tMy - Inget kan bli perfekt Tjenare, fick ett skönt beat och kunnde inte hålla mig!Vet att jag har kickat mycket kärlek osv men fick nått ryck i kroppen och vart tvugen att kicka så här är den!http://www.speedyshare.com/752461202.htmlhoppas ni diggar och ge mig lite kritik :)
REFF;När allting ändras så hära känns ingeting rätt//att den man älskar lämnar en,inget kan va perfekt//
jag sitter här och saknar dagen det va du och ja//när du inte ligger här känner jag ett obehag//i kroppen, och den värker varje minut//jag sitter och tänker just varför tog det slut//va det mitt fel, eller ville du bara gå vidare//Jag älskar dig även fast du bara är min vän//ensendet är saker som har sagt men som inte är sanna//ett skrik på ensamhet men vart fan kommer jag hamna//Jag saknar dom dagar när vi låg och kollade på TV//Jag kollade inte dit för det va dig jag ville se//jag låg och kollade på dig medans du sov//jag smekte dina läppar sen sagta över ditt hår//jag luktade på dig och doften va underbar//men nu springer jag ensam och försöker hitta svar//jag sa dom 3 orden väldigt tyst för mig själv//gumman kom närmare "jag älskar dig"//
ögonen slocknar vill inte se mer än bara svart//så fort jag vaknar vill jag att det blir natt//så jag slipper vakna och känna den hära smärtan//att känna det hårda trycket mot mitt hjärtat//jag vill glömma dig och det vi hade tillsammans//men allt du sa och gjorde det har fasnat//du va som en stor del av mitt liv,du va allt//jag ringde dig varje dag, men nu är allt kallt//Jag vaknar varje morgonen kollar om du ligger bredvid//du ligger inte där och jag försöker hålla stil//du leker iskall och försöker bara vara ball//och när du komma och stog och log i min hall//du kom fram till mig och gav mig en stor puss//jag drömer att vi rullar i löven när det blivit höst//Nu har jag sagt mitt och nu stänger jag igen//vi får väll fortsätta att bara vara en vän//där haru texten ;)