Dany - Christer Fool Låten <----------- LÄNKEN! :)hahah jag gjorde en låt som heter Christer fool istället för låten som heter "Snook - Mister Cool" , hade inget att göra och jag tyckte det var kul ide! hahha garva på ni :D här har ni texten iaf :).Texten:DANY HELA SKITEN! :)jag bara talar ommassa skit som ingen någonsin har brytt sig omjag bara talar omtjejer pengar och någon som ingen tycker omhan kallas christer shhhan lägger och skiter där han sitterhan e han e han e en riktig foolhan e vad? han e där! han är christer foolhan har damp nåt som vi andra e rädda föralla ser han bakom gränder i varenda hörnhan är ful, han är arg, som i läskiga filmersom en varg utan byte jagar oskyldiga indiviermen det lugnt, för jag börjar bli vanförutom alla andra människor som går runt i stan "hey"helt fjantig, han lirar spel alltidlåtsas vara något men bli nertrampad av flertale manlig, men ses som en fel faldigperson som ingen någonsin aldrig har velat hahan är som ringaren i notredamhar aldrig fått en chans av någon annan för att passa inhan är ett miffo men ändå måste framlångt där fram för att visa vad han kan och det han villmen det går på räls som pendeltågvem, var , hur, vem vare som såg2xPang, pang!, bom, bom! där! christer foolhan är arg, han är falsk , han är här han är där han är christer fool!nu när ni vet hur falsk han ärså vet ni att han är så bög att han kallas fagmen vill ni veta hur han svarar då "ja såklart"han kommer gråta som ett barn som inte fått nå mat"wäää"han är så dum att han använder ordsom bara data nördar gör de därför han kallas fool2xPang, pang!, bom, bom! där! christer foolhan är arg, han är falsk , han är här han är där han är christer fool!nu är det slut på snacketbara langa dig hit så det tar slut på matchenjag ska, knocka dig jävligt hårtdu blir ful och går ....bort från migjag har visat vem som är kungen nugud gav mig kraften att slå dig guldu kommer alltid va personen du ärjag är som tupac medans du går runt och är ofräschnu får det väll va stopp för digjag ber dig gå snällt bara bort från migIRONI!
hahah danne danne danne du e heltänkelt underbar:D