Apish & Lil' Rowb (Benny Snigel) - Öh ahaa? Yes yes, Apish och lillen droppar stenhård, thuged out shit direkt från Vänersborgs barnvänligaste villaområde... Peter kunde tyvärr inte medverka på denna för han var i Skara och hälsade på Bert Karlsson eller nåt.Robin på första versen, jag(Apish) på andra versen.Allt är mixat av mig och texterna är inget genomarbetat som vanligt :)Beatet har vi snott från Slim Thug.Så kom igen och hata på oss, änna!Den häftiga låten får ni om ni klickar här.
okey lyssnat nu oc detta var väl inte något man sätter och lyssnar på sådär jätte mkt men var väl sooft endå:PLillen har jag inte hört men diggade inte de du lägger i denna tyvärr, men du kan säkert lägga både bättre och mycket mer seriösare saker antar jag (lyssnar gärna på en sån) Men du flyter ändå bra över hela din versApan... hm jarå helt okey men har ju hört så mkt mer med dig så jag kans äga att detta inte är ens i närhetenm av vad du kan, men somdu skrev eller iaf menade så var detta inget jätte seriöst. Men känns som att du har ändrat stil i denna låt, mkt mer aggressiv än vad du brukar vara och du har ett annat ton läge på rösten, diggar de endå faktist även fast jag gillar den andra apan mer;) Övrigt så var din text rätt soeet:P rätt roliga rader ibland. kan inget om mixning men skulle nog tycka att denna var sådär, tror du kan bättre än så här=)Men aja var lite vad jag tyckte bara:PHola out When you see Natur! ;) Peace!
jo var det jag tänkte nästan:P men fortsätt langa skoen musik=)
schysst natur =) inte hållt på med rappen så det e lite sådär me taktkänsla o så :P haha . men gör mitt bästa för att köra på o få igång hjärnan o få fram nått chill. peace lil rowb
ojoj du var rätt så bra på att dissa. "jontish". kom tillbaka när du har något vettigare att säga. o sen så var låten oseriös ja, så att du ens orkar bry dig att kommentera sånt shiet, o sen hade du tydligen ingen bättre för dig som alla whoa fags,att kommentera att han spammar, sug du
de e ju sant man palla fitter :P