Lizen - Talar genom pennan
låt ja spela in för ett tag sen. mixningen o kvaliten är bajs. ja vet. men skänk en kommentar ändå. jag är väldigt förkyld. :P LÄNK
www.myspace.com/lizenmusic
oops, blev lite mellanrum. (:
Inte hört så mycket ifrån dig, men den här låten tycker jag lät bra. Skönt röstläge flowet kan jag inte klaga på heller direkt men det hade inte skadat med bättre ljudkvalité det jag hörde av texten, var myyyyys ;DForsätt släpp låtar, peace&puss
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lizen bejjbi :P tycker det är ritkigt bra jobbat faktist, diggar texten, :P du skulle ha langat accapella till mej så hade ja kunnat mixa åt dej, men helt klart bra vännen :P puss puss
varför heter låten talar genom pennan när tråden heter saknar våra dagar ? :S aja låten va skön keep it out
bra flow bra text:D men som du skrev var ljudkvlaiten lite fålig men men keep it up!
Paulix P2 haha. oj. ladda upp två trådar samtidigt så vart lite huller om buller. Låten heter talar genom pennan. :P tacktack till er andra. UPP :D
bra jobbat liza :) inga direkt flowmissar, men testa att variera på ditt flow lite då och då, för det bli rätt så lång tråkigt att lyssna på annars :) men jag kan lova att du kommer bli en riktigt bra tjej mc, i framtiden så forsätt med det du gör :).. du är bara 14 !!
thx. :) okej. :D
TonyP F25 hahaha lr så ere du som e lite så kke, me tanke på att du ens tänkte tanken ^^, näru man, skulle kunna tippa mer som en syster va?
hehe, söt röst du hade.. såg inge problem med den.. hörde allt du sa på låten o.s.v :)
verserna behöver mer slagkraft. refrängen är jättebra. du har potential att bli jävligt bra. akta dig för att bli enkelspårig bara. bli inte som alla andra på whoa. lycka till!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-07-04 17:54
Diggar fett! först o främst nice beat, men det kanske inte är dig man ska proppsa för ;) Men du förgyller beatet med din rapp, "följer" beatet fint och du har skön känsla på rappen hela vägen. Texten är görbra även om jag inte analyserat den så djupt, men skönt flow och jävligt bra första intryck av allt. Keep it up! :)
tack så mkt ;D uppiissh :D
UPP ? :D
ojojoj lill liza:) det här är riktigt fint ! fint delivery ! tycker du skulle kunna mixa den liite bättre , med lite tyngre ! för då hade den vart fett ! men dehär är riktigt bra gjort:) Big up för lizen :) // Rousu
ROUSU
tack :D jo, mixningen är bajs. :D UPP :D:D
Det här är helt okej (Y) :) Underbart att det inte bara är killar som kickar :P Även om många av dom åxå kan osv. men de kan va kul med lite omväxling (Y) Bra jobbat iaf liza ..
This is who I am ! ;D
tycker rösten är soft ditt flow är rätt okej men du sluddrade på ett ställe men helt okej. själva låten är okej men jag har hört bättre låtar med dig. men kämpa på =) peace
Fin låt som sagt, har redan kommenterat! peace, upp!
aiiit syrran, det e bra flow, bra beat, bra text, men du skulle bara sänka beatet lite, så man gör dej mer =) , aiit , kepp itt upp (Y) :)(:
Den Vise Visic
Den är faktiskt riktigt bra gillar din röst istället för bara att höra killar.Förtsätt så Peace
- Patee Music ²ºº8 © Patrik är en knasig nööt Ganska dum men väldigt sööt
tacktack :D UPP WHOA :D
shue gumman du utvecklas mer o mer med tiden du har din talang på flow och skrivandet forstätt med det du gör du kommer komma långt med d . och jag uppskattar allt du gör för jag kommer alltid gilla dina låtar vad det än är du gör du har din talang i det du kommer bli nåt stort med tanke på att du e bara 14 bast så kommer du bli nåt stort när du blir äldre tro mej, fortsätt så upp för denna upp för allt denna liza gör hon e grym enligt mej puss o kram gumman
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen medvind. hip hop is my life
säger som diaz..du kan bli riktigt bra om du kör på..låten är förövrigt den bästa jag hört med dig...bra jobbat
http://www.myspace.com/noodlestyle
alltid mannen bästa mr_noodle mannen keeep it up UPP UPP FÖR DENNA!!!
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen medvind. hip hop is my life
haha. har du tagit mitt beat:P haha ehm hör inte så mycket vad du sjunger antigen är de högtalarna som är kassa:P men sm vanligt så vet du att du är bra girlie... so keeep ooooon pz
okey. tacktack :D UPPISH :D
Jäääävlig bra text ;) Beatet var också nice :DPeace.
fett asså den va skön bästa jag har hört av dej ärligt PZ
Tacktack honeeeey:D NER :D
UPP :D
skit bra ! Lätt det bästa från dig !
Whoa.nu jag e hiphop gud !
tack jontey :D mer? _D
Fett nice! lätt bästa låten du har gjort!
tack :D UP PD :D