Zp & Mexxi & Eggah ft. Rousu - vårat egna svek
shuue shuue. här kmr ny låt. hoppas nån gillar pCebeat : av icetailmixning : var o en för sigtext: var o en för sigvers1 : Zpvers2 : Mexxivers3 : Eggahreffar : Rousu LÄNKEN BACKUP LÄNK
Utalas säta pe
först..
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
zp: göru till rösten eller nått? låtter som det kommer från magen mest liksom.. men helt ok flow å så.
reffen va lite falsk?
eggah va bäst! skönast röst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ok, zp: FET mixning, fet flow..bättre än den förra,,du tar åt dej av krititiken du får. och texten har blivit bättre samt rimmen!=) Rouse: sköön röst i reffen ända haken på reffen är att du hakar på SLU-UT för mkt,,skulle glidit lite mera på de, men en smaksak men fett! maxi: skönt innehåll, inlevelsen är skön.. flowet är riktiigt fint! gillar det på beatet. eggah:rösten passar inte in bland dom andra två tkr jag, men de va satans skönt flow, flyter satan när du speedar lite. riktigt tajt. BEAT: jävligt skönt. bra beatval till texten. slutet, de va riktigt najs grabbar!! nu fick ni en att läsa=) pZ på er!
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
mc9 : tackar så mycket:) Mja, kände oxå att det blev lite fel på reffen, menmen, är ändå ganska nöjd med den ! juice : tråkigt att du inte gillar det
ROUSU
första killen.. helt okej, lite hackigt ibland och du går över barsen väldigt ofta vilket du skulle kunna träna bort.. andra killen.. också helt okej, lite bättre flyt än första killen tkr ja! tredje killen.. väldigt låg acca här men de va väll oxå helt okej inte riktigt som andra killens vers dock.. rousu man.. asså vet verkligen inte va jag tkr om denna reffen.. visst den funkar helt klart.. du tar vissa toner riktigt bra men andra låter småfalska känns som du försökte ta för ljusa toner mot va din egen röst är på dom liksom och på så sätt sjunger du inte ut i toner utan mer pressar ut de.. sen me lite bättre sångmixning skulle de kunna bli bättre med men sånt man kan slipa på, iaf vissa toner bra andra lite sämre men helt okej.. låten i helhet, inget jag digga faktiskt.. visst ni gör det alla helt okej och den har ju ett budskap men inget jag digga de va helt enkelt inte tillräckligt bra för något som jag skulle pumpa liksom.. men abra träna på..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grymt skön låt gillar den verkligen, beactet var skönt texten, refffen var me skön, mkt bra jobb grabbar :)
juice_ nej jag gör inte om nå:S men just denna låt lät det något annorlunda.. Pga av mixen o lite förkylning:P men tack ändå
Utalas säta pe
tackar durlind ! håller fullständigt med dig! men går o träna på :) Piz!
ROUSU
zp , andra gången jag hör dig , Du har nice röst , flow aaa, funkar väl . men träna mer så kan de bli rätt fett . rousu , Jag gillade tyvär inte din sång.. :( mexxi , fyfan va härlig utveckling :D Nu blev jag glad:D låter soft . eggah , nice här med , sooft
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
ajjemen, ZP står fortfarande kvar o stampar på samma ställe, det ända som blitt bättre är dina texter,men det kommer mannen, :) bara o träna, Rousu: faktsist riktigt bra gjort av dej o lägga reffen,inte ofta man hör det asså,men jag tycker det faktist va riktigt bra gjort, ses till veckan ni andra la det soft ni med peace
tack ALLA VÄRMER FETT.. hoppas ni DIGGAR.. one love
Utalas säta pe
Vers 1: Hört förut den funkar väll.. Men träningen ligger alldeles för mycket på hyllan... Slipa slipa slipa! Känn det du gör! Vers 2: Bäst i låten!, Du hade mycket mer laidback än dessa andra! Vers 3: Inte så tokig heller, lät väll på ett ungefär som första versen.. Nice avslut på versen btw! Refräng: Diggades inte en sekund tyvärr, sry. ;(Stay Up!
Ja det är ju roligare om man har kan lyssna på låten med en sammanhålld smak.
Eggah la det skönt/thight! ;D
tight*
robin : så sant så sant
ROUSU
orken tryter
Utalas säta pe
Zp: du lägger det väl ok! Men träna, träna, träna Mexxi: Ok... diggade inte så mkt Eggah: SHit tycker det va riktigt bra! Rösten är najjs att lyssna på, och du håller klart bäst standard av alla i denna låt! rousu: tyvärr man, jag diggade inte detta! VIssa toner sitter väl ok, men de som spriker sänker det hela!
http://www.herrbitter.blogg.se/
min tanke var faktiskt att inte allt skulle sitta bra oså, eftersom det är en ganska dyster låt ! så ska de va lite dyster refräng, men ja, tack ändå
ROUSU
tack seban. jeh det tar tid;) o innan jah e bra kmr fler låtar:). men försöker bli bättre..
Utalas säta pe
rousu e för bra för att kicka med resterande på denna tracken.
Jaha ?
tack stashie : dock så är jag inte nöjd ! men vi droppar snart;) kmr bli fett
ROUSU
aiiight... klart vi gör mayne.. nja, du har ju lagt bättre, har hört dig rappa o du e tung.. dom andra på denna tracken är inte hälften så tunga när dom rappar... det var så jag menade.. om vi räknar rapp så är du 110 ggr bättre. men iofs, jag är bäst i denna tråden ;D haha. over n out
Jaha ?
FRÅN EGGAH: eftersom jag är bannad så tackar jag alla som kommenterat endå // eggah
Utalas säta pe
Stashie P0 haha du e typiskt whoa-hatare. nog för att rousu e mkt bättre än mig säger inget om det. men det ända du är e att tryka ner andra. gav ingen kritik ingenting..
Utalas säta pe
Moderator
2007-06-21 22:05
Tack allihop :) Kul att ni gillar:)
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
första : inte nått jag diggade :S hackigt flow..... andra : lite bättre, flowet var tajjtare och de flöt lite bättre än första tredje : de lät bra, men du kickar i samma nivå hela tiden..de vore kul om du kunde variera lite..du kör liksom i våg hela tiden....men text och allt va bra! :) reff : reffen sög verkligen..... men kul när man ser hur de droppas lite shit här som man känneri gen :) fortsätt såhär grabbar ! peyys !
Moderator
2007-06-21 22:46
smuris retard:P..
Utalas säta pe
hade tagit åt mig om du varit bättre än mig. men du är som vilken datamicks rappare som helst för mig:)
Utalas säta pe
Moderator
2007-06-21 23:18
zoorkisizzzh , ja tycker du ska sluta karra...ta åt dig av den kretik du får och förbättra istället! ... skojjare
Moderator
2007-06-21 23:40
Nu ska jag sova imorgon vill jag se lite kommentarer. Puss
Och checka:
vad e karra?.. jah tar åt mig mannen.. men när nån säger : zp sög kuken?. jah hör inte mig suga en ända gång i låten.? då undrar jah hur era brudar låter när dom suger??.. kritik ville jah ha. okej om man tkr det e dåligt.. men ska då oxå säga vrf det e dåligt?. pCe
Utalas säta pe
Moderator
2007-06-22 06:26
sluta tjaffsa nu:P upp nu ! aja ska ut och dra upp ett par fiskar nu pz:)
Och checka:
zoOorkizZh > lite kritik gav jag faktiskt - Ni är keffa. Sen att kritken inte är konstruktiv är en annan femma... Haha, du är en typisk sån "Skolka-från-svensklektionerna"
Jaha ?
jeeh jeeh.. orkar inte jiddra. midsommar o det idag. hare bäst allihopa:) tanka låten pCe one love:)
Utalas säta pe
Moderator
2007-06-22 19:00
haha xD vart e kritiken mexxi?
Utalas säta pe
Moderator
2007-06-23 12:10
jaja han kanske va bäst men lämna lite kritik efter dig på oss andra då? Vi vill ha mer whoa!
Och checka: