Figge - 3-Some
Intro-låten till "Trenchline Vol. 1 Mixtape ". http://www.speedyshare.com/899216240.html Kritik på låten tack! Övriga artister på mixtapet: Ill Knowledge (Malmö) Ruztel (Malmö) Fille (Malmö) J. Esco (Malmö) Panchito (Malmö) Jeff (Hässleholm) Solo (USA) Easyboy (Gambia) Alexis & BC (Malmö) E.T, R,p & Lycouz (Lund) Magistern (Lund) Claudia (Malmö) D.T (Malmö) Figge (Malmö) Producenter: Daniel (OrdUpp!) BC Jeff J. Esco MAXI MILLION EzFx KG Boom Laih Productions Young Fella Flow Claudia Figge Om det finns några frågor om RapparKalja, Figge eller Trenchline Vol. 1 Mixtape så är det bara att skicka ett medelande.
Jag Är RapparKalja
beatet är sjukt fett. blazar låten för fullt nu! okej.. skön engelska, du bör dock träna på uttal lite .) men endå :D jag tkr den va skön.. text var råå :D fettsoft.. jag orkar bara kommentera första snubben.. resten pallar jag ej :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
det är bara en kille men beatet switchar Skönt att du diggar :)
Jag Är RapparKalja
jag känner ju några av de här... kan inte lyssna, sitter på jobbet. Lycka till.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
diggar låten som fan, du har skön röst, keep it up
MytoManOne
Skönt!
One in a milli-on.
engelskan är bra men kan fortfarande slipas lite på. första och sista beatsen var tunga, det i mitten lät lite för "gangsta". Men det är nice och du har skön röst.
skön låt :)
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
haha låten va fett skön ;] inget mer att säga där typ :] .. Keep it up.Pz!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag lägger en tid nu och kommenterar, det ser bra ut , lite kul ppå början,men det va FEtt!
0 523
najs man, najs!!!!!!!!!
FORMSIGNATUR på din moder...moder fukker www.myspace.com/lycouz www.secureme.se/retardedpoets
Big Up to my homie Jeffrey !
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
tack tack allihopa... ska träna mer på engelskan... någre fler saker att tänka på?
Jag Är RapparKalja
niice :D
www.myspace.com/lizenmusic
gilla d svenska stycket bäst, e kräsen när d gäller engelskspråkig rap av europeer. tyckte absolut inte illa om d, tro inte d, men digga d svenska mest. beatet rytmvänligt, ruggigt skönt. helt ok överlag mään! keep it up, git down when ya have 2 peace!
www.myspace.com/micehproduction
riktigt tungt
http://www.myspace.com/quizze
Ja det var tungt men får väl säga som dem flesta här då med engelska uttalet går att slipa på! gillar ditt flyt! Tyckte det första beatet var det bästa! Keep up // Jeppe
www.surdesoi.com
fett! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fresh! keep it up
Alla måste göra sitt!
tack så mycket, hoppas att fler skriver också :)
Jag Är RapparKalja
låter ok, uttalet brister lite för mycket men annars helt ok. Din svenska var brutalt mycket fetare än din engelska
www.myspace.com/dressyourself
Rätt nice. Funkar iaf :P
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
tycker det e alldeles för dålig engelska för att kunna lyssnas på. andra beatet e väl itne egenproducerat? känner igen "chicken head" galet mkt. njae diggar inte så mycket, tyvärr. finns för mycket sån här musik ute, och det här va inte bland det bästa så att säga, men keep it up
fan vad chilll blir helt laidback
Inget av beaten är egenproducerade beat 1: Redman - Ruch da security (tror jag) beat 2: Three six maffia - chickenheads beat 3: något med Rjd2
Jag Är RapparKalja
jo men låten var bra i hel heten, beatet hade ni kunnat byta ut,engelskan lite mera träning på, men jag tycker det var en bra låt värd att lyssna på(Y) peace
den va väll helt okey. men engelskan va väll inte på högsta nivån. men men. helt okeys som jag sa. men keep it up :)
fresh :)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Helt ok. Du var bätre på engelska än svenska tkr jag.
en enda sak... Kör på svenska!
yeah more
Det finns ingen dålig musik bara olika bra
upp lite kommentarer också glöm inte bort låten fan
Det finns ingen dålig musik bara olika bra