Alexz K - Ingen chans (svar till la2nic & Antman)
aja här kommer det SENA svaret.. menmen , nu är dom dödade iaf :) hade massa saker med netplayen å shieet så hann inte svara.. hade ingen lust heller men idag var jag fan sugen så här är den :) tanka, njut, sprid, älska , hata och KOMMENTERA LÅTEN Fred och ahhh ni vet ;)
H-O-R-A
FET LÅT !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fet låt! alexz k äger som vanligt! :D
haha aiight.. aja tack för kritiken gubbar =) .. mer nu !!
H-O-R-A
tvär soft bra som vanligt när dt kommer frå dig ;=)
Riktigt nice beat passar perfa :) Du får till flowet bra som fan på denna Goa rim skön text Reffen va så där, känns lite för mycket med "Wannabees" hela tiden Dialekten e inte så grov som den brukar å d e ju bara ett plus :D Men låten e fet du slacktar dom iaf:) 6/10 <3
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
Diggar beaten som fan, nice flow men texten var la så där, men keep it up. den var nice !
Beatet var skönt, för en gångs skull så gör du en hyffsad låt, har hört tidigare låtar och dissar till L2C och denna är lätt bästa av dem, men om inte L2C dissat så många så hade han vunnit överlägset, han använder ju samma punchlines hela tiden typ, för han har dissat för många och kommer inte på några nya, men tycker denna beefen är för uttjatad nu, men om L2C svarar så kommer den säkert vara bättre, jag tycker din röst är så tjatig. Peace!
Peace im out!
reff *1 Wannabes ! Antman och La2nic HÅLL KÄFTEN EFTER ! Tagga bara stick Ni vet att ni inet har en chans mot Alexz K Antman vill ha fight, men blir utburen på bår
vers.1 Rest in peace huh ? jag är kvar än din fitta Slicka inte min röv efter att jag vunnit titlar La2nic - yes du kan inte mena allvar När du släppte din diss så måste du ta ansvar Du tror du äger mej - men det är knappast troligt Du vet ju redan - du är bara en av mina groupies La2nic du baitar andra - dina texter är skit efter din diss är jag fortfarande lika skadefri du kanske tycker att du är bra på att rappa Men du har glömt en sak du måste jämföra med andra Knäcker du mej ? du är bara en skit Och dom enda du kan knäcka är lik Snackar du om fans och fame Du tar dej vatten över huvudet, du kan känna dej dränkt Antman hotar mej, i verkligheten är han klen Om du skulle vara stark , skulle jag vara atlet
reff. *2 Wannabes ! Antman och La2nic Keffajävlar ! vid micen får ni smisk Ni har ingen chans mot ALEXZ K Antman vill ha fight, men blir utburen på bår
vers. 2 Tycker synd om dej att du blir dödad så snabbt Roligt att du har mina låtar så du kan runka i takt din jävla pigmé - kom och döda mej då ? du vågar aldrig de - du har respekt för Alexz K Jag såg din bild på whoa och jag var tvungen att skratta en jävla åsna med ögon som en ciuahau du tycker att dissa mej betyder respekt Men när du svarade, så får du bara ett helvete Antman , jag skulle få smäll om jag nämnde ditt namn Kom till F.L.A då och möt mej , man mot man Men jag vet ju själv, du kommer aldrig våga de Du hotar med vapen men ställ dej upp med knogar istället din tönt Blir så jävla lack, du sa : har polarna som backar Håll käten din tönt, man mot man , eller sluta snacka Om du kommer 0737402823 Ring mej om du vill slåss ditt jävla cepe
reff. *2
vers. 3 Okej, ni vet att fittor backar för snabbt Och hur fan ska ni vinna när ni ligger i otakt Det undrar jag , snälla säg mej vadå ? Hotar över msn ? är du lika tuff vid bråk Antman ville döda (host), bara för att få hype Du lyckas inte bra, för alla vet att du är kass Vem tror du att du är ? du är ingen mohamed ali Om du ställer dej mot mej så har du ingen framtid Så, bäst du backar snabbt, så bäst du fattar fakta Du kan inte rappa, så sluta genast snacka La2nic, du fattar väl att jag aldrig skulle ha sex med dej Till skillnad från andra, är jag homofob och inte gay Så dröm vidare, att battla dig blir ingen vana För efter detta svaret är du död som spöket laban Du borde fattat, att du skulle tagga hem Ställ dej inte vid micen - då blir alla rappare glada igen
reff. *2
H-O-R-A
ojj stog rätt fel på reffen efter första versen :$ aja skitsamm :P ni vet vad det ska stå där :P
H-O-R-A
uhm, är trött på dissandet mot dessa nu . Varför lägga ner tid på 2 som ändå inte håller samma nivå ? du gör det väl helt okej annars bryssshan . Orkar inte lägga en feting kommentar . Fred & Över
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
hehe tänkte inte svara först, men hade inget att göra igår kväll så jag kickade den häre.. men detta är sista :) .. sen lämnar jag dessa wannabes :) FRED !
H-O-R-A
riktigt tungt shiit dom får smaka nu =) .. du ägde dom upp och ner och dom har ingen chans .. PEYS BRRRRRROOOOOOOOO!
0 523
aiight :) thäänks maynee :D
H-O-R-A
riktigt niiice bror ! ska bli kul och höra resten ;) tungt tungt ! piz! // Rousu
ROUSU
Tack somfan mannen :) hör av dej om du är sugen på collab :D FRED !
H-O-R-A
ja det finns inte så mkt man kan säger mer än att du krossar dom ! du har feta rim i låten tkr du har gott flow med ja det är väll allt FRED!
hahahahaha Alex mayn, du krossar dom brush, riktigt bra jobbat peace
poesi_ P0 Även jag hittade dom =/, vers 2 in the middle =/!! annars, hum..njee gillade inte reffen men annars..hum jag vene vilka som vann fan :P
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
jag tycker dom plockade dej. tycker inte om din röst, den låter bara jobbig
B
diggar llt från röst till text fett diss ;) Fred
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DEt låter ganska illa det här
Yäh!!!!1ett
ännu en övikare som kommenterar :) alltid lika trevligt.. heh okej synd att du inte diggade
H-O-R-A
jag hade komenterat lickadant vart fan jag än kom i från
Yäh!!!!1ett
hahhaha och det är grabben säker på.. men nu är det så att du bor i övik och ingenannanstans.. men förstår varför du är less på att bo där uppe :D
H-O-R-A
okej tack för ärligheten. starkt av dig.. Jag tror inte nått. folk får tycka till precis hur dom vill . och om dom slickar arsle ? varför gör dom de ? för att dom tycker jag e kass :S:S .. tror inte de .
H-O-R-A
yeah inte illa. du pissa på dom. dom har inte en jävla chans , extremt bra flow, text bra beat ok mixen helt okej. PZ / felan
www.myspace.com/friphmusic
Jag måste bara säga att det är väldigt mycket kompispropps i en sånhär tråd. Jag har inte hört L2C eller Antman eller vad ni nu heter, knappt Alexz K Heller. Vet inte om jag ska kommentera eller inte, men jag säger inte mkt. Låten är OKEJ, ingen bra text, inga roliga rim, flowet är sådär. Yeah låten funkar.. Peys
okejokej, tack :P
H-O-R-A
Woggy varför bryr du dig och jag gillar alexz flow så gå och lägg dig
www.myspace.com/friphmusic
asso jag tycker woggy och la2nic ska sluta tjata om den här JÄVLA kompisproppsen.. haha xxD.. låt dom tycka till eller ? är det inte vad den här tråden är till för ? att man får tycka vad man vill om LÅTEN .. Och då ska inte ni komma här och snacka kompispropps.. om ni vill mej något.. ring på mobilen elr vad fan som helst.. ni vet ju mitt nummer nu iaf.. så bara till att ringa om ni vill mej nått =)
H-O-R-A
hmmm jag saa mitt nummer i låten ... texten finnns högre upp..
H-O-R-A
hahaha hur kunde du då säga att jag flowmissade grabben ? gjorde jag de i början av låten kanske ? haha . isf VAR ? .. hahhaahaa fan vad keff du är
H-O-R-A
den var helt okej låt . upp
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
HAHAHA xxD, , då vet du tyvärr inte vad det är isf :S:S gå en kurs i rapp elr nått. skriv inte här, och tro inte att du är bra.,., ring om du vill nått sa jag . skriv INTE mer här tönt !
H-O-R-A
Detta gilla jag. Fett beat. Fett Text. !/ NaMo .DeKaN's LilleBror.
aiight thääänks ... aja tack jonas iaf.. kritiken var ju bra iaf.. tar åt mej .. Mer kommentarer =) ? ..
H-O-R-A