Jezper Ft. Manganish - I Love you Girl !
Tig Kvinna!
wopps blev fel.. men aja det är Jezpers första engelska. mangan har ju hållt på en del med engelska men , jah
LÄNK Hata eller älska ? ;S
FRED !
Tig Kvinna!
typ min 2-3 dje engelska låt, men suger så äähh spelar roll säg bara vad ni tycker:) peace out
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mangan låter som en bumbibjörn och Jezper som en teLLiTubBIe
B
thihi gulligt sagt elajt:) pyssar älskar dig haha :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ärligt talat bumbibjörn haha :P jag gillar bumbibjörnar :) peace out
HIEHEAHEAHEHEHEIEHEHAE skA vi HA sAJjBeJ sÄxx? :$
B
Spelar Jezper in från en mp3:spelare eller ? :S låter konstigt hela tiden när han "rappar"
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
Jezper sämst. Den anndra va bäätre eller mkt bättre .
mibPontuZ P17 Håller med! Hahahhahaha Lägg av Jezper
haha seriöst engelska är inte min grejj men fan härligt att man får lite positiv kritik yeah upp nu whoa:)
Glömde skriva Tack till alla som kommenterat så Tackar:)
Inte taskigt men.... Yah upp nu whoa ? Du skämtar du borde skämmas du har just rappat med Whoa's sämsta rappare.
haha :$ tack tack för din åsikt:) men jag skäms inte!
Är Jezper så bra`? Snälla han säger I LLAAAVIO BEBBE
jävla fin disskussion ni har här :) vart kommer jag på listan ? =)
Äckel.
trefeet kom in och diskutera lite du oxå haha:)
Där har du en "låt" med mig :) /första killen btw http://www.speedyshare.com/607902506.html
Äckel.
Sprider du reklam i min tråd din jävel du ska åka på SPÖÖÖ!! Ps. ironi:)
hahaha Illegal Marketing ^^
Äckel.
Den andra snubben ääääääger ju! Hahaha Moa blir nog glad nu ;)
haha thanks and spanks , men åter till disskussoinen , vem är whoa's(lunarstorms) sämsta rappare ?
Äckel.
hahahaha nej nu blir jag lessen i ögat nu bara sprids det låtar från 3 feet nu ska jag gå och hoppa från en bro vi ses i ett annat liv snubbar :) peace out hare bra alla chattare:)
ALLA HAR HÖRT STANISLAV PEACE OUT:) nu ska jag verkligen dra mig utåt tror jag
har aldrig gillat sånna här kärlekslåtar, tyyyyyyyyp! så den här åker nog i papperskorgen tyvärr ;''''''( SLuta kickoa låtar me jezper gotdamit!! ;DDDDDdd
:)
säg vad du inte gillar plz? istället för att bara den åker ner i papperskorgen det hjälper verkligen till att jag ska bli bättre, typ "aa ok den åker ner i papperskorgen så det är vad jag måste öva på att inte åka ner i papperskorgen jag får väl käka mig bredare så jag inte får plats där" lr what?
njaa, men jezper förstör hela låten!" sen är hela shitten inte min stil, alltså "I love you girl", du fattar va jag menar ;) tungt shizzle skare va ;D;P peace out!
Mangan , lets show kicko some style så kickar vi en techno låt !
Äckel.
haha jaaa fan riktigt techno ska det va, Lr menar han hårdrock, Vill han slåss så ska jag plocka grus och så ska han får smaka på riktig hård sten!
abo abo vad jag är trött ska sova nu peace out whoa får man se på nå kommentarer när man vaknat då?? :)
Kul att jag är sämst då :o
Tig Kvinna!
käka grus allihopa , g'natt
Äckel.
Men men.. jag gör mitt bästa och jag har en lång väg kvar , jag mena jag går fortfarande i femman bara så min engelska är inte tung :S
Tig Kvinna!
Producent
2007-07-05 12:19
vad spelar du in med jesper?
Flyger fritt, landar platt
Data mick just nu.. inte fått min mick än..
Tig Kvinna!
Mangan lägger det dugligt rätt soft.. Jeppe vill inte höra du är inte direkt bra på svensk rapp varför ska du då gå in på engelska shiet nej du la det inte bra .. Men keep going..pz Wille S
Rap
men du da WilleS , jag tycker inte om din musik heller :S , och skulle då heller inte vilja höra dej på engelska så... Jag förstår det ! puss
Tig Kvinna!
Vänta nu jeppe vem äre som säger att mina låtar är skit sköna att du diggar dom..Å liksom nej jag skulle inte släppt nått på engelska för jag vet att de inte kommer låta bra..Det som jag tkr är synd är att du inte kan ta kretik..När jag säger att du inte är så duktig på svensk rapp å är sämre på engelska behöver du ba säga okej tack för att du tog din tid att lyssna om du inte gilla det jag skrev å det tkr jag så chipp chipp mannen liksom du skriver själv till mig på msn,åå ska sluta är så dålig så du har inget att komma med mannen..Pz MANGE LA DE FINT .
Rap
Jah men du WilleS , du hade kunnat kommentera bättre och jag är allmänt trött på jobbiga kommentarer... peace.
Tig Kvinna!
tackar Viktor:) men engelska is not my thang haha :)
Okej. Då vet jag till nästa låt baby :Dpusspuss
Rap
btw. willes ... hörde att du skulle vara med Lill theK och Big-J och spöa ner mej...
Tig Kvinna!
ajja små barn inget hat men ta det i gb om ni ska tjafsa :) peace out
Vha ? Hoppas su skojjar.jeppe fråga mig då sa jag jag slåss inte med polare å shiet fuck vilken ful unge asså. Blire nått så är jag på din sida jeppe fittig unge asså.
Rap
jezper var det sämsta jag har hört. den andra var inte det sämsta jag hört men inte bra.
wait a minute man..
thx hammar för kommetar :)
Men den här var dåligt gjord av mejj sen så är jag inte precis så high på engelska:) peace