I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Foerplay - Galenskap

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-20 20:00

Foerplay - Galenskap

Some shit. Hade lite tråkigt så jag hittade en gammal text (skrev nått snabbt på påsklovet som jag aldrig ides spela in)

spelat in på något instrumental och reffen är snabb påkommen

jag är varken bra eller snygg så plågar er med denna.

Vassegoood !

Chup !

Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Groupie

2007-06-20 20:12
Du har blivit fan så mkt bättre på lyriken om man jämför då och nu och det märks bara här. Men ditt röstläge gillar jag inte, känns så krystad på något sätt. Du kan fan så mycket bättre!!!

vi styr upp på fredag.

puss på skinkan

remember my name<br>you'll be screaming it later!

2007-06-20 20:31
Mycket skönt beat ! :) , va äre för nå ? , Lust o skicka ? ..

Aja till låten , flowet va lite konstigt tycker jag , hört bättre med dig , texten va helt okej :) Håller med servo om röstläget !

Aja du kan bättre men keep it up ! , SKICKA BEATET ! :)
soundcloud.com/jerrones

2007-06-20 21:04
dunka mig gul och blåååå

2007-06-20 21:42
en utav dina bättre låtar

Lyricist

2007-06-20 21:51
Haha den känns egentligen jävligt dålig och löjlig. Men den ÄR faktiskt inte det, den är bitvis väldigt rolig och rent textmässigt så är det utvecklat sedan tidigare låtar. En kul grej är att du stundtals låter som T-Röd, ta det som du vill:)

Ett minus är te.x när du rimmade på Katastrofalt... Själva ordet lät omöjligt att uttala.. och många gånger så försvann rimmen lite för att raden egentligen tog slut. Antingen var det för långa rader ibland eller så var det lagomt långa rader men för mycket dialekt... typ.

men fan, helnice låt egentligen.
Rappare

2007-06-20 22:04
Bra mannen! Keep it up!!
facebook.com/idiomatisk - fan page

2007-06-20 23:23

Tackar alla !

T-Röd.  Komplimang ? ja iofs. Varför inte :)
Texten är ju somsagt sen tidig vår till ett annat beat, och kunde den klockrent då, så flöt säkert lite efter det gamla beatet (som var nått snabbt pitchat om jag inte minns fel) utan att tänka på det :)

Lyricist

2007-06-20 23:43
btw, jag sa aldrig att det var en komplimang ;D

2007-06-21 00:45
Jag tog det som det, fast är ju ömsesidigt på just den punkten :) hehe