LYRICS dagen var svår med smärtan i mitt lår det sved i mitt sår jag fick ligga på bår dagen var vår men nu fäller jag en tår jag vet var jag står och jag vet vart vägen går Hjälp mig ut, snälla hjälp mig nån gång Vandrar på stigen, men vägen är för lång shit det är tufft, kan jag klara det här? allt jag kan se är ilska och misär kraven är höga, bara fåtalet kvar vissa bara ger, medan andra bara tar problemen i samhället, bara växer och regeringen säger: lär er era läxor hårt som sten, stenad mot marken kylan tränger på, och skalar bort barken det ända som finns kvar, är alkoholhaltig dricka djävulen luarar alla, ner i sin ficka regnet öser ner och sorgen den ler vissa orkar inte mer när dom andra inte ser bäst att ni ber för gud han kommer ner ändrar på världen så att alla barnen ler krig och misär han bortåt bär kvar står jag här jag känner mig kär låt det för alltid vara såhär gör sorgen till glädje och låt mig vara där glädje och lycka har funnit sin plats i allas hjärtan och på jordens palats