Dixza - Mitt positiva budskap Godkväll folket! :)Ja, meningen med låten var väl att försöka få folk att se mer positivt, för mina dagar är helt sjukt bra när jag tänker positivt.Tänker man positivt klarar man allt!Ett försök till att sprida el' positiva =)Jaja, över till själva låten! :)Är fortfarande lika osäker över refrängen, kommer aldrig sjunga riktigt igen, haha =) Därför jag låter stel =/Aldrig sjungit annars så.Ladda hemLadda hem 2Tack för att ni lyssnar och kommenterar!www.dixza.info.se
Tjaa mannen=) jag tankade tröck på play, lyssnade och nu tänkte jag ge lite kritik!hmm trots att du flyter på bra med text o allt så e jag lite skeptisk till detta, min första tanke när jag hörde beatet var att det här kan bli riktigt sooft sen började du köra dina rader men du nöjde dig med det känns det som, jag satt och väntade på att du skulle släppa loss och verkligen ge gärnet som jag tror att du kan. du kan flowa på riktigt bra och du skriver skön lyrik men jag tycker du inte släpper loss här, låten saknar känslan som du har om du förstår vad jag menar.Men trots de så tycker jag låten var bra, mixningen tänker jag inte yttra mig om för de kan jag inget om men kul att du testar iaf. Och sen har vi reffrängen, den var de bästa på hela låten tycker jag, du skrev att du var osäker där men jag tycker du låter säker där, tycker absolut att du ska fortsätta köra reffen för den här var fin:)Ska ge Maeijstro lite credd för de sööta beatet med:)Och påtal om lyrik, gillade detta stenhårt: "Jag vore ingenting utan robin utan fredrikUtan min familj och josefin förevigt"(Vet ej om de sista där vart rätt)Så på en skala av 10 får du en stark 6 oavsett om due nöjd eller inte men de hoppas jag=)Så fortsätt kicka fett mannen så hojtas vi;)Paaaaaaaaaays!//Natur
Pallar inte ge så mkt kritik men håller därmed lite vad Natur sa. Men denna åker in på Mp3:n så se det positivt ;) hadet /crickoUpp med denna!