Har inte grizzlys text, mej jag kan lägga upp min Välkomna oss vi övertrasserar rapstilen// kommer in o folk går upp i rök typ som hashbiten// ja du e fast i det, luskar tjie ut taktiken// låten blir en klassiker, max och grizzly landstiger// vårat skåne med trupper upp till norrland// så mannen sluta låtsas du vet inget din nolla// vi håller tätt med grabbarna här i nätverket// började på härberget men slutar som världsstjärnor// och vi snackar som vi hade havregryn i truten// men vi skiter fan i vilket o skjuter av saluten// för så länge folket väder sig om när vi kommer och går// k-kommer kommer och går// så e det lungt, pallar inte bry mig om en massa hatare// nya tider kommer så ni kommer få tillbaka det// det är mitt löfte, det kommer ta sin tid// men vem sa att hiphopen e död, jag är ett levande bevis// Reff Ni vet ingenting om oss ingenting (ingenting va?) snackar allt för mycket så du stannar (in i dimman) alla har en åsikt om vår grej (om vår grej) men alla tiger när vi tar det face to face//
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic