Nicko Mack, L.fresh & Dany - Inte ens nära
låten <----------- LÄNK! text får ni inte, men lyssna och säg vad du tycker. orkar inte skriva mer.
Jag är faran som lurar i natten!
e de nicko mackfish?
o just de.. du är jävligt äcklig också.
lät inte som det var samma låt:S första versen va det drag i men inte i resten, sry
tung reff as fuck! nicko - fan va fett :) haha L - f - inte lika bra, men helt ok :) dany - nice oxå :) puss!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lime: Ja Tung låt!
http://www.herrbitter.blogg.se/
nicko är ju överfet, reffen, okej L. fresh, lät stabilt
dany, förvånade mig bra jobbat!
hets, stress, fest!
chea, rakt från ingenmansland-fett-kvavt-i-rummet studios funky funky!
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Nicko: softa rader, synd att flowet e rätt baitat från cck i crewbattle fresh: soft.. du blir bättre faktiskt :D dany: skön röst du har :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Fuck vad fett nicko... shit grymt asså, love it! L kan ju säga skönt flyt som fan, lite långsamt dock, men du låter nästan tråkig på nåt sätt.. men gillar texten å sånt shit men inte deliviry:) Dany, vetefan vad man kan säga asså men fett, Reffen grymt lagd:) I överlag, in på mp3:n... peace
"alla vet vad o vem plus att rimmen e sköna" - dany galet flow på den : ) haha grym
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nicko var fetingbra, en nivå över dom andra men dom var också bra :) soft låt
ja gillar inte o hypa för mkt. de inte jag ja kör laidback cuz thats my shit men kritisera mig gärna på text
förövrigt tack för kommentarerna.
Tungt boys, macken var fetast.
tack för allt whoa! hahahhahahhaha
mitt sjävförtroende har växt fram hahaha
Intro! Nicko Mack! du vet redan vem, mister mack, ingen annan// när jag kommer och ska rappa kan jag inte stanna// det är så jag la det, hårdast rader, allstar laget// har kommit, hatten av innan vi blåser av den// så snacka inte, du vet vilka vi är// om inte säger jag mitt namn och alla sticker iväg *chea*// för varenda en av oss är skitfet// beatet och vi tre, det kan inte bli fel// kompis, vad tror du om oss// jag bustar raps muthafucka, inga pistoler och coks// det är ingen hemlighet, vi leker med sedlar// och Stefan är hetast i tremannakedjan// du vet det, yeah man, du hörde skiten// men korsa inte våran väg, det kan bli ödesdigert// jag bara säger som det är, lägger fram min rap// du lägger fram din, och den slänger jag iväg// Reff2x: Alla! ingen ball som oss// ingen här langar upp skiten som Nicko Mack, Dany, L-Fresh// inte ens nära oss// ni är wack, lägger crap, allt ni någonsin har lagt låter fett kefft// L.fresh HAN SKREV PÅ BLOCKET JAO! haha Reff2x: Alla! ingen ball som oss// ingen här langar upp skiten som Nicko Mack, Dany, L-Fresh// inte ens nära oss// ni är wack, lägger crap, allt ni någonsin har lagt låter fett kefft// Dany! det sätts igång som en rulle, låt mig spotta fuffens hjärnstopp, beror nog på att det är kvavt i rummet saken jag kör, det kallas mad shit om du vill testa mig så är det bäst att du är clean hey, dany mannen med med glimten i ögat alla vet vad och vem och pluss att rimmen e sköna vi går non stop på beatet och lägger en vers var och håller oss mätta "svälj" genom att käka skräpmat på scenen vi är kvar, ingen kan få oss undan vi slår till som boxare och stannar i ringen tills sista rundan inga rik stads ungar, hellre grym på det jag gör inte som dig grym på att va en ballet dansös vi får igång farten med pratet som en jetmotor medans ni sitter hemma vid datorn dricker äppeljuice jag håller mig på topp i mitt klättertorn sätter er under jord efter jag tagit fram min häftpistol Reff2x: Alla! ingen ball som oss// ingen här langar upp skiten som Nicko Mack, Dany, L-Fresh// inte ens nära oss// ni är wack, lägger crap, allt ni någonsin har lagt låter fett kefft//
feet låt! Nicko äer som fan! Dany var osså feeet! L fresh ahr jag inte hört inne! men du var okej! kanske skulle vara lite mer aggresiv på beatet du är lite för lugn! annars skön
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Elegant hehe :) okej tack ne men tro mej ja har gjort en massa låtar dör ja har har attityd o shiet men ja ville köra laidback för ja tyckte beatet va så funky av sig. men ja märkte nu att ja kanske borde haft lite mer inlevelse men de va meningen att köra så. satt o tänkte på de la soul lite så blev inspererad att köra så :)
checka
www.myspace.com/locurafresh för mer om mej pääjs!!!
keep it reaaaaal mayn papper and blooock!
Nicko klockrent ffs :D - resten var väl typ asså likzom bra typ. Nä, alla bra ! :D
koka ihop 3 päron och få PÄRONSAFT! soft gubbs! satt ni o löka sönder hos danne eller? haha alla la det najs, danys accapella dock för låg. eller den kanske e ändrat vad vet jag. bara lyssnat på den som dany skicka te mej. Diggade att alla hade sin egna stil på denna låten, det lät najs :) Peace <3
http://Myspace.com/Slukarn
slukarn aa de va min ide o ba löka sönder hos danne hehe aa den e för låg han glömde spara eller han sparade inte alls. fortsätt dunka dunka n get funky babeeey!!!!
aff, typiskt daniel haha. amen löka hos danne e inge fel haha. 3 svettiga killar i ett litet rum ;)
Dany var sjuk <3333 sjukt skön låt! creeds till er.
Nicko är för bra för er , men Dany är på väg frammåt! ;)
Nicko la de soft...
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
den va nice, digga nicko och dany, men lite höga backningar på dany
www.youtube.com/prendel
Så typiskt att bara dom kända här på whoa blir kommenterade, L Fresh är en duktig rappare men lägger inte upp mkt på whoa, därför vägrar folk att kommentera han ... Peace!
de här e whoa lyssnare brorsan , riktiga heads lyssnar på mej ;) haha
reffen var fet, resten var ok fet!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
keep it coming, kul att ni diggar =)
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
tack alla! <33
yeh!
Uppa sig lite!
thanks!
Upp fan :)
http://www.youtube.com/watch?v=S5pNmdvavIQ&mode=related&search=
inget me tråden o göra men feeeeett gullit ere iaf
hahahhaha
Macken har galen text, riktigt feta rim! Attityden och flowet är galet också. Dom andra var hyfsade.
nicko: riktigt fet!
l-fresh: som nån sa lite högre upp känns som tempot dras ner lite men ok ändå!
Dany: skön som fan!
reffen va najs!
juice_ de va meningen hehe försökte köra laidback shit brukar inte köra så ofta just på de sättet.
tack alla!
fresh , nicko var fetast här :D l-fresh , helt okej , lite mer aggro skulle vara soft dany, du skulle haft mer aggro, men resten va it upp
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
ja e inte agro i try to b happy so fuck that shit!
hehe ok