BMZ - Berättelsen från ovan Ny låt!
Jag försökte såMen det gick inte bra så jag vände hem igenJag försöker att se ljuset med skuggan i ögonenBerättelsen från ovan hur mitt liv fick ett slutMen jag var trött på att vänta så jag "slant" i ett stupLivet var en saga som aldrig fick ett stopAllt gick runt och runt och jag ville börja omJag försökte så hårt för att få dig att stannaMen du gick din väg och jag ville sluta andasSå nu sitter jag här uppe och tänker på min tidMin tid på jorden ja ett jävla tidsfördrivSliten och trasig så jag stack här ifrånJag sparkade pallen och nådde ej mitt golvOch jag säger till er nu att ni ska passa påPassa på så ni slipper ett sista hejdåIngen som ser och jag vill bort från vår jordSå jag lämnar er nu med några väl valda ord
Jag försökte så x3Men lögnen satt stop och jag vände på min väg.. berättelsen från ovan
Lite jobbigt att tänka hur jag lämnade erSkulle bett om ursäkt om jag kunde komma ner menjag sitter fast här uppe och vill inte komma tillbaksKänner mig trygg när mina vingar delar slagEtt liv som en ängel trodde jag inte fannstrodde faktiskt att man skulle få en andra chansMen jag trodde mig bort till en plats som var mörktOch jag känner nu i magen att mitt liv var en böjJag tittade ut år 1991Och om jag hade mening så skulle det ha skettMen det hände ingenting så jag blev less på att väntaMen det hände ingenting så jag blev less på att väntaLivet, kan vara som en stenSå fort man går snett ja då sjunker man nerLivet har en mening för allaMen ingen vet när man själv kommer att ramlaBe nice =)http://www.speedyshare.com/977456806.html
Ty =)