I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Albys Kungar - Svenne Spring ( Juice Diss )

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-26 19:53
dom lägger ingen svar på värde.
det här är svensk hiphop framtid
Norra B!!!

2007-06-26 21:09
houff vadå svenska hiphop? om ni nu hatar sverige så gitta eller rappa på ditt eget språk så man slipper fatta barsen för ni är så ÄCKLIGT DÅLIGA....ni har fått erat nya nick av mej nu,BANAN LIGAN!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-27 02:07
  L__O P17

Vakta dina ord. du kan skriva ett privat medelande till mig ist för att låta hela whoa se att jag e skyldig dig 100 äckliga svenska kronor.
Du ska få dom.

för övrigt. L__O är myttoman

2007-06-27 15:51
Hahahahahahahahaha och ere farligt att du e skyldig mig 100 spänn?
, Angel

2007-07-07 14:27
Suger!!

2007-07-08 14:10
En ytterligare mycket härlig låt, måste jag säga! Albys Kungar har inte gjort en besviken en enda gång alltså. När man kliver in i trådarna vet man att det kommer bjudas på urbra hiphop i sann förortsanda!

Oh, herregud så irriterande Blonds inlägg i alla trådar är alltså. Han kommer verkligen med noll. Sedan att han inte kan skilja på dem och de gör saken bara än mer irriterande. Det är så kul att han verkligen försöker trycka ner Albys Kungar i jorden, men det ger bara motsatt effekt. Om vi gör upp ett scenario för att beskriva situationen lite närmare:

John Blond är den arga tigern fastlåst i buren, och Albys Kungar är djurskötarna som har full kontroll. De kan göra vad de vill mot tigern utan att få något annat än fnysningar och ett par skall emot sig.

Slutligen vill jag säga att Juice gjorde mycket bra ifrån sig, men Albys Kungar... de gjorde mer än så! De gjorde låtar som är får tiopoängsbetyg.

2007-07-08 14:52
haha idiot
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-08 15:27
Är jag det? Du får gärna berätta lite mer utförligt varför jag är det istället för att komma med tomma ord. Är det för att jag tycker att Albys Kungar körde över dig, så tycker jag nog att du har lite för bra självförtroende.

2007-07-08 15:30
hahaha 

2007-07-08 15:33
Hahaha på dig själv. Du verkar vara en mycket osäker man alltså.

2007-07-08 15:34
haha ok som du vill. men ja vann det här punkt slut! haha
Rappare

2007-07-10 08:04

shit asså... vänta du tjatar hela tiden 'vettu va som händer albys gator abow len'

jalla berätta för oss vad som händer då? haha står utanför fritidsgården o tuggar lr? .. blir kanske nån fajjt nån gång? 'Abow abow ahmed slog mohamed' o sen?

1 sak till ni suger herregud d va d keffaste sen säger ni att ni vunnit mot alla ni "beefat" med?

haha juice, jag hörde din.. grattis du e mer gangster än albys snor'ungar

haha :)

JUICE RAPPPPP ER BRA!

Tutilooooo

2007-07-10 10:11
Asså inge illa ment men du sög. skulle fakitst göra bättre själv!!!

2007-07-10 10:29
allvarligt , Albys Kungar ni är sämst ... ni e rakt av wack ,

2007-07-10 22:06
asså albys kungar dom är kungar mannar, jag har hört dem förut icke på whoa å dom äger allt, hade dom tagit detta serriöst så hade dom knullat juice på 1bar :P dom vill bara driva med er här...

upp för er albys kungar! :D

peace

2007-07-11 18:42
Bäst bruushabn du ääägde svennen!! hahaha han sööög
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!

2007-07-11 19:55

När jag hör albys kungar så tänker jag på idol eddie och "tror" att det är han men när jag ser MBMA-fan skriva som han gör så "VET" jag att han sitter på knä framför abel samtidigt som han skriver

Seriöst mannen vem är du? ett syskon, släkting eller kanske tillochmed abel själv?

Dom största hiphop magasinen (Kingsize magasin) anser att Paragon är svensk hiphops framtidslöfte vilket jag anser är jävligt troligt.
OCh jag har svårt för att kunna jämföra albys kungar med Paragon

Men varför inte bara ta bort denna tråd lite snabbt, vore ju väldigt trevligt...............

www.myspace.com/naturmusic

2007-07-12 10:00
Inte bra,man hör inte så mkt om man säger så ;D
Graffare

2007-07-18 22:35
serriöst kan ingen banna snubben för hets mot folkgrupp eller något liknande

lillkillen har flytt från sitt hemland till sverige och han hatar på det svenska folket, vad är det med dig..

shunon spelar bonanza eller någonting pfffffffffffff
http://metafourhiphop.com/

2007-07-18 22:42
HAHAHAHA INTE LÄRT ER ÄN ELLER? FUCK ALBYS HORUNGAR!!

har ni inte lärt er än att vi hatar er mest,
Albys horungar blir slacktade och vi har en avsketsfest..

Fuck fuck fuck fuck albys Kungar hahahahahahahahahahha

Het ist vi är 100% invalida horungar!! ...Peace out
[email protected]
Collab? Hojjta man.. ;)

2007-07-19 14:51
ja, vem fan skulle inte vinna mot dessa, men ta inte illa upp juice du la det grymt tight

2007-07-19 17:15
kolla på abels sida, han verkar tro att han vunnit alla sina ronder, även dne mot danish som han inte ens svara på

2007-07-19 17:49

Haha!

Har inte så mycket mer att säga

Haha!

Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.

2007-07-19 18:53
zin kim har sagt de, om zin kim säger de så moste andra araber oxå säga det
Södertälje

2007-07-20 01:03
SKOJJARE.SE

pinsamt!

Inte Bra! Träna Mer! Tänk Mer På Texterna och gör dom bättre!

//PANCHI
| www.myspace.com/AggePanchi | 90's Baby |

2007-07-22 22:46