I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mister Presenterar . Det Positiva Blandbandet! 10 Tracks Gratis!

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2007-06-17 19:56

Mister Presenterar . Det Positiva Blandbandet! 10 Tracks Gratis!

Så nu var det äntligen klart, mycket har inte blivit som man hade tänkt sej. Missnöjd med en del mixningar och prestationer. Men och andra sidan så har många nära och kära lagt feta acapellor. Bland annat nykomlingar som Dressyourself & Tjackmatt.
Mixtapet har jag endast jobbat på för att lägga tid på något + att få köra collabs med folk jag tycker är schyssta och snackar mycket med och få med alla på samma grejj. Och många är nära vänner.

Ladda ner skiten här på min hemsida!


Tack till mighty-m för skivomslaget.
Tack till alla som gästat skiten.

Jag önskar att folk kanske kunde ta sej tid och kommentera mina grejjer, jag bara släpper och släpper men aldrig någon som direkt kommenterar. Och det känns tråkigt när man jobbat arslet av sej med något. Kanske inte jobbat arslet av mej med det här. Men har gjort det med andra prylar förr.

Se även upp för min soloskiva som kommer att påbörjas i slutet på sommaren. Kommer nog inte släppas förns om ett havlår. Men jag lägger ut en varning och upplysning iaf. Skivan kommer att ha nytt sound från min sida med jävligt grymma producenter. 20 spänn kommer den kosta!

Fucka ur!