Cleo & Shlobban - Från och med nu (Video)
Jag och Cleo har ett litet projekt på gång som kommer släppas på vinyl till hösten, med lite sköna låtar och sådär. Det här är en video till en av låtarna, som heter "Från Och Med Nu". Kolla in den om ni är sugen, Marc Strömberg har gjort videon. Mycket mycket duktig kille. Puss!http://youtube.com/watch?v=LAPpFqZYoUo
Redaktionschef
2007-06-29 23:08
Tvärsoft! Ni verkar vara helt rätt ute. Frän video också... att något så enkelt kan bli så bra :) det enda jag inte gillade var möjligtvis det tvära slutet.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
det tvära slutet ska inte vara tvärt! han som gjorde den hade videon som skoluppgift och kunde inte köra hela låten.. av nån anledning! men vi är med dig där.. tvärt slut skall ej va tvärt.
www.femtastic.se
på vinyl asså? fan vad fett.... shit vilken mysko låt och vilken mysko video... men jag hookar lätt vinylen när den släpps
http://www.myspace.com/akinonline
shit marc vilken cool video! shit fittan vilken cool rap! shit shlobban vilket coolt förnamn du har! kul och gryyymt bra!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
grymt, men varför flyttat till audio? det är ju en video, langa upp i svensk hiphop online! Visste inte att ni hade den här på g, nice! cool videoidé och bra genomförd. jag gillar låten som fan, men langa på en extra refräng på slutet!
www.mofetajerre.se
Producent
2007-06-30 13:48
Nej!? Videon gillade jag inte alls, okej om ni använt dem där jäkla lapparna i refrängen eller nåt för nu blir det ju på tok för tjatigt!? Dessutom föredrar jag verkligen den engelska cleo med låtar som runnin out of sympathy! Där har vi en riktig klocka! Ajja, det är vad jag tycker iallafall.. Detta var inget som föll mig i smaken på något sätt.
Det är ju det som är lite av grejjen ju. :) Men men, smaken är som baken, kul att du kollade!
roligt att ni tittar och tycker om! och dawell roligt att du gillar mina engelska grejer, fortsätt lyssna and so on! det kommer mycket nytt på den fronten också! värme
www.femtastic.se
titta lite
www.femtastic.se
cool som fan :) både låt å video!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Som sagt så blev lapparna tjatigt. Det hade varit grymt att ha i refrängen, som ett intro till videon eller i bakgrunden till vissa rim men nu blev det för mycket. Att ta videon i gråskala är f.ö. helt rätt. Beatet är skönt och jag gillar helt klart viben på låten, kanske lite väl laidback i verserna (skulle gärna ha hört traditionell rap i någon av verserna) men det funkar som det är. Men det är bra, riktigt bra. Jag ser fram mot skivan.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
tycker lapp-idén är jäääääävligt frän, den sticker ut lite om man jämför med andra videos och därför blir det intressant att kolla, samt att låten är hur laidback och cool som helst big up för tung låt och big up för fet video, detta föll mig verkligen i smaken
http://www.norliekkv.se
Skivsamlare
2007-07-03 09:59
fett tung, både video och låt. vicken grrrrej.
http://www.soundcloud.com/adamkross
kan man inte tanka låten vanligt? härlig låt.
Eriksson1337 ftw!
Skitnice ju! :)
Yeah, you know..
diggar helt och hållet både videon och låten:p känner igen video konceptet men vet inte om det är från en reklam eller video men men grym låt och video!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker videon är tvärfet, marc är duktig. bra idé med lapparna. lite tvärt slut somsagt, men skön låt. jag kommer köpa vinylen med glädje:)
Lapparna får det f.ö. att kännas litegrann som en reklamfilm. :p
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
grymt att ni gillar och uppskattar det här! vi blir glada och peppade på att få klar vår skit. fett me kärlek
www.femtastic.se
tycker du har jobbig röst:/ men skönt beat
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
me like som fan
hets, stress, fest!
Hade kunnat vara en aning bättre foto, schystare vinklar etc. Men tanken är ju överfet
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
kul att så många tittar och gillar, tack.
Diggade tyvärr inte videon :/
www.djpolar.se
Skönt beat, skön video. Men ack nej, rösten sänker det... tyvärr. Är van att höra dig mera "in your face" aktigt, detta lät bara som ... hmmm.... När JAG vill låta riktigt dryg så låter jag ungefär som du gör i refrängen. Mindre smickrande... Consider yourself "categorized" . Sen om du tar det som en komplimang eller inte ....
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
jag gillar min in your face aktiga sida också! trist att du inte diggade detta dock. Du får helt enkelt hålla dig till min andra sida, för där släpps det en massa fet skit snart också!
www.femtastic.se
snygg video
...hattiraja punk!
Jäkligt grym video :d
Mikael Söderlund was here!
big up till marc!
www.femtastic.se