Zycore - Du ger mig drömmar igen (Perfektion Prod).mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

Zycore - Du ger mig drömmar igen (Perfektion Prod).mp3

Ny Hit ?

Släpper nytt , en låt till min älskade flickvän. Tanka, lyssna & älska .. eller hata .. upp till er ... :)

Rap : Zycore
Beat : Perfektion
Mix : My loooooved durre
Telefon : Me & my babe

Ta hand om er & älska som jag :)

Länk
BackupLänk
BackupLänk

www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Killen med den underbara rösten e tillbax.
D finns inget å klaga på som jag sa på msn.

Ett nytt mästervärk e skapat

10/10

<3 helt underbar älskling
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
Zycore: fan mannen den här va jääävligt fin och bra gjord ! :]
du flowa bra och texten va hel okej :] finns inget att klaga på här :] ... tkte spec. om när du la in när ni prata :] thehe :]
denna låt va nog din bästa på länge tkr jag :] och fan ja svär kmr lyssna på denna många ggr ;]
Keep it up mayn .
Peace !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hmm du har gjrot det igen niclas, Finns inte mkt o klaga på, Förutom er dialekt.. :D.. Beatet är tvärnice, flowet likaså. refen är klockren till max. Texten är riktigt riktigt riktigt fin. Kommer spelas ett tag.. Peyz

//Johan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det här är bra skit...
din röst är skön som fan
du varierar bra på flowet :).

8/10..

kass mixxat tyvär men låten annat var tvär fet, skön röst

and zycore does it again!
jag diggar detta Niclas texten e grym rösten e fet beatet me:P
sen kan jag ingenting om flow och sån shiet men det va säkert galant det med:P

Peace & Love

a fan glömde 10/10

Peace & Love
ojojoj! ZYCORE!!

damn boy! är skapligt glatt överaskad!
det här måste vara bland det bästa jag har hört! (Y)
jag ska vara ärlig, fall in love with this damn song in the first moment...
du gör allt bra fan, har inget att klaga på alls!! fortsätt med det här fyfan!! låter mysigt med samtalet i låten måste jag säga, det förstärker känslorna i låten på ett bra jävla sätt!

aah förstår inte..
Älskar att älska hatet!

www.znapmusic.com/r3a
du vet vad jag tycker bror, fyfan va jag älskar dig haha peace
http://www.myspace.com/danokin<br>
Bland det bättre jag hört med dig. Riktigt bra!
Lookin at you through the glass..

Inlägg skrivet av en chockad och halvtårögd Giggen.

förord - Zycore, va ska man säga du gör de me stil du gör de me klass du gör de som ingen annan nuff said egentligen. Jag vet hur mycket du tycker om denna bruden och på de sättet du visar de är ju helt sinnessjukt. jag skiter i om folk kommer säga att detta är ett "Playat Tema" för de är äkta de här. de är inget du nån dag satt hemma och kom på utan de är nått man knner att du känner.

Vers1

Flow - här kommer vi till den delen som gör dig till bland dem bästa i mina öron att höra hur du arbetar me din röst i olika röstlägen och i olika flyt gör att mina öron mår bra. samtidigt har du hittat nått som bara du gör, nått som låter som dig och ingen kopia av nån annan. man hör direkt när du flyter att de är du inte bara på rösten utan i själva flytet. riktigt bra, som jag sa du gör de me klass och stil du gör de me kvalitet och flyt!

Betyg: 10/10

Text -  ännu en del jag imponeras av hos dig, själva rimmen är inget över avancerat de är inget Snook eller Afasi Filthy men de är så sjukt klockrent ändå. för du tar dina känslor och beskriver dem på ett sätt som får mig att undra "va får han allt ifrån" och framför allt så är allt de du skriver äkta och ingen jävla skitsnack som du snackar om. fruktansvärt bra även här.
alla ord träffar mig som lyssnar man förstår exakt va du känner tänker och vill.

Genomförande/slutlig analys - ditt dilivery är bland de bsäta jag hört 07 man känenr varenda lilla ord du säger man hör hur du verkligen gillar henne hur du verkligen känner.
de totala genomförandet av Vers1 är äckligt jävla sjukt bra och får ett slutbetyg på årets första riktigt äckligt välförtjänta 10.

Reff:

hela reffen är klockren den är fyller ut de du missar i versen och du bygger upp stämningen inför nästa vers.
jag brukar själv när jag skriver reffränger bju på nått som folk fassnar för som gör att folk vill höra den om och om igen.  detta har du lyckats galant med. mellan dina oerhört bra verser finns nått man längtar efter och där har vi reffrängen som du lugnt och mjukt tar dig genom för!kan inte hitta nått mer en att paneringen i reffen är lite skarp.

Vers2:

Flow - aaah va ska man säga som om jag inte sagt nästan för mykke  redan men du växlar skiftar och gör de så jävla äckligt bra även i vers två, gillar din variation och byten av tempon i ditt flow. som sagt de gör dig unik och till en av dem bästa i mina öron. mer kan jag inte säga de skulle rankas som fjäsk men du vet va jag snackar om bror.

Text - "så länge du kan känna som jag så länge du kan förstå, i mina ögon stavas lycka me ett H" jag menar mannen hur unikt är inte de då?...
din text i vers två är bland dem bästa jag har hört du förklarar vidare på de du säger i vers1 och du gör de på ett så sjukt bra sätt även här.
liksom ajg kan ju inte hitta ett ända ord jag ite fassnar för. allt e helt aaah sinnes helt enkelt.

Mixningen - den funkar jävligt bra finns vissa ställen du pillar lite för mycket me beatet men för övrigt riktigt fett din röst lever och svänger i mina öron och du har lyckats riktigt bra och så säger du till mig att du inte kan mixa ? lägg ner mannen du är riktigt duktigt bara du tar dig tid!
men här får du kvällens första 9. gilalr inte när du grejjar me beatet för mykke mot slutet.

Betyg: 9/10

Beat: Ah står matte för Prodden brukar sskiten bli bra han är sinnes när de komemr till detta riktigt fint upplägg och allt passar perfekt. finns inget att klaga på keep it up matte. att du inte proddar mer till dig själv har jag aldrig förstått?

samanfattning - Ah som helthet en låt jag skulle kunna lyssna dygnsvis på, riktigt bra rätt igenom. hittar inte nånting nästan att klaga på vore kanske synd i en sånn här låt den är riktigt vacker rakt igenom. genomförande,text,flow allt e första klass. kan inte säga mer en as bra jobbat Zeta du kan dehär nu bara att dra vidare in på nsäta dunder hitt.

fred & kärlek!

//Giggen

"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha
denna är riktigt ncie zeta!

känslan finns och du levererar den jävligt fint, jag gillar ditt intro som låter lite charmigt tillsammans med telefonsnacket..  sen kommer reffen in och första raden när du verkligen sjunger ut e riktigt riktigt fin! sen kommer första versen och du flowar igenom den fint, även texten är fin och känslan finns där! mkt bra!

men i mina öron känns ändå andra versern ännu hetare än så, JÄVLAR vilken känsla och flowet gungar i den! texten absolut lika fin som första om inte finare! den här versen e nog min favorit faktiskt! riktigt bra!

matte har gjort beatet nice med tkr jag, inget att klaga på där, det passar perfekt till den här låten!

mixningen var jag inte helnöjjd med, mitt ljud har ju krånglat en hel del sen jag flyttat o har inte fått in de helt men tycker att de vart helt okej tillslut, trotts min halvdana mixning känns ändå låten som absolut än av dina bästa. riktigt bra gjort zeta :)

Peace, love, fred, kärlek o allt sånt!
/D
Rappare

2007-07-08 23:44
jävlar, impad som fan!

utveckling!

shit
Följ på http://facebook.com/johanklingwall så missar du inget.
waaah giggen att du orkar! Men jag ska fan inte vara sämre, jag langar lika lång om inte längre som giggens imorgon! :D
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!
går inte att langa mer en 6000 tecken i en ända laneby ;)
giggen han får la göra två olika komments då:D
ang. fjordfestivalen
vi kommer iaf ställa upp med 3 stycken :) så mkt kan jag lova :)

tack alla för kommentarer :)

giggen ma bwoi, alltid lika värmande . underbar kommentar . känns kul att få så bra kritik när man lägger ner tid på låtar :) och de va inte jag som mixade , det var durlind ;)

tack durre också :)
Jag ska väl sticka ut från mängden här... Beatet?! vart är basen? det var seriöst riktigt tråkigt beat, inte bra proddat som någon nämnde där uppe. njah, skärpning...

Zycore däremot lägger det grymt som fan, en av dom få jag gillar på whoa. du gör det med känsla, som verkligen hörs. grymt jobbat.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen.
// Dansk_BB
Riktigt nice låt !:)
orkar inte kommentera mera än det!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre.
Är man avsugen då ?:S
Vilken fin röst du har! Fin kontroll på den också! Brukar inte lyssna på kärleks låtar men denna hade känsla och var fan skit bra!

Riktigt fint av dig! Peace

tack så mycket allihopa ..

personligen så älskar jag beatet, och har gjort det sen första gången jag hörde det :) superjobb av matte ..

texten kommer upp jmorgon tror jag :) har inte varit inne på rätt dator sen jag slängde upp låten - men det kommer :)

fortsätt att kommentera, kul att få bra kritik när man har jobbat hårt :)
Ziggedy Diggedy Zyc0re, fet låt som faaan, riktigt riktigt soft.
denna kommer att pumpas
B
riktigt skön låt!
Riktigt Nice  mannen , Lyckos tjej som har dej , Inte lust att vänstra lite med mej haha ;)
Förlåt :'(
Det här gör du riktigt bra, ryser till i hela kroppan.

Den här ska upp <3
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Kvalite! Det här är rysligt bra!
Forsätt så här! Inte ofta jag älskar musik här!

Lyricist

2007-07-09 01:36
Jävligt skönt beat. Pianoslingan gör hela jävla låten! Tycker du sköter rappen rätt soft också! Mycket bättre än förväntat. Dock gillar jag inte hur du typ ändrar rösten i slutet av vissa ord, fast det är nog bara så du pratar hehe! Fortsätt såhär iallafall!
fyfan vad nice asså, låter som att du tar i lite mer nu också därav får du lite mörkare röst vilket är nice... fan vad jag diggar den här låten asså.. beatet var grymt det också

Beatet är fett mys, likaså telefon idén, hehe...
De bästa raderna är absolut öppningsraderna i båda verserna!

Jag står kvar, har inte flyttat mig en centimeter
Lever för att se dig för du raderar problemen
Om det var min sista dag vill jag ha den med dig

Hade jag känt som förut, hade jag sakta backat undan
Rädslan att bli sårad dunkar sakta i skymundan
Men, denna gången vill jag aldrig släppa taget...

Simpelt, men passande!
tack så mycket allihopa :)
refrängen är helt aight, skönt. gillar dock inte riktigt din röst i verserna, men antingen så gillar man den eller inte, så äre =) men refrängen var ruskigt bra, skön känsla!
tjejen lär ju bli glad iallafall,

hare gött

// mARTIIN
verkar vara en söt tjej f.ö :)

riktigt skön låt hörredu, hoppas på en fin fortsättning me bruden :) . pz

Moderator

2007-07-09 07:00
Denna måste jag säga är riktigt jävla fet. Snyggt genomarbetad.
Men som nån skrev där uppe känns de som durre fipplar för mycket med beatet ibland. Känns lite grötigt och faktiskt hackigt på sina ställen. Men rappen sitter riktigt bra och refrängen ska vi inte prata om. Den är så otroligt härligt tycker jag. Älskar när du sjunger lite i bakgrunden i vänstra luren. Du ger mig drömmar igen!

Peeeace and loove // J-A
myspace.com/jiahprod
riktigt jävlabra !
http://www.herrbitter.blogg.se/
fett skön låt!
http://www.myspace.com/quizze
Nice låt. Men beatet var tyvärr inget vidare. Tråkiga trummor som fan. Men nice i övrigt. Tjjenis!

fint grabben
Du har så jävla go röst mannen :D
reffen är perfekto ! :D

det ser BRA ut !
bra text ocså riktigt bra mannen:D

Peace!

0 523
Tack så mycket allihopa :) fortsätt kommentera :)
Rappare

2007-07-09 12:32
Mycket mycket mycket fet! Jag älskar det. Jag älskar din sång, vi måste colabba nångång :)
www.slackerz.se

Allt nice mannen .
Langa texten :)

PEACE!!!

Riktigt bra låt rakt igenom, jag älskar din röst !
jag droppar bomber som hitler

fyfan, denna låt.. sjukt bra, detta är kvaité! denna lär bli en riktig hit och spelas många gånger här hemma.
propps till dig för en riktigt fet låt!

Klockan är tio över tio.
shitonme, fett as hell zycore :) ! whooa diggade reffen fett somfan ! o verserna var gudomligt vackra :D ( tro inte jag är homo för jag säger vackra ") men keep it up mayn :) !
Denna va fan skön :) Texten å Flowet älskar jag ;D skönt å höra från dig Zycore.. fortsätt så.. Peyz!
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
Jävlar Zycore.
nu börjar de hända grejer:)
jävligt skön låt..:)
 fortsätt så här maffakkaa;D  

peACE
det var nice
bästa jag har hört med dig .. fan va glad jag blir :D
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
tack så mycket :) fortsätt att kommentera , kommer att släppa ny shitt snart också :) har ett minst lika fett beat som perfektion också har proddat som det kommer att droppas på :)

tack alla mina bwois och alla som älskar :)
fortsätt uppp nu .... de kanske kommer nått litet överraskande på fjorden de slipas för lite ledighet men inte helt säkert allt beror på väder och vind som man brukar säga !?

holla upp för ma man Zycoooooooreeeee!!!