ReebaT - Hata Dessa Grabbar
en liten bit av den kommande låten, min första låt i studio:P. lägger upp hela sen när han har mixat den:P..
LÄNKEN! man kanske kan få lite kritik för det lilla som finns ensålänge ?. Peace
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
blev nått cepigt:s, här är
LÄNKEN
klippte lite cepigt vid ref:P. aja, deta är bara en liten smak prov på hur låten kommer att låta:P.. jalla ge kritik för det lilla skiitet :),
låg accapella , så hör inte riktigt vad du säger men länga upp texten :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oki :P, texten finns på lyricism, fast det är bara en liten del av låten här. för den är ej färdig mixad en :P peace
inte ett skiit, jo tack jag vet, Reebat Motherfucker som inte kickat på länge då, men hela jävla vetlanda vet att jag kickar det bättre en dig, dibo du är skiit kass du söker bara hayp, haha ReebaT motherfuckers skriv upp det i din p, dibo när du flyttade in till vetlanda, så spelade du stor kung, men det enda du va bra på va juh att slicka ni-yo:s pung, refff hata dessa grabbar, upp med ett finger, ge den till rg, ni vet dom 3 svinen, ja ni är så jävla kassa, tre fikkidoler sim inte lärt sig rappa.så jag bara klippte mitt i låten så ni vet:P. man kannse inte fattar riktigt handlingen.. sen refen blev lite cepe när jag klippte aja komiigen whoa ! upp!
asså ja vet i fan mannen inget jag fastna för , men slänge upp nån annan låt så checkar vi den ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okey:P, men hela låten kommer upp så fort jag fått den:P.. nja första låten för mig:P kännde bara för att lägga upp deta så länge:P. Peace
finns det inget att säga om detta lilla ?,
keff mix, eller keff mick, eller keff inspelning? ahh texten funkade.. beatet är tväääääääärtungt! sjyst röstläge har du :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
haha oki :P, nja men den är inte riktigt färdig mixad en.. blev riktigt sen på fredag kvällen (spelade in den kl 00-01) meer ?
kaxig röst, bra text, men störde mig lite på att det är panorerat? eller? för mkt left eller nått , annars är rappen helt okej lite små flowfel, deliveryn är ju inget fel på den är chillmode, fred.
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
thnx:P..meer ?
Förstår inte hur folk kan säga att texten är bra? Den suger ju rent ut sagt. Helt ärligt.. Nåt rim kan du väl kasta in lite då o då hehe! Nej ska inte hata för mkt. Deliveryn va nice iaf ;)
Inget jag fastna för sådär, men det funkar
HANINGE
bra röst bra beat men du kan inte rappa än rimma lite
låter bra reebat!
thnx glädjer mig att höra det wimanProductions P16
dålig kvallite på micken annars vare okej lyrik :)
grymt bra röst, Men höj acca lite och träna flowet lite mer i versen. Låter lite konstigt här och där. Fint mixat än så länge;) pezz
för låg accappella, träna på texten enformig och dåliga rim, keep it up bro
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
thnx Necta haha oki :P. men det är inte ens hela versen som jag la ut:P klippte typ mitt på första versen haha , kommigen whoa upp!
Låter enformigt som fan och ganska osäkert tyvär.. ofärdig låt? varför lägga upp då;S aja träna elle nåt
japp :P, hade baralust att lägga upp den, se om folk tror att den kommer bli bra eller dålig. aja..MinFörstaLÅTendå. så.
Tyckte verkligen om beatet, mixen var rätt dålig o rappen o texten föll mig inte riktigt i smaken men kan vara för att jag e rätt trött på disslåtar. Vem/vilka e d du dissar?
In case you didn't notice, I was being sarcastic.
Dibo, en kille som är me '''Real Gangster''' varit beef mellan oss länge. så min polare undrade iaf jag ville hänga me på en inspelning :P..min första låt men aja:P..Langa upp hela låten senare idag när hela mixningen är klar:P. deta är bara en liten bit av låten..Peace
Aight maan tight för å va första låten... röst läget diggas, men langa inte up nån halvfärdig låt igen fan... :P peace
Inte riktigt min stil, men de funkar:)
oki, thnx
soft
thnx glädjer mig att höra det:P, aja hoppas killen från studion mixar bra det som är kvar:P. ska få låten färdigmixad idag iaf.
thnx för alla kommentarer glädjer mig.