I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

släpper här med min första låt någonsin (Gyllander beat)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-30 15:31

släpper här med min första låt någonsin (Gyllander beat)

hejsan släpper min första låt som ja gjort är den första som någonsin inspelat så ni får la ha lite överseende med min musik för ja är ju färsk än så länge men hoppas ni gillar den iaf

stort tack till Gyllander för att han gjorde de sköna beatet

http://www.speedyshare.com/973277416.html

skulle va kul att höra om den ärb ra eller vavraför den inte är de.

men om ni ska säga att ja sugr eller nåt sånt behöver ni ninte skriva nåt för ja kör mitt race för mig själv iaf men lite konstruktiv kritik uppskattas

\\jonizen

Organism 12 Sveriges genom tidernas bästa rappare hade alltid haters i trådarna, så jag räknar inte med att alla älskar min skit heller.

2007-06-30 15:32
Organism 12 Sveriges genom tidernas bästa rappare hade alltid haters i trådarna, så jag räknar inte med att alla älskar min skit heller.

2007-06-30 15:33
Så du känner gyllander, hehe, han brukar rappa me min syssling ;)
Han e skön fan

pz
HE THE BOMB, HE THE BOMB DONT MESS WITH MY MAN I MITE GO BIN LADIN ON YA ASS ! MoFo

2007-06-30 15:34
EEE flowet, är inte de bästa.
Du måste fixa mixningen den va kass.

pz
HE THE BOMB, HE THE BOMB DONT MESS WITH MY MAN I MITE GO BIN LADIN ON YA ASS ! MoFo

2007-06-30 15:57
som sagt så är ja lite ny på hela rappsaken och jag gjorde den ganska snabbt jag hör ifs lite själv i blan men ja har ingen riktig studio än heller utan köra med lite biligare grjer men men

är den bra för att vara nybörjare de är ju den första låten ja gjort ?

ja känner inte gyllander så utan bara fått beatet men tack til han för de va bra beat so m gjorde att ja kunde göra låten

2007-06-30 16:01
ja tänkte på de du sa om mixningen va skulle ja gjort menar du ?

2007-07-02 12:47
ingen som tycker nåt ?

2007-07-02 14:05
beatet är riktigt nice:D du gör bra ifrån dig för att vara första låten :D bara å träna på !

2007-07-02 14:12
tack :) vet att de finns små saker men ja lovar att ja skasläppa nästa änuv bättre fler ? :)

2007-07-02 14:27

Ja, bara å träna. keep it up !

Oggy ^.-

2007-07-03 14:10
tack :) något mer ? tänkteo mnågon som ogillade mixningen va kunde ja gjort bättre ?

2007-07-05 20:52
inget mer ?!

2007-07-05 22:23
du har kapaciteten o bli en bra rappare, det tror jag.
Men whatsup med mixningen? skum... osså var det
en fin omtanke, textmässigt, men tänk efter lite vad
du skriver och varför du skriver det osv osv osv...

vet inte hur länge du skrivit texter och så men...

"Nananana, Men detta är min sista sång.."

Hör gärna en förklaring om det, eller dylikt
då detta var första du kicka nånsin liksom?

gotta think, thiiink, deeper :)

jag vill gärna hör mer av dig...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-06 19:18
tack maximum taste väntade på en djupanalys av mig ska säga att ja nyss skaffade adobe auditon ochh jag kan inte mycket va de programet. inte för att skylla ifrån sig men låten är till en brud ja gillar hon var i spanien ja köpte en mic recade gav den till henne dagen efter så de blev lite tid press då ja vill ha den klar till hennes hemresa.

så egentligen skulle jag filat lite mer på textaerna men nästa ska ju ta lite mer tid och ja ska lära mig programet också kul att du gav mig en analy men i övrigt är de första ja gjort har inte skrivit så mycket innan nått litet kanske men inget så

tackar :)