Labra Lege(henka&kekke) - Kämpeglöd Word-rec Prod!
shu! nytt namn, nya tag, nytt demo på G, här är en låt från kommande projekt! "Labra Lege - Det är okej". även fexy ingår numera i Labra Lege men saknas på denna track.. Den är inspelad och mixad av Henka i HenkaLand Recordings och beatet är producerat av WORD-REC Kämpeglöd! lyssna här! Glöm inte även att stå fullast och Längst fram på våran show på Luleåkalaset! mer info peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LÄNKEN Man måste tydligen skriva http:// före alla länkar nu förtiden!
Ska lyssna nu! :)
Fresh som fan killar! Skönt beat, skönt flyt. Henka: Flyter bra som vanligt, skön röst, sköna rim. Kekke: Bra här med, mycket bättre än när jag lyssnade sist, du verkar dock lite "avslappnad" Men det låter bra som fan ändå. Tycker det låter skitfett! Keep' em comin! / Dixza.
Första snubben; Du var skön asså, känner dina rader man! Det var fint! Rappen var helt nice! Flytet kändes lite lätt men absolut inte dåligt blev bara lite tråkigt att lyssna på efter ett tag... Lek lite med ditt sätt att rappa så blir det fett skönt.. kändes lite tomt ibland.. som du inte fyller ut beatet riktigt... Bra röst hade du också! I helthet så var d bra! Andra snubben; Ehh nee diggade inget asså din röst kändes fett obekväm att lyssna på! Din rapp var osäker som fan i mina öron... din text fångade mig inte alls... känns som du mumlar som fan när du rappar asså, men bara att fortsätta! Mixningen var helt ok! Peace!
aight kul du tog dig tid å checka:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Henka, du fick mig fanimig att höja på ögonbrynen. du har utvecklats sjukt mycket sen jag hörde dig sist. skulle du få ur den lilla norrländska dialekten man hör, skulle du vara grymm som fan. schysst text, schysst flow. jag gillart. Kekke, du fick mig att bli arg :/ gillade nått enstaka rim du kom med, men ingenting annat.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
hörde den här låten för längre sen, måste säga en sak, den stannade i playlisten ett tag ;b henka, lägger det grymt skönt, röstläget är schysst och texten är härlig kekke, skön text som vanligt, rappen fick du upp en nivå. beatet är fett av w-rec som vanligt. den här låten är något av det bästa ni gjort enligt mig, kanske bara jag som är störd men jag tycker det ^^ keep it up boys!
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
henka har ett tvär soft röstläge, texten är bra och jaa.. du la en fett skön vers! =) kekke, utvecklas mer och mer, du skirver oftast sköna texter som tex i den hära och rappen var på en högre nivå än vad det brukar. peace
Den här låten är såååå jävla bra.. beatet gör mycke! men inlevelsen å texterna va ju galet fett.. love this shit =)
Hur mycke knark har du knarkat idag
Skitbra grabbar. och kekke, du låter fett mycket bättre .
VA FERM!!!!! :@
den här låten har ja lyssnat på masser den är sjukt bra
asså allt är ju bra fan utveckling grabbar peace upp
Ja din godis, du har ju skickat den här till mig redan.. den är nice, kände inte igen någon utav er först, tycker eran röst och flow förändrats till något bättre, de är nice, gillar beatet också... nice nice från er båda.. kekkish och henkish
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
tack kul folk GILLAR !!
nå upppp
dålig rap tycker ja men beatet är sjukt tunggggggg
fett!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
aight !
köpte ni beatet elr fick ni d? bra låt
buy it , uppp!!1
Wei! mjo denna låten är fet =)
Feett mjao go jävla låt ; ): D Henka o kekke ni la det tungt som fan :) peace out !
0 523
Henka:Tummen upp, förvånad ! kekke:Tummen ner, låg accapella och slöddrigt.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
tungt beat, skön känsla. bra jobbat!
Henka : Jo niiice, men du kanske kan variera lite mera :)Kekke : Har man inte hört den här texten någonstans förut..? Tycker iaf att det var bra. Så ni gjorde helt okej individuella prestationer, men jag känner ändå ingen hit faktor i den här låten, själva beatet när det varvar på Engelska, sånt har jag lite svårt för när rappen går på Svenska.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Tack !!!!
bati va lite kommentarer den har fått, detta är en tung låt fooks!
Give me something to shoot! Upp med denna..
henke lägger de tungt, kekke lägger de också tungt men inte lika tungt i mittt tyckte :D, henke hade skön röst också de bra... fast jag tyckte om beatet endå :p
Henka : , Diggades : ) Kekke : Aldrig gillar din rap kommer aldrig göra
soundcloud.com/jerrones
ait
Henka var ju fet, jäkligt nice. Kekke utvecklas, gillar inte din röst men det är väl en smaksak. Beatet var sjukt fett
Lookin at you through the glass..
Puss till er :) .. lycka till på spelningen boyz, pz!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
haha kekke.. "nya låten" på pressen..