IQfemtio2 - Carro (Nattsession med skitmick!) IQfemtio2 - Carro (Nattsession med skitmick!)Jag hade lite tråkigt och satt och snackade med en sötnos, så jag tänkte ähh vaffan, kan göra en låt - det blev ju lite tjat! men men, det var hon fanimej värd efter idag, så tyck till och lägg en kommentar! IQfemtio2 - Carro (Nattsession med skitmick!)Texten går väl ungefär såhär:C-Ca-Car-Carro, jag ville visa saker, jag ville säga mycketmen alla kompisar bara pratar, tänker och tyckerså jag har ingen talan, ingenting att komma medför när jag ser dig med någon annan kan jag inte kontra detklumpen i magen växer sig otroligt storoch kärleken till dig kommer aldrig räcka nog (nej)jag har nog alltid vetat, långt där inne i hjärtatatt det finns fina flickor men du är den enda rättababy, jag vill ha dig i min närhetvill känna andetagen och känna din kärlek...tråkigt men sant, mer orkade jag inte göra! haha! trevlig kväll era små whoa'ers!Peace!IQ52 out!
Ahh vaffan, en nattsession inspelad hemma hos mig, liksom...då är det soft att inte nån av er klagade på kvallen ;o... jag är mix master alltså! Då kan ni bara föreställa er vilket ljud jag kommer ha nästa månad! NIKLAS GOES FOR THA STUDIO!ok, tack alla!Peace!IQ52 out!