Albys kungar - knivkrig
ey grabbar de e ingen dissar låt bara en feting bangarre de e början av våra inte diss låtar som ni lägger öra på. lyssna bröder de e 2 nya tuggare ni inte hört (sabrii vi ses snart bror!) Peaazz Rap: abshir o Michelle Mix: Dj malen Libak beat: ingen vetAlbys kungar - knivkrig norra B maffia 2007 ALBY
Norra B!!!
aiigt tack bror
Norra B!!!
kör ni i ljud inspelaren elr?
flowet funkar halvbra.. ni blir bättre! keff mix, keff mick.. fixxa bättre! texten va "okej".. inte bra.. verkligen inte keffa.. dem va okejj! beatet är bly tungt.. länka så e de sooft! hyffsad låt, kmr tyvärr inte in på mp3:n! men den funkade!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
bästa låten du gjort men skippa svenne snacket för fan! om du ska klaga så kan du flytta
utveckling :) går framåt .nice
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Fel tråd^ Riktigt dåligt grabbar, ni blir bättre men ni har fortfarande ingenting av värde. Öva öva öva. 2/10. Svag 2a.
albys bönder :) som vanligt, riktigt illa :)!
ROUSU
Synd att det inte finns någon känsla i dina rader när allting är påhittat .. och skippa "fuck svenne" snacket, det är bara ett tecken på hur mogen du är.. 0.5/10
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.
vad är fel på svennar?
peace!
abel att vara blatte är en bra sak, men du får det att bli en dålig grej, och jag skämms när jag hör dig förhelvete.. skippa snacket om svennar osv förhelvete o lär dig mixxa, du har utvecklat flowat iallafall , alltid något..
de här e inte jag som lägger rapping ljudet är keff det kommer bli tungare vi svär
Norra B!!!
Tycker det börjar bli ganska bra!
med en titel som "knivkrig" och snack i forumet om "svenne" så skippar jag det direkt. i en tid som dessa där till och med småbarn blir stuckna med kniv så hjälper en sån här låt inte ett piss. människan blir bara mer dum för varje generation.. hoppas ni skäms.
Nemen abooow! Haha kiddin' me?
dom där pistolerna e me på varenda skivan ja längtar tills skivan kommer .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sorry men ni suger
Graffiti Cant Be Stopped
Sorry, men ni som säger att dom suger kan suga av läget å knipa igen
om han har nått problem med svenskar shit ni turkar säger att vi är rasister lyssna på er själva Word.. Rappen funkar och så vidare, men pallar inte rassesnacket.. Om en svensk dissar en utländsk pga var han kommer ifrån så är man ett jättehemskt svin, men om det är tvärtom så verkar det alltid vara okej, whats up with that?
Careface.
de är värkligheten
Norra B!!!
tack vare såna som er, droppa knivsnacket. jävla idioiti..
pinsamt att höra faktiskt.. ni har ju utvecklat rappen iaf det är väl en bra del som vissa sagt... skippa diss-skiten... sen sluta snacka skit om svenska samhället. va glada att ni har någonstans att bo. om en svensk hade kört som ni kör, i erat hemland hade han fått 2 alternativ... 1:a Stenblock i skallen. 2:a Snara runt halsen. så lägg ner rassist snacket om svenskar. det är pga oss ni får socbidrag. tak över erat hem. och att ni kan äta mat... tänk er för innan ni snackar...
Dude tell me something....
lyssna mina broderar!!!!! vi straight out of Alby kickar feting musik och vi vet alla ni älska, ni blir fet kär i vår låtaref
Norra B!!!
Om det är så hemskt med "svennar", Rappa inte på svenska då, fittidiot.
abel_: du har respekten med din "bröder"-prat, men supportar en låt som handlar om knivbråk och svennerasism? Det funkar inte dude! det är inte illa menat, men hiphop och framför allt svenska samhället ebhöver inte mer glorifierat knivvåld! folk dör resp. blir allvarligt skadade av idioter som rockar kniv... det borde vara mer kärlek... hoppas du förstår mig, shus
haha sköön i början!! men dåligt ljud
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
Beatet är "Redman - Fuck the Security" Jag vet vad beatet hette ;D
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
haha skicak beatet da Jontraz
TKO_Entertainment P30 Mannen du e 30 och är här inne och bråkar?? gå och ta hand om dina barn istället!!!
Jag har inte beatet, utan bara låten med Redman :)
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
f_low - bråkar? är inte diskussionforum meningen att man ska diskutera? och jodå, jag tar hand om mitt barn, annat kan man säga om knivligisters föräldrar... tss, dont start son, gonatt
upp för kungarna
Norra B!!!
va fan är ni för jävla pack? gör eran förort en tjänst och lägg ner rappen, ni är en skam för den
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.
skriv idjoter kommer ny låt snart
Norra B!!!
NI ALBYS KUNGAR ÄR FETT SKÖNA JAG SVÄRT :P 145 ALLT JAG SVÄR, ALBYS KUNGAR ÄR NU HÄR :P Peace out
fuck alla hatare bara kärlek till dom som vet
Norra B!!!