I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Steffe - Freestyle (Mixad)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-29 18:13

Steffe - Freestyle (Mixad)

Shuu!!

Lägger upp en gammal låt, men hade inte acapellan kvar så jag var tvungen att mixa acapellan som var klistrad på beatet.

Inte det bästa men iaf!! 

"högerklicka och spara som mål"

Steffe - Freestyle

Steffe Mannen!!

2007-06-29 18:17
Thanks Mange ;)
Steffe Mannen!!

2007-06-29 18:33
Kom igen Whoa!!! Kommentera
Steffe Mannen!!
Moderator

2007-06-29 19:22
Inget och hänga i granen alltså...

06.. 2006... va? haha
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2007-06-29 19:26
Hörru din Fonky Bangladesh..  Vet du hur många som hatar dig ? Din kratta..
Steffe Mannen!!

2007-06-29 19:32
Hur kan man ens komma med tanken att heta "Fonky Fresh" ?
Skojar du med mig eller ?  Endel kanske har lätt att hitta takten i början och andra inte.. Om du hittade takten eller inte de skiter jag i, men du snackar bara..

Men men, vad händer ikväll då ? Jag kan komma hem till din dörr, banka skiten ur den och bjuda dig på en middag ?
Steffe Mannen!!

2007-06-29 19:37
Ait, så du har spanat in mig tidigare på whoa ?
Steffe Mannen!!

2007-06-29 19:42

Vart fick du luft ifrån ?

Steffe Mannen!!

2007-06-29 19:44
Åfan :D
Steffe Mannen!!

2007-06-29 19:50

Passabel, jag adda dig på MSN för att du skulle musik du har gjort.. Och sen undrade jag om jag kunde lägga en låt i din studio, men de är en annan femma de..

Steffe Mannen!!
Moderator

2007-06-29 19:50
flummare_
snackar när du vet mer... mitt aka Perfektion skapades 2005, långt innan Antagonisten's diss till mig.. Och de där med titeln på låten är rent bull.. Finns ingen annan rappare som heter Fonky Fresh, dock tror jag de finns en breakdansare från USA som kallar sig Funky Fresh om jag inte har helt fel.. fixa dina fakta innan du glappar.. tönt.

SteffeProductions P19
"vet du hur många som hatar dig?" vad har det med din keffa freestyle och göra?
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]
Moderator

2007-06-29 19:52
Såg nyss att flummare_ är mangemannen.. du behöver inte läsa/svara på det jag skrev.. Du vet bäst, förlåt mig Mange! FÖRLÅT!
Moderator

2007-06-29 20:05
Hota folk på internet? Haha, har aldrig hotat dig.. Har bara sett dig i olika trådar här.. trådar där du får dig själv att framstå som inte bara en baitare utan en 1:a klass pajjas också.. tyvärr..

Jag gav snubben en simpel kommentar "inget att hänga i granen".. det var inte ens en låt? de va en halv-sleten freestyle på 1 minut? haha

2007-06-29 20:52
bara för att fonky är fonky så behöver ni inte hata på honom för att alla andra gör de.. han gör ju faktiskt bra musik, och de han inte diggar, de skriver han att han inte diggar heller.. för han kan en del om musik för han har hållt på me rapp ett bra tag

och alla kommer kalla mig fonky gruopi eller hur de stavas.. men jag bryr mig ej..
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2007-06-29 21:01
Fonky är Fonky och allt vet ju vad de betyder..

Mer behöver man inte säga ju..
Steffe Mannen!!

2007-06-29 21:26

Vill tillägna att fonky har blivit fonky har blivit hotat till livet av några i uddevalla för ca 2 år sen, patetiskt som dissar G's och sen inte står för vad han säger när dom dissar tillbaka, han gömde säg hemma gick aldrig ut bara satt där! sen så har jag en god kollega som vet några tjejer som fonky har varit med och alla dom säger att han har liten kuk aowwwwh måste svida kompis.. ALLT det här jag säger är sant!

kill em' all!