Emma & AnteB - Jag Försökte
Tjenna! Jag har fått tillåtelse av AnteB att lägga upp denna låten. Konstruktiv kritik vill dom ha!Länk Reff: Emma Vers1 del.1: Emma Vers1 del.2: AnteB Vers2: Emma Vers3: AnteB Beat: Bone Thugs-N-Harmony Feat. Akon - I Tried Text: AnteB Mixning: AnteB Övrigt: Detta är första låten som Ante sjunger på ordentligt. Och P.G. som består av AnteB & Tomten söker samarbete av producenter, sångare, rappare osv. Länk ONE Love!
Okej till att börja med så säger jag, riktigt bra jobbat, rent av kollektivt så samarbetar alla jättebra ni vågar och är rejält självsäkra med det ni lägger.Lyrik och Flow Emma : Du kommer in med en grovt skön start, du har ett riktigt bra tempo, bra rim, och ordvalet kan va svårt när man flyter så som du gör men du hittar rätt ord, det är nästan menat att orden skulle vart där känns det som, du håller bra klass i låten, och du levererar skön musik med bra text och en självkänsla som gillas i mina öron fortsätt med det du gör! peaceAnteB : du har en extremt skön röst för att va kille i tonårs åldern, blev riktigt förvånad när jag hörde detta, dock va mixxning en brist den va för låg enligt mig :) delivery helt underbar inte många som vågar göra så du gör det & jag e för gangsta för o lägga det så.. Respect!! :) flowet är skönt njuter av det och texten va grädden på moset, fortsätt med det du gör AnteB! peace 9/10 , det bästa jag hört från dig AnteB, och det va ett nöje o höra dig för första gången Emma, fred ut, keep it up! Dopefish out, ONE!
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
sooft låt// Quizze och Lunne
DopeFish P19 Tack som fan:D Jävla kul att höra. Kul att nån lyssnar, uppskattar och ger en kommentar där man vet va som va bra å så:) Tack igen, Fred! L2C P17 Yeah:D Tackar La2nic, kul att du tog dig tid att lyssna:D
www.myspace.com/allvarligttalat
lunnne P18 Tack så mycket Quizze och Lunne, kul att ni lyssna och digga:D
Anonym757 Fan kul att det diggas:D tack för att du lyssna:)
så jävla fet låt asså ;) diggar dn verkligen xD emma du har så underbar röst din lilla sångfågel ^^, sara o jimmie diggar dn också ;)Love Ya ! <3
EmM3 @ BMR | Svensk hiphop har aldrigt vart bättre
__EmM3 P14 :D:D:D Tackar:D kul att dem också gjorde det;)
Håller med Dopefish, diggar din röst som fan, även Emmas. Hoppas ni droppar något mer tillsammans. Flowet är najs i hela låten. Kan nog vara det bästa ifrån dig hittils! Nu sitter jag bara och väntar på skiten du ska droppa på engelska. Peace Ante
Can't break necks in boxes
whosa P1 :D fan kul att höra Nenne:D Jafan det kommer komma massa mer:D;) TackarTackar, okej:D Hehe som sagt, det kommer snart;) kanske till helgen:D Fred Ut Nenne!
brao låt..upp för denna ..stay up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu kommer min kommentar: Jag verkligen älskar beatet;) Riktigt skönt val... Emma sjunger riktigt skönt i både refärngen och verserna, du har en skön röst & inlevelse till temat i texten som är väldigt bra skriven. Och du flyter inte enformigt heller, ibland drar du ut på det mer än annars, vilket gör det mycket bättre; ) Övergången mellan er är söt också:P AnteBs sång är inte lika bra som Emmas men inte fan är den dålig, på vissa ställen påminner du om Wish Bone som jag sa i studion. Texten är som sagt riktigt bra också, Mixning har jag ingen aning om egentligen om den är bra eller ej:P Men låtarna med dig som är sorgliga är dem bästa, som sagts av flera personer genom rappen; ) Massivt skön låt! ONE!
Wow! har inget mer att sägabra riktigt bra =)
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
Nice låt! maha ursäkta för det där på msn innan :P, min polare e störd! men detta e nice
Berra upp i era hörlurar!
hard2find P1 Tack så mycket! Tomten- YeahYeah, good read;) hehe:P Trevligt trevligt med folk som gillar:D;) Erik_utan_C P0 Tack så hemskt mycket:D fett kul att folk gillar! Berra P1 Tack så mycket:D haha det är lungt;)
oj oj denna var skön :) Beatet/instrumentalen var hur skön som helst, och reffen satt hur perfekt som helst.. båda flöt på bra och känslan känner man själv. men de som betyget föll av enligt mig är mixningen, den var inte skön och passade inte på en sån här låt. låt det va tydligt och lite mer reverb nästa gång. tror det skulle bli riktigt skön då. men som sagt den var skön men mixningen passade inte in. 6/10 får den pga mixningen
www.myspace.com/BPMaejni
Jävligt skönt av båda! Flowet va nice av båda ända jag kan klaga på e att jag tyckte de va lite konstig mixning.. Men annars helt vg! Good job!
www.Myspace.com/InsoMusic
Moderator
2007-07-09 23:32
Naah man.. jag tycker inte man tar livet av en sån här instrumental alltså, fo real.. inte nice.. har inget problem med era röster och inte heller med bruden "sång", låter heeelt okej på vissa ställen.. Killen är inga sångare lixom, de hör man.. MEN... det jag egentligen skulle skriva här var att jag tycket inte jag hör något med mening? Jag hör orden kämpa & älska över 400 ggr till o börja med.. De är allt jag hört.. "jag skall kämpa.." genom hela låten... Försök variera er lite mer så kanske de blir liide nice lixom... Peace!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Maejni Kul att du lyssna och digga iaf;) Jadu mixningen, vad ska man säga, har inte en blekaste aning om hur ja ska mixa för att det ska låta bra xD:P Men tack så mycket iaf:D
Insomnia Aight, soft att du tog dej tid och lyssna och att du gillade:D som ja sa nyligen så vet ja ej hur ja ska mixa för att det ska låta bra:P Perfektion P20 Haha okey men tack för att du tog dig tiden att lyssna iaf, sen om man gillar eller ej är en annan sak:P Brukar inte sjunga men liksom kul att testa det nån gång iaf.. Tack igen.
UPP !
Upp!
Skön låt rakt igenom, specilet att AnteB går in i låten och sjunger och gör det helt okey faktiskt
Heey soft låt som satan. Emma la det säkert som fan Kul att du sjunger ante, hört lite av det förut och du kan din sak :) Fortsätt i den här andan !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Kut P16 Haha okey tack så mycket Kut:D Foerplay F1 Tackar Tackar, will do, tack igen F.
Nån mer?
Tack för att ni förstörde denna beaten.. allvar.. Vill inte vara taskig eller nåt sånt.. Men detta är inte bra.. Reffen är mer eller mindre rippad rakt av, vem som helst hade kunnat göra den likadant som tjejen här gör.. Absolut inget jag höjer på ögonbrynen för.. Snubben på den funkar väl antar jag, inget jag varken klagar på eller gillar.. nää, ni kan nog bättre än såhär.. Fortsätt kämpa.. Peeeys
detta var annorlunda o jag måste säga att jag tyckte om det. Tjejen hade jättefin röst som jag gärna skulle vilja höra i fler låtar. <3
Antagonisten P23 Okeyokey, det är en smaksak... Ja reffen är liknande som orginalt, kanske ligger en tanke i det;) Okeyokey, men tack för att du tog dig tid att lyssna och lämna kritik iaf;) Fred Ut... Sofijah F15 Hehe okey:D trevligt trevligt;) Jag kan lova dig att det kommer komma mer från och med henne:P
hööm . ja,vad ska jag säga.. Detta är verkligen inte min smak, "smörig fjortis tjej musik" om jag ska säga så.. Jag vill ha mer tunga saker.. Tjejen gör det fet,Ante också men du ska inte "sjunga"^^, Jag tycker ni två ska göra fler låtar tillsamans , men gör de på lite tyngre beats o gör något fett av de ! Det kommer nog låta fett isåfall. PEYZ OUT!
ilska- P-1 Haha okey:P Det kommer vi att göra också, får la se vad som skapas;) Tack för att du tog dig tid att lyssna iaf;) Fred Ut
Upp!
riktigt skön :)
www.myspace.com/lizenmusic
Liza_ F14 Tack så mycket:D
UPP !
Upp!
Jag tycker inte denna låten har nåt med hiphop att göra. men jag diggar shitet ! (Y)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Zp4rv3N P26 Haha okey:P kul att höra;) (Y) Fred Ut
Ja det funkar , men blev helt nere när ni kör på detta instrumentalet ... för den riktiga låten e så ass skön .. men wtf ! keep do what ever you do ..
CStudio P17 Haha okey.... Tack för att du lyssna! Fred Ut
Helt okej , men inget som spelar mer än en gång :P ,
soundcloud.com/jerrones
JERRAAA Okeyokey, upp till dig;) Kul att du lyssna iaf!
ssandra " F16 Tack så hemskt mycket:D
Alltid lika bra ante älskar din musik :D <3
Ja vad ska jag säga? Det mesta är redan sagt. Det är en bra låt med skönt flow. Ni båda två sjunger bra och fungerar bra ihop. Jag kan ändå liksom inte låta bli att tänka på ett enda ord.... SÖTT! hahah Övergångarna mellan er är skitbra, det gillar jag. Flyter ihop bra som fan. Mixningen är la inte den bästa. Men för min del gör det inte så mycket, jag är mer koncentrerad på er sång. Fortsätt så!
Ad astra per aspera
Fredde016 P15 :D Yeah Tack Så Mycket:D<3 Aggrobaggro F24 Tackar:) Hehe okey så trevligt att det är... Sött:P Jadu, är ingen mixer direkt, men bra att du lyssnar mer på själva låten än att bara gå efter hur den är mixad(Y) Tack så mycket, Fred Ut!
behöver inte säga någt, DopeFisch har redan sagt de som behöver sägas, big up!
Södertälje
Gustavus P16 Hehe okey:D Kul att det diggas. Fred Ut
låten åker in i ipoden! den är diggades Bra jobbat båda två!
Toomex P0 Fan va kul:D Tack så mycket!
Sjuukt skönt av båda, Emma hade riktigt soft röst, Ante hade grymmt flow och båda hade ett tight delivery. Mer sånt här. Peace
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.