Peganism - Bara Därbak (netplay) Äntligen blev min lille netplay klar , innehållande 6 spår med varierande stilar och gäster som ja vill tacka......Netplayen kommer dyka upp lite här och där...men ni kan älska eller hata......
1. Jag blir lycklig endag
2. Då har vi (gjort de som vi vill)
3. Jag vill vara mig själv
4. Nu river vi muren ft. Rick
5. Ni hör oss ft. Icetail
6. Att vara svag ft. selin & firefly
Jag blir lycklig endagbeatet är så jävla skönt! texten är bra, går rakt in i hjärtat. flowet är helt okej, osv! refrängen gillades inte. 9/10
Då har vi (gjort de som vi vill)
kort låt, men drog igång direkt.. accapellan var lite för hög.. du låter lite fuckad, låter väldigt oseriös.. men helt okej, 6/10Jag vill vara mig själv
skönaste beatet! vafan vare du gjorde i början? "ajeah" haha.. låter helt cp. du spänner dig för mycket, eller ja.. spänner rösten för mycket.. men helt ok.. diggades inte så mkt ändå.. reffen var söt. 6/10Nu river vi muren ft. Rick
"yeah, ska bara stänga dörren" hahaha.. skönt intro.. försök inte göra sån där "sångrapp".. låter inte så bra, men du flyter bra.. Rick har skön röst! men flowet behövs träna på! 6/10Ni hör oss ft. IcetailIcetail försöker låta tuff som vanligt, men lyckas inte.. Danne lägger det fett, gillar inte dina adds.. "yeah" osv.. låter lite markoolio över det hela.. haha, (ingen komplimang).. 7/10
Att vara svag ft. selin & fireflyHär kommer vi till den bästa låten av alla för att jag är med på den! haha, nejdå.. Dannes vers är helt ok, du har lagt bättre men.. Jimmy, du kan sjunga bättre det vet du.. och jag själv.. jag är ju bäst :/ 8/10
upp whoa
hahaha sa bara att det lät som om du försökte vara tuff/hård.. tål du inte kritik?