I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kritan ft.tMy & Big E - Nattsession!

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-07-02 02:04

Kritan ft.tMy & Big E - Nattsession!

vi satt på vent och spelade lite kanter strajk och vi blev lite less så dom kom nån på idèn att dra en lite nattsession så alla drog ihop 8rader var och kickade satan :)

Del1; Kritan
Del2; tMy
Del3; Big E (Elak)

hoppas ni diggar och kom med lite kritik ;)

`. = .     <--- Tryck på gräsklipparn

Producent

2007-07-02 02:10
OKey jag är trött.. men aah..

Kritan gillas inte
varför utvecklas han inte?

Tmy.

Fin fint det är okey men haha konstig text:P

Elak..

Jaaa PÖSSS PÅ DIG!
Flyger fritt, landar platt

2007-07-02 02:12
gullig gräsklippare (NAT) beatet va okej de me;)

första: FETT keff kvalite asso.. flytet mjaa duger:).. mixen inget fett:P texten så där

andra:P : det e precis som första killen va reklam. o du va filmen:S o reklam SUGER!!.. du hade fet röst;) mixen duger:P oo txten va osså rätt nice ;) flytet bättre än första:P

sista..du lägger det som tmy;) det va bra:P men jah hade vela sett en final me Tmy för han la det bäst:P men texten va bra. o mixen va nästan bättre än Tmy..men din röst passar inte till diss mannen.:/ gjorde inte första heller. ni e för små. INGE illa menat.. men hoppas ni förstår?

låten får i helhet 3/10:P

pCe
Utalas säta pe

2007-07-02 02:35
Heeeeeelt keefft tycker jag

2007-07-02 03:00

ovanligt wikke ;p

life is to short to be pissed off all the time.

2007-07-02 03:07
Joutzen P15  Kritan är juh iaf mycket bättre än dig det räcker väll?:O

Kritan:

Aldrig hört dig förut men tyckte det var ganska bra faktiskt. Lite flowmissar men ändå :)

tMy:

Ja du la det såklart bäst, Hehe. Skön text som fan. Flowet flyter på som vanligt:)

Elak: Fett skön röst.. Och bra flow.

Keep it

peace

2007-07-02 03:14
necta P16 ; Bra kritik! , tack! Big up !

2007-07-02 03:45
B0rje P13

Jag ska ge dig en riktig förklaring.

För det första tappar man lusten fullständigt när man hör första killen. Dålig mixxning. Låg accapella.

tMy - visst du lare fint. Men jag vet inte..Tycker inte texten var bra at all..

Smurf - Jag vet inte.. Det var inte dåligt. Men det var kefft. Det va inte så att du lare dåligt eller så.. Men jag vet inte.. Det va inge bra bara. Kan bero på beatet och det kan bero på texten. Jag vet inte varför det var dåligt. Jag gillar bara inte.

Ni lare bra (bortsett från första killen), men keeeeeeeff låt. :S

2007-07-02 13:16
hahahahahah!  ;p , okej wikke ! , förstår nu ! ;)