www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Bra låt (Y) lite enkla rim ibland , tjej mig typ
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
tycker du låter som rainmaker i rösten :P Ska inte kommentera texten för den är personlig, beatet var gött, hon kmr nog bli glad
Hur galet är inte det dåe? Helt sjukt galet...
fet låt mannen vill höra mkt mer av dejj ;D
Solit och kallt va de ute idag
sket i allt! mixxn9ingen är åt helvete o allt men! .. va tvungen att få ur mig lite:!..
fixxa mixningen lite bara sen blir allt super ^^
Solit och kallt va de ute idag
jätte gulligt :D
Med en påse över huvet så kan allt funka...
tack för att ni gillar! up!
komentera då !snåla whoa!
Helt okey tycker jag, egentligen inget märkvärdig men du lägger det bra endå. Mixxningen var kanske nte den bästa me de såg jag att du svarat på redan så ska inte tjata om den, sen säger jag som lejonet att man inte ska kommentera texten för den e ju personlig. du flyter bra över hela beatet tycker jag utan några stora missar (Om de ens var några missar). Men allt som allt så är de en helt klart godkänd låt=) Paaaaaaaaaaaays!// Natur
www.myspace.com/naturmusic
tackar!
jag gilla rösten:) Hela låten i sig var bra:) Men som han sa där uppe rimen. Men men det spelar ingen roll:) Den var bra bra:) Big Up(Y)
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
länken funkar igen :P vad ska man säga du läggger de NICE som vanligt:D
länken funka inte kommer en kamontar i morgon eller i natt
www.myspace.com/friphmusic
ja den här var fett bra :) det ändå jag inte gillar är reffen jag tycker inte den passar in:(
Texten var bra
Flow skit bra
mixen ja som du sa den är inte bra men om du försöker så skulle den hära låten bli grym ja fast den är redan bra jag diggar den Peace
du har förbättra dig man kan höra utväckling :) jag tycker iaf den var skit bra kör vill höra mycket mer av dig!
där har ni nya länkar! tack alla som gillar! up
reffen var riktigt dåligt samplad passa inte in varken på temat lr med hur resten av beatet sen tycker jag inte du flyter speciellt bra inte alls som på den förra låten där va det bättre ... texten är sämmre ännu fler enstaviga rim än förra låten då jag sa att du skulle ändra den biten tycker att när du pratar i slutet låter de lite krystat och tillgjort fast än jag vet att du verkligen menar det du sejjer så blir det som du är osäker när du pratar känns som den här låten skrev du när du var väldigt ledsen en regnig kväll och ville skriva av dej helt enkelt men missar flytet och gör ett dåligt beatval för att beatet lät sorgset å det kändes perfekt när du mådde som du mådde ajja bättre lycka nästa gång o synd det här med emmelie :/
sircuz: exakt! jag skrev när jag var arg o ledssen! o bara tog ett beat o o spela bara in den för att riva av mig! men tack för kritiken endå! blev inte nöjd direkt heller men de kommer bättre låtar snart! den här va typ tillfällig för att jag va tvungen att säga lite saker till henne o tog de genom musiken som blev kasnke inte riktigt som förväntat men! aa ... tack ni som gillar iaf! up!
djupt , Men jag har hört bättre med dig mayne :) droppa mer
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
tack alla ! <3 up!
up1
Producent
2007-06-18 17:53
Tänkte en sak men måste kommentera detta.. Handlar mycket om mitt liv typ om en tjej jag älskar har älskat hon över 1 år men aldrig lyssna på mig och så:/
Flyger fritt, landar platt
Producent
2007-06-18 17:54
Och seriöst jag fick tårar av den:/
Flyger fritt, landar platt
tack fan alla som gillar:)
Riktigt nice =) beefa bronka ;) låt han inte starta skiten, do it by your own. hjälpertill om du känner för det med reff eller så ;D du skulle soopa gatan med han själv =))
www.djpolar.se
Bra låt och du skriver från hjärtat! Dock inte min typ av beat , är nog för att ref låter lite knas! men det kommer från hjärtat och du flyter helt okej! Keep up the good work broder!
Biatch
tack alla:D thanks jonas och dj-polar:D peace ! up!
NY LÅT IGEN!! Basilusken - Förkyld session! släng en komentar! peace
den var skön,du flowar bra fin text och ett bra beat val,helt klart en bra låt 9/10 //JoNssoN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack ÄLSKLING:D:D:D ahahaha WOWOWOWOWOWO gggggggggolge
Backman&Emelie ;D
-Kolla han! ..det är Joqe