Mitch & Prime - 2 låtar
Tjenna, 1 ny låt från oss, och en halv gammal session så säg gärna vad ni tycker... bra som dårligt :)Nya Halv gammla
Don't!
Den "halv gammla" låten... Mitch: Lägger det jävligt soft, men du kan bättre det vet jag !=) Prime: Inte nått som jag diggade helt fullt ut, men du har blitt bättre. "Nya" Mitch: Lägger det förbannat soft, fet text och fint flow. Finns inget mer o säga där. Prime: Ta inte illa upp, men jag tycker du drog ner låten lite... du kan bättre vafan, dra på engelska istället, du mycket mycket bättre på de. Sen drog beatet ner låten lite, låter så enformigt. Men i helhet är låten bra =) o jag ska igenkligen säga nått, för jag är inte bättre ^^ men aja wtf =)FREED!!!
Varje dag är den första, i resten av ditt liv !
Dope beef : Hör inte riktigt vad Mitch säger.. Missar vissa ord iaf, men, du flyter helt okej. Texten funkar, tänk lite mer på rimmen. Men keep 'em comin'.Prime blev faktist imponerad, du lägger det faktist bra. Härligt flyt, texten var kanske inte såå bra, menmen - det funkar verkligen. Bra jobb :)Förstår inte namnet på det temat ni kör men ? "/ Session : Mitch nae - sådär. Du kan det ju, men träna mer.. Lite tungt beat för er båda igentligen. Mumlar lite.. Men Prime, jag säger bara attityd!! Whoooh, de är nice mayn ;) Men texten är sååådär, men deliveryt är verkligen nice..Beatet men.. Vill höra ruckablow på detta beatet :( Ses och syns :) Zeta goes Allingsås ;)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Mitch; du har blivit mkt mkt bättre :) låter nice, "nya" låten, riktigt fett flow asså , gillas mkt .. gamla låten, var la lite sådär, du kan bättre .. menmen :D Prime; trodde du inte visste hur man rappa längre asså, inte hört från dig på typ år och dag, nsätan så det börjat växa lite grått hår på snoppen, menmen, hör att du inte tappat :) bra, får kicka nån låt nån dag grabbar .. sitter och lirar karazhan så fick bli lite snabba kommenterarer , peace grabbar ;) <3
zycore tack som jude :) spax haha word på dig recor tack din gammla gris andre :) pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
halvgammal måste hålla med zycore där , ruckablaow på beatet ! haha ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den halv gammla låten tyckte jag att ni båda la det jävligt tungt men mitch, du kan mycket bättre och det måste nog vart det bässta som prime lagt tycker jag :P och den nya var inte så värst bra :( ni kan mycket mycket mycket bättre :) Peyz
tack lilc , upp nu whoa :)
haha jag vet , har bara tryat some times , no more that shit :)
den nyare: var go gillade beatet digga det på någe sätt keep upden äldre : haha den var ass skön skönt beat där med .
jippejä jippejo!
Dope Beef : Ni la den fett nice ;] men beatet diggades däremot inte x] .. hade funkat bättre med nåt annat (a) :] Texten va helt okej :) Keep it up guys . Session : haha bättre beat där ;) Denna låt digga ja fett mkt ;] och texten här va bättre ;) Mitch : Du flowa bra :] och diggar fan din röst x] (a) Keep it up. Prime : Flowet va bra och du gjorde texten bättre en va den annars kanske va ;] Keep it up. Peace -/k
har lillekn hört mig förr :P ? pinigt ^^
haha aaah :)
owhhhhhhhhh _:| yodär , hört " fakta från hjärtat " ? om inte så söök i audio forumet o lyssna nu :) ge lite komentarer på den också :) pZ
haha jag lyssnar på den nu :D ;]
tackar lillekn =) upp med händerna nu whoa
Ojoj, vilka underbara komentarer man har fått! uppskattas mycket :)... tack och tack åter igen!.. skulle gärna höra lite fler folks uppfattningar och tankar runt låtarna :)!
Don't!
så sant så mitch , lite mer kritik nu , annars vet vi ju inte vad vi ska göra bättre nästa gång : )
ge kritik innan jag slaggar :!
Yeah, ska göra de nästa :)
Don't!
släng upp en fot !
okejokej :) Tycker att den dära sessionen ni gjorde var bäst, dock var Prime bättre i den och han lät helt enkelt säkrare i sitt flow .. Men tycker ändå att ni jobbade på bra och båda låtarna var soofta :D .. Fortsätt jobba bwoiis .. Det blir bara bättre :DFRED !
H-O-R-A
tack alekz :) söndag is the shiit !
Alexz K, tack tack :)!
Don't!
nersomfan . :(
vi är döda :(