..gör en massa massakrerande kremeringar av meningar innan jag kreverar som elledningar ev förändringar kan ha kommit å skett
www.youtube.com/prendel
TACK :D
www.youtube.com/prendel
Vad tycker folk om Stevie då? ha e ju också med
www.youtube.com/prendel
Nice boys, nice...
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
skön låt haha:D nice, langa text på allt :D
du är lika värd som bubblorna i min spottloska