Lillebror & Minii Alex - Micke du rör du dör (Haxnot)
Shoo, D e så att vi fått reda på att Minii Alexs morsa blir slagen av hennes nya karl å vi lackar som fan på aset så vi gjorde en låt till en början. Hoppas ni gillar. Dom som ska hata lr chatta i tråden kan hålla sej undan å ge fan i att skriva i tråden Texten:
Minii Alex Vers 1:
Rör du morsan en jävla gång till så ska jag se till att ditt liv passerar förbi det räcker med att du har slagit henne flera gånger När jag e klar med dej så lever du med ånger
hör jag att du har slagit henne en gång till jag svär jag kommer döda dej ditt lilla kryp när du ligger i graven ska jag pissa på din gravsten Slå min morsa,gränsen e nåd,du har nå fel
Du slår min mamma framför mina syskon Jag ska hänga dej,1000 meter u pp i en lyftkran ditt jävla psycho du behöver sykist hjälp För du vet när jag träffar dej får du en smäll
Micke din jävla aklolist du fattar inte ett piss Kvinnomisshandel du har nu startat en tvist Du har nu startat ett krig mellan dej å mej Mannen fatta att jag nu hatar dej
Lillebror Vers 2:
Mannen fatta jag kommer efter dej nu Du har verkligen lyckats gjort mej sur Kvinnomisshandel jag hatar sånt skit Å du rörde annsofie ditt jävla svin
Du borde skämmas,inge bra förbild för dina barn Jag lider fan med dom ditt fuckade as Första gången vi träffades va du trevlig å snäll Men efter allt jag hört förtjänar du en smäll
Hänger dej upp å ner,klipper dina finger toppar låter blodet rinna ut,å matar dej till mina korpar Du borde få en omgång så du vet hur man beter sej Oavsett om du e större än mej så e jag inte rädd för dej
Jag lämnar fan inga rester kvar till polisen Rör henne igen,å dina händer åker ner i mixern Ditt fuckade ordjur du borde låsas in i en bur Fuck you sug kuk
Micke vi kommer efter dej dej nu Micke vi kommer döda dej dej nu
LÄNKEN!!!!!!! Peace//Lillebror & Minii Alex
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Mkt bra text och mkt bra innebörd, lär den jävlen! Slår han din morsa så polisanmäl honom eller ta saken i egna händer, det vet jag att jag skulle gjort
Blood on my dick or shit on my knife
Ledsen för det som händer. Men det var inte bra det här. Keff mixning. Dålig kvalité.Hänger dej upp å ner,klipper dina finger toppar låter blodet rinna ut,å matar dej till mina korpar Du borde få en omgång så du vet hur man beter sej - I sännafall är ju du likadan? Eller? :) Peace!
www.myspace.com/suspectrap
Amfotericin_B P20: Tackar mannen.. Vi ska ta saken i egna händer=) Suspect: TTack för att du lyssnade iaf=) Förträngd: Tackar:D
TExten hade ju ett bra budskap men den var sådär innehållsmässigt. PS: Se inte detta som hat. & polisanmäl honom istället för att ta det i egna händer.
www.myspace.com/suspectrap
Aiight tackar=) Han e redan polisanmäld med d har inte hänt så mkt så man måste gö nåt åt saken själv=)
bra text, ni få la göra nått åt saken själva. jävla snut jävlar. dom gör aldrig nått:S... sega idioter..
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
ReebaT: Tackar mannen.. Hell yeah,sega som fan e dom.. Händer piss å ingenitng.. Tack för att du lyssnade..Peace main Mer vill vi ha!
Ledsen för de som händer , men om ja ska ge kritik till låten så , neeej diggade inte , alex måste träna flow tycker jag , lillebror skriker lite mycket tycker jag , nån flowmiss hörde jag men inge problem , aja keep it up ! Peace !
soundcloud.com/jerrones
JERRAAA : tack för att du lyssna iaf... å till er andra tack för komentarerna
lillebror läger det helt okej, fortsätt öva så kan det bli något mannen! bra text
http://www.herrbitter.blogg.se/
Texten var riktigt bra. Håller med om att Alex borde träna flow & att lillebror skriker för mkt. Men annars bra låt. Keep it real. P.S Tycker ni ska ta saken i egna händer.
Du kanske kollar, men du ser absolut inte.
hooka up lite g-kontakter köp en k-pist and shoot him, word, dopefish out! p.s orka göra en sån här personlig låt, helt meningslöst in my opinion. pz!
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
keff låt.. men texten är väl bra på ett sätt.. beklagar de som händer/hänt.. hoojta om du vill få micke kirrad ;) pz
http://www.myspace.com/micman123
MicMan :aiight mannen ja å Lillebror ska fixa han när jag åker till mossan om han vågar röra henne när jag å lillebror e där...peaceDopeFish P19:tack för att du lyssna iaf..Alexiiis F14:aiight...vi ska ta saken i egna händer...peace
Fett mannen, slå på honom bara de e inte mer än han förtjänar!
lol göra en låt åt han !!
jävlar va arga ni låter de hörs att ni verkar mena de iaf lillebror lite för mkt skrik annars bra.
Konse''
fucking :D
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Mini Alex har stil btw :D:D
Didde22 P16 : tack mannen ska döda den fittan bara så du vet;)akse P18:aahChrilleF P17:man ska låta arg om det är om en sån där grej;)DopeFish P19:jao fucking micke;) du åxå;);)
Minii Alex:
En helt okej text, men jag tycker att det är alldeles för korta rader. Testa att skriva lite längre rader så slipper du ta paus mitt i meningarna och det kommer flyta på mycket bättre. Men fortsätt med det du gör.
Lillebror:
Flowet är bättre än Alexs, texten är helt okej men nja träna mer på rimmen och så. Sedan tycker jag att du inte ska skrika så mycket, visst du är aggressiv men ta det till en viss gräns, visa det med mer attityd istället för skryt.
Helhet:
En okej låt, synd att sånt här händer i dagens samhälle.
Keep it up grabbar, träna vidare!Pz
Stavfel P15:tack för komentaren pz
Rösten låter som en trasig radio, och data mick, text bra, men eran röst grabbar kanske borde tänka på att åtminstånde TÄNKA LITE ... ansikte
Fred Yaaoo / Mr . Zork
Zork3N P17:data mick nej ..det är jurdkortet som håller på att gå sönder...men tack för att du lyssna iaf
Fett fittigt det som händer... men kritik iaf Minii_Alex: Du måste träna på flowet lite mer.. och tillägger att det låter lite som BHA när du rappar.. no offense Lillebror: Skönt flow, men lite mer träning där också.. skön röst också.. helhet, för dålig kvalite och för skrikig..
Preach Beats/////// Sat Sapienti///////
de va inte bra beklagar de som hände , men diggars lillebrors aggro .. sånt e fresh
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Tack För Komentarerna iaf....
nja tkr de e för skrikikgt asså, så de blir kass kvalle på låten. kunde tat det lite lugnare, e ledsen för de som händer men, nja gillar inte riktigt låten.
aiight men tack för att du lyssna iaf
detta va inte bra.
Get MAD and change
Pajja-Production P18:Dom som ska hata lr chatta i tråden kan hålla sej undan å ge fan i att skriva i tråden står det faktist fast du kanske inte kan läsa
Minii Alex är min bror... detta som hänt oss å våran mamma är polis anmält... men vi kan inte göra mer än att känna hat så är de... jag vill tacka er alla som lyssnat på låten om en människa som förstör för en hel familj!
jag hatar inte, men det var ju inte bra. och jag tycker det är onödigt att göra en låt om detta eller iaf att lägga upp en låt om detta på whoa..
Get MAD and change
Jo madde et går att göra nåt åt det...DÖDA HAN
rätt bra grabbar ! denna va lite fräään ... "Hänger dej upp å ner,klipper dina finger toppar låter blodet rinna ut,å matar dej till mina korpar" fortsätt såhär ! peyys
Förbannat dålig låt.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Pajja-Production : jag förstår inte heller vitsen med att lägga upp den... de är liksom min mamma den handlar om å varken hon eller jag vill ha den upp lagd... eller jag tror åtminstone inte att mamma vill att den ska vara upplägd här... men jag tkr om låten på ett sånt sätt... men ändå!
Rimmar ju inte äns :(
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Räkan:tack för att du komentera etna:fuck you HATARE rea:va rimma inte??=S
skön låt lillebror..kill that mother fucker :D
Här har ni titanernas Gud kaxigaste mannen eller hur!!
soft upp!
myspace.com/herrolsson026
sjukt kasst låt, SJUKT kass..alex du måste träna flow, lillebror du gör bra låtar men denna va helt sjukt kass, dålig text. inget va bra Ok visst att ni bil lacka men soft att sitta på whoa och skrika om att ni ska slå sönder han ni kommer bara få aina på er sen om ni gör nåt eftersom ni skrivit massa här...håll käften, slå sönder han. å gö inte sån jävla hype
Upp i snoken ska det!
Det var bra innerbörd.. Döda horgubben.. ja skulle mördat honom.. När jag lyssnar på detta får ja kick asså.. jag skulle pissa på polisen o slå sönder horgubben. Keep upp grabbar.. Mörda honom.. Peace
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
Dulle, det skulle du menar du? du ser ju ut som 1.40 å väger 30kg på bilden du skulle inte kunna göra shit, sluta jiddra
Upp i snoken ska det!
kokkuli: Vi ansåg att denna låt va ganbska bra så vi villa lägga upp den.. Att vi la upp den beror inte på att försöka få hype. Tack för att du lyssnade.(Chatta INTE) Dulle: Tackar mannen=) Mer:D
Kokkuli: har aldrig tjaffsat på forumen.. Men stör mig på en sån tönt dom deey. Mannen Jag är 1,80 och väger 65 Kilo. Spela roll Är jag liten Är jag snabbare än deey o hinner sätta kniven i dig innan du hinner slå mig en gång.. Och vad fan vet du om va som finns i mina armar? Mannen lägg ner ditt fitt tjaffs över internet.. Tönt mannen asså
+ vad vet du som finns backom min rygg?;) haha
Dulle: Inga fucking chatt har jag skrivit. Ta d i GB. Shit