Lizen - Ja knäckte dig i introt (diss till RNX)
jaow. pojken kalla mig hora o sa att ja sög när han själv inte vet vad flow betyder ungefär. så ja skrev ihop en snabb text, la inte ner så mkt tid på rimmen, han vet ändå inte vad flerstav är. och när du ändå sitter och kaxar kan du ge mej ett svar på dissen. mixad av jontey. :)TEXT
Du skämde ut dig lagom när du kaxade på whoa/
Och du säger att jag suger när du inte ens har flow/
Jag langar 16 rader för att visa vem jag är/
Du kallade mig hora, men vet du vem jag är/
Jag knäcker dig i allt, speciellt i din lyrik/
Säg vad du vill, men jag lyssnar inte på din kritik/
Jag kommer slå dej hårt så du kommer få en dubbelläpp/
Jag hörde inte vad du sa din jävla sludderkäft/
Dissar var ogenomtänkt fattig och du är ingen stjärna/
Fan dina pungkulor måste vara större än din hjärna/
Jag bryr mig inte om skiten, bara jag får snacka fakta/
Stackars lilla liten, när jag kommer kan du tagga/
Bara flugor efter dig, som tycker du är kung/
Men jag får massa bin för jag är söt som honung/
RNX! Du kan kalla mej för en subba i rappen/
Men skulle aldrig falla för dej, hällre snubbla i trappen/LÄNK LÄNK 2 peace. :D
www.myspace.com/lizenmusic
Producent
2007-07-11 16:28
Vet inte jag hehe du va för stressad och du är svensk inte blatte som du pratar som xD Men aja smaksak jag gillade tyvärr inte
Flyger fritt, landar platt
hehe:P:D rolig låt och bra;):D (Y) Den var riktigt bra, du knäckte han;):D
Peace im out!
go lizen go! ;) haha. najs flow :) keep on pz
Varför bryter du i introt ? :S men låten va okej :) , men fattar inte varför du bryter de är bara pinsamt :P
soundcloud.com/jerrones
asså ne, rappen va inte bra. men texten va helt okej faktigst. (Y)
hahaha.. fyy faan rnx fan han borde alltså inte kalla nån tjej som är hora speciellt inte när en tjej kan dissa han totalt .... haha bra gjort lizen.. som sakt så vet du vad jag tycker peace//maniac
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack :) UPP :D
ställer samma fråga som alla andra, vrf bryter du i intro och outro? rappe va inget specc..
o just de.. du är jävligt äcklig också.
ja vet inte. d bara blev så.. brukar bli så när jag är sur.. ska inte skylla ifrån min men ni fråga. (:
haha den va fet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Driveru me mig? :P haha du leker blatte men är svenne ? :P
du har precis skämmt ut dig med ditt intro..
HANINGE
hahahhahahahahahahahahaha "han kallade mig hora" HORA! =)
Detta är min forumsignatur
"du kallade mig hora" .... texten var la sådär ;P vissa ganska keffa rimm flowet funka inte överallt heller men.. har inte hört snubben hon dissa heller så låter väll okej, inte mer, alls :P
vet inte vem RNX är..Men jag tror du tog han.. Va heter beatet?
http://www.myspace.com/KriTaaaN
Yo
http://Myspace.com/Slukarn
aiiit liza, skit fett av dej (Y), skön diss, fortsätt dissa idioten :D , pz out liza :D
Den Vise Visic
Äru svensk? så vaaaaaaaarför prata så dära? va fan lixxxom kalla mig hora.. NEJ! DU har inte heller så speciellt bra flow, inteförjag vet vem RNX är.. men seriöst.. nej du ska inte skryta om flow. Texten är inte bra.. sista raden var helt hyffsad om du fick till ett snyggt rim och la det snyggt. Jag är inte här för att hata, bara för ge kritik. det har kommit många tjejrappare som är från 13 och uppåt.. kan ni inte hålla er till sånna hära "Jag älskar dig" låtar. För dissa och skryta verkar inte vara något för dig. Måste även nämna när du rappar låter som du viskar? Eller inte tar i överhuvudtaget, försök ändra på det.
måste också säga att du verkligen måste sluta bryta när du rappar, tillbaks till din gamla dialekt:).. dalmasen min:).. och dina rader var för långa på de här beatet och eftersom dom blev långa skulle man aldrig höra vad du rappar om man inte haft texten bredvid.. pusshej
haha .. ey blatte Liza.. herregud..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Alltså. Det är riktigt kul att unga tjejer håller på. Kämpa vidare säger jag. Men jag håller med tidigare skribenter om att det kanske är lite väl tidigt att börja slänga dissar. Specielt när du sluddrar ganska bra själv!? Visst texten suger kanske inte direkt kamelpung, men det är inget att hänga i granen heller. Som någon sa går det för snabbt på många ställen ( raderna för långa? ) Och du sluddrar fram orden. Och i ärlighetens namn låter det verkligen inte bra. Jag måste tyvärr även hålla med om att brytningen bara gör det hela ännu löjligare. Med detta sagt tycker jag att du ska fortsätta kämpa. Och ta all kritik för vad den är och lär dig av den! You go girl!
Ad astra per aspera
Henka P17: " Det har kommit många tjejrappare som är från 13 och uppåt.. kan ni inte hålla er till sånna hära "Jag älskar dig" låtar." Det har kommit en hel del tjej rappare som är 13 år & uppåt som är bra & har gryyyymt flow. Dom ska dock inte hålla på med "Jag älskar dig" låtar, när dom dissar & skryter bra som fan! Nu gäller detta dock inte Liza_ F14 , Låten du gjorde var ingen favorit. Däremot så håller jag med i delen:" Äru svensk? så vaaaaaaaarför prata så dära? va fan lixxxom kalla mig hora.. NEJ! " Ingen jäkla hobbblatte röst här vaahh! För övrigt en rätt så okej låt. Men fortsätt med detta & som folk sa innan, ta all kritik för vad den är & lär av den. PEACE !
Du kanske kollar, men du ser absolut inte.
orka internetbeefs
fan va löjligt att du bryter...
men en bra text:)
Jag instämmer med majoriteten och säger att det låter otroligt pinsamt när du fejkbryter och det är helt uppenbart att du inte bryter på riktigt - det hörs tyvärr lite för väl. :P Vad gäller resten, ptjaa... dubbelläpp/sludderkäft var ju förvisso ett flerstavigt rim, men jävligt nödrimmat, så jag vet inte om du ska slänga dig i käften om att du inte orkar slösa på nån som inte vet vad det är i alla fall, när de flerstavs du droppar inte är bra. Flowet är helt okej, men du flowmissar och det borde du höra själv. Du sluddrar sönder vissa rader (kommer inte ihåg precis vilka), men du hör själv när en rad egentligen inte går ihop för att den är för lång - så se till att editera texterna efter beatet noggrannare så att du slipper såna grejer. Det drar ner helheten rätt extremt. Overall; well, du är inte bra, men du kan säkert bli. Fortsätt jobba och kom ihåg att ta åt dig så mycket du kan av all konstruktiv kritik du möter. Följ mitt recept; ta åt dig för lite av positiv kritik och för mycket av negativ kritik, det är det som leder dig framåt om du har jävlaranamma nog för det. Och det tror jag du har, som fjortonårig brud och rappare lär du redan ha mött en hel del hårda ord från fördomsfulla fanskap. Sen att man säger att tjejrappare inte får rappa annat än kärlekslåtar hajar jag inte heller. Nån slags branschsexism man förespråkar då eller? Skärpning. (Det här är riktat till snubben som nu sa det, minns inte vem.)
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
Shit mannen du kallar mig hora HAHAHA
yoyoyo
oj vad fort det gick här då, kanske ska softa lite ? :O massa pussar på dig baby ååh
yeSs!<br>
maniac P21 : fyy faan rnx fan han borde alltså inte kalla nån tjej som är hora
vaffan -.- :P det låter bara fel
---------------------
tjej som är hora
tjej som är hora
tjej som är hora
tjej som är hora
---------------------
Usch :( taskigt av han men big upp till alla som hatar att du snackar som en blatte i börjar :P:P
Alexiiis F14 Nej nej nej, du skrev inte till mig just nu va?.. Nej.. nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej.. nej... neeeeej.
NEJ
ha en söt kväll. NEJ
jadu vad kan jag säg. detta var inte bra, om jag var RNX hade jag inte svarat på detta hade låtit det ligga faktiskt, RNX har uttvecklats lysna på hans låt som kommer när bronka har mixat den, Bronka å RNX - Diss till Fåfäng så tar du nog tbax allt du sagt i denna låt, men aja, som jag sa hade jag vart RNX hade jag låtit detta ligga,
Death is the only way to true happiness
tycker det är soft gjort av dej syrran, fan mycke som händer nu då jag inte har internet förns nästa onsdag hemma hos mej, så jag lånade en polares dator nu, men jag tycker väl låten är helt aii faktist :P gillar då du dissar, tycker det är riktigt kul o höra, att du kan dampa lite du med ;) aja vi hörs, ska tagga,
DuVetVemMayn: haha exakt mannen detta var kefft som fan kände mej inte träffad på nått sätt, jag kallade dej hora för en anledning bruden, sluta klanka ner mej 24/7 så skulle jag inte behövt säga det där.. :/ men somsakt kände mej aldrig träffad i din diss + att du bara sluddrar ut orden, hade man inte haft texten bredvid sig hade man inte fattat ett skit av vad du sa, å 1 sak till, sluta leka blatte på nått sätt, håll dej till dina "jag älskar dej" sånger, detta var inte bra.
tyckte de lät fett, komentera min mixning någon :D
Whoa.nu jag e hiphop gud !
yeez fett är väl det minsta det är va??
Ad astra per aspera
Ey liza har du nå weed att sälja blatte!?
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Moderator
2007-07-12 23:41
Jag ser att över halva tråden redan påpekat låtsasbrytningen på introt och outrot men jag måste ändra fråga, varför? o, varför?
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
här kmr min efterlängtade kritik till dig babay:D ett ord räcker denna gång : TUUUUNGT!Z
Utalas säta pe
pinsamt .. :' haha
-pack you'r bags man, you are a tourist!
sebbeh P16 min mixning suger inte fet kuk, det är din kritik som suger fet kuk.
Whoa.nu jag e hiphop gud !
Jontey P15 Om du inte vill ha kritik kanske du borde överväga att lägga ner och skita i att försöka bygga karriär. För med den attityden lär du inte få någon....
Ad astra per aspera
en liten svensk flicka som "bryter" för att vara tuff? Visst jag har inget emot dig som person, men rnx är min bror. och tycker det är lite onödigt det här. Tänk om jag skulle dissa alla som kalla mig hora? Tänk om ALLA skulle dissa alla som sa hora till varandra? Seriöst gumman vi skulle leva i en beef då! tänk över det här till nästa gång =) Önskar dig också lycka till och en bra framgång i musiken. Låten nu: Nja du slöddrar ut vissa rader på tok för mycket, nått rimm satt okej, mixningen va inte så bra, inte så feta punchlines eller saker du kan knäcka honom med. Sluta dissa och sprid kärlek <3 Tack för mig. Hejs!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
satsa på värda låtar liza du utveckllas och kan bli rikmtigt grym skit i att lägga ner massa tid på dissar! peace<3
haha , as bra liza :D <3 tvär knäckt !
skit han blev fan knullad stenhårt.. u go girl pz
www.myspace.com/L1Xproductions
shit, mena jag sorry
www.myspace.com/L1Xproductions
Moderator
2007-07-20 01:58