I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Minnesbild ft.Julja - Fördommar

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-29 20:03

Minnesbild ft.Julja - Fördommar

Hej, inför den fina skivan som Minnesbild kommer släppa bjuder vi på ett spår som Julja och hennes kusin var med o sjöng på (minns ej namnet, skriv i tråden direkt julja!, förlåt för det!)

Minnesbild är två killar ifrån Göteborg samt Ludvika som spelar in musik tillsammans.

Sång: Julja och hennes kusin (PROPPS!)
Rapp: Omega & Dixza (omega först, dixza sen)
Beat: Sjättesinnet
Mix: Dixza

Ladda hem
Ladda hem

Glöm inte att ladda hem skivan som släpps senare!
www.myspace.com/minnesbild
www.rookie.nu/dixza
www.rookie.nu/omega
www.znapmusic.com/dixza

Tack för att ni lyssnar och kommenterar =)

2007-06-29 20:12

2007-06-29 20:49
Upp med älsklingen!

2007-06-29 20:55
Min kusin Carrie :) skriv upp henne hon skulle upskatta det. duktiga ni var killar :)
 ska på festival nu:)peace!
UPPAlla!
...Don`t hate me if you don`t know me...<br> >Peace<

2007-06-29 21:03
soft
http://www.myspace.com/danokin<br>

2007-06-29 21:06
Carrie, förlåt!
Extremt bra röst!
Tack Carrie.

FEAT JULJA & CARRIE!

2007-06-29 21:06
propps till mig för
http://www.myspace.com/danokin<br>

2007-06-29 21:20

För ovanlighetens skull så ska jag börja med reffrängen:D

Har ju hört Julja förut men inte hennes kusin och jag tycker precis som säkert många andra här på Whoa att Julja helt klart e duktig på det hon gör, Har hört mkt sköna låtar dom senaste veckorna där du har bidragit med din del. Propps för dom men kan tyvärr inte säga att detta ens var i närheten av vad jag hört från dig, hoppas du inte tar allt för illa upp men jag e bara ärlig. Har aldrig hört något från din kusin(Namn okänt) förut så vill ej uttala mig om henne, men lät helt okey iaf, gjorde de om Juljas med men bara de att jag hört bättre från henne och därför diggades de inte

Omega: Har aldrig hört dig förut men jag tycker du gör bra ifrån dig. Din text är skön tycker jag, stämmer helt klart in på topicen som e klockren. du flyter fint och så över beatet så det klagar jag inte på, men däremot tycker jag att du inte kommer in i din vers ordentligt för än efter halva versen, jag kan ha fel men jag kände så iaf:/

Dixza: Micke mannen=) nu fick du till det bättre än i förra (Ett positivt budskap). Du flyter med en skönare känsla den här gången över hela beatet, kombinerat med skön text självfallet
Fastnade för en sak som fick mig tänka lite faktist
"Jag har haft åsikter om folk jag inte känner
Fast folk är annorlunda kan man ändå vara vänner"

Kanske man inte tänker på men det stämmer ju så sjukt mkt
Borde alla tänka på så upp för dom raderna=)

Allt som allt en helt klart godkänd låt från grabbarna i Minnesbild backade av Julja with cousin (Still no name) så upp med denna tråd/låt/Hit:D

Paaaays vafan!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Natur

www.myspace.com/naturmusic

2007-06-29 21:21
Carrie Is the shiet!:D

frågan e hur de e med minnet Micke:D
www.myspace.com/naturmusic

2007-06-29 21:21
Natur:

Bäst recensioner (kritik) på hela whoa!
Propps till dig!
Fett bra, TACK!

2007-07-02 01:34
tack för kommentarerna, och tack "natur"  :)

men va fan ? UPPPPPPPPPPPPPPPP
peaceee  and pöss :D
...Don`t hate me if you don`t know me...<br> >Peace<

2007-07-02 05:37
Jag tycker refrängen var fin. Rappen kunde vart bättre.. Tycker jag.

Fint budskap pojkar och flickor.

Tyckte de va lite dåligt ljud iaf.. Det kan bero på mxningen, vem vet.. jag tyckte inte det särskilt cleant iaf.

Pax.