skivan: Prendel- 2 flugor på smällen (Gratis nerladdning)
Nu har det gått ett bra tag sen jag börja sälja denna skiva och bestämde mig nu för att dela ut den gratis. Jag är inte längre nöjd med skivan, men den kanske finns nån rackare där som gör det :) Btw jag var tvungen att dela upp skiva till olika uppladningar för att få plats med alltLåt 1-6 Låt 7-11 Låt 12-17 Låt 18-22+omslag Checka gärna hemsidan ocksåwww.fonkystudios.info.se BTW så behöver vi skådespelare och statister till vår kommande film "Fucking Stockholm 2" Checka min press för mer info
www.youtube.com/prendel
hmm
www.youtube.com/prendel
ny länkar
http://www.herrbitter.blogg.se/
nya ska de självklart stå!
http://www.herrbitter.blogg.se/
cp vad jobbigt, jävla speedyshare
www.youtube.com/prendel
näää, detta var inget bra! har inte hört första skivan men jag är osäker på om denna skiva är bättre eller sämre! men nice att den blivit till gratissläpp nu! heh :)
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
haha nice, vart kan man hooka "Fucking stockholm 1" då ?:D
Peace out, get laid !<br><br>
den hittar du på vår hemsida ;)
www.youtube.com/prendel
Prendel, det här var riktigt roligt! Rolig lyrik, skön musik, och ett skönt flyt! HEHE! ÄRTOR! (peas) !:)
tack :D
www.youtube.com/prendel
Inte så jävla nice o ladda den när ingen seedar osv ? ;Sfunkar itne :D Skulle va kul o se men, yeah keep it
Peace out, get laid !<br><br>
ingen alls?
www.youtube.com/prendel
nej ingen
http://www.znapmusic.com/myntah/
jobbigt, jag försöker men det funkar inte
www.youtube.com/prendel
fett nice skiva, har väl typ hört dom bästa låtarna förut, men ändå nice.
2MC: G-HB, HTH ~><br>HTH Studios®
Prendel prendel prendel.... VARFÖR IU HELVETE GJORDE DU DE INTE TILL MP3?? GÅR INTE ATT FÅ IN I ITUNES!!!!!!?!??!?!?! :(
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
okej.. det går. men det tar tid.. Fyfan vad jobbigt :(
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Lyssnat på 4 låtar nu. Tvspelslåten var ju överfet xD
TAck så mkt
www.youtube.com/prendel
Så bäst
Med en påse över huvet så kan allt funka...
när du är inne på speedyshare så tryck "upload another file" så kan du lägga in alla på samma länk yo! orkar inte ladda ner när det är 20 min vänta tid på alla asså..
så jobbigt att tanka!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
SKÖNA låtar asså helt fiiina :) haha
!
Fan, detta var riktigt bra :D Oh Shit är verkligen riktigt nice när det handlar om att kunna flowa snyggt på en bouncetakt... Många andra låtar som också är bra eller helt okej. Han den andra killen som är med på låt 19 är ju grym också. En riktigt bra skiva. Bra jobbat!
Henka P17 Aha nice, ska tänka på det nästa gång ;)
Lime P19 Ajjt har du tankat klart än?
wibiez P0 tackar :D
Retur P23 Tack så mkt, det e många av mina vänner som diggat dig som fan ;)
www.youtube.com/prendel
Producent
2007-06-24 14:45
kan du inte lägga upp en rar?
det får inte plats, men jag håller på ladda upp en ny länk
www.youtube.com/prendel
fuck you bitch
www.youtube.com/prendel
Nu har jag lyssnat igenom alla låtar ett par-tre gånger. Du lägger det jämt, alla låtarna håller ungefär samma klass, och det är bra! :). Enda är 100 rim, okej, det är tufft om man tar det för vad det är, 100 rim på samma ord. Men det blir tyvärr på tok för tjatigt :(. Annras är skivan helt okej! Tvspelslåten, Eftertanken före omtanken, Vinst på stryktipset & Oh Shit är de som diggas extra!! KEEP IT UP!!!
kisslänkar
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
TACK :D
www.youtube.com/prendel
uppa
www.youtube.com/prendel
tankar :)
vilken platt och hög vägg c(=
:)
www.youtube.com/prendel
Producent
2007-06-24 19:52
...men jag håller på ladda upp en ny länk Seg data?
den funka inte, nån som har server plats?
www.youtube.com/prendel
värt ett upp va?
www.youtube.com/prendel
Producent
2007-06-25 17:43
jag är gangster, lalalalalalalala.
http://www.soundcloud.com/gyllander
har inget minne av att jag skrev de där uppe men okej :P
hahaha
www.youtube.com/prendel
prändrl.. har du busat nu igen :P
näärå
www.youtube.com/prendel
hahaha buse :P
yää
www.youtube.com/prendel
satans skit tanka ner alla men de va visst med "öppna" så skulle tanka ner igen, å då har dom fått 10 min wait limit fuck that shit
Upp i snoken ska det!
anyways fick ner sista delen, Mgee är fet
Upp i snoken ska det!
tack :D
www.youtube.com/prendel
Fett som vanligt. Nu har jag lite till mp3:n :)
vasseguu
www.youtube.com/prendel