(Vers 1) Sen jag såg dig första gången så vacker så fin Har du vandrat i mina tankar dag ut o dag in En lysande hingst som stegrar sig i skymningen Ett brunstigt sto som frustar i gryningen Jagar mig hela natten, hela dagen o lite till Lukta på mig känn min värme emot din Spring runt mig, uppvakta mig låt mig se Din stolthet resa sig mot min Jag vill sluta vänta ja har väntat länge nu Har drömt om dig o drömmarna vill inte ta slut Ta mig till sagans land jag vill bort sträck ut din hand ta mig ifrån mitt fort Sjung ut en sång om hur mycke du har längtat Så svarar jag att jag har fantiserat o väntat Om att en dag få vara bredvid dig o smeka Din underbara kropp tills du veknar Ref (1) O ja har längtat o drömt om denna stunden Hur länge som helst så låt oss ta oss tiden Att smeka o känna varandra hela natten lång Tills morgonen faller ut i fågelsång (x2) (Vers 2) Plötsligt är du här och ja känner mig matt Nu kan inget hindra oss jag har drömt om att Du kysser mig mjukt, på läpparna me tungan precis som du vet att ja gillar Tryck mig mot dig dra dina fingrar över mina bröst Ja kysser dig i nacken tills du ryser av vällust Känner dina händer gå ner mot mina lår Smeker mig sakta upp o ner och in åh Ja drar av mig tröjan o du drar av behån du säger ta de lugnt vi har hela natten på oss Kysser mig igen o de va värt väntan Du viskar ord till mig om att utforska ängar Jag vaknar upp ur min fantasi nu är de tid Att förverkliga drömmar o de ser jag i din min Nu kysser jag dig o ja hoppas att du Förstår att de ja har längtat efter händer nu Ref (2) O ja har längtat o drömt om denna stunden Hur länge som helst så låt oss ta oss tiden Att smeka o känna varandra hela natten lång Tills morgonen faller ut i fågelsång (x2) (bridge) Tygbitar faller o du går in o ut De går en minut o plötsligt så är allt slut (x2) Ref (3) O ja har längtat o drömt om denna stunden Hur länge som helst men du tog dig inte tiden Att smeka mig känna mig kyssa mig hela natten lång Du snarkar och ja ligger här vaken till fågelsång (x3)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.