Hemsidan får verkligen 10/10 på grund av att den gör sin sak och inte så mycket mer. Enkel, stilren, mycketsnygg. KIMM låten: Var inte riktigt på humör när jag lyssnade men visst fan är det soft. Brukar tycka att RMK glänser på era låtar men om Rickard inte blir jättearg nu så måste jag få påpeka att du verkligen glänser på detta. Blodsbröder: AMAGAD! Denna låten är riktigt jävla fin, känns så jävla äkta. Finns inte så mycket mer att säga. Allt som allt så känns det jävligt bra, gillar det du skriver på hemsidan. Du går ut med att du står för det du har gjort och att dom som gillar få göra det. Kan inte formulera detta så du förstår hur jag menar men det känns bara typ.. " IN YOUR FACE " på alla som försökt dissat dig på senaste tiden när du står för precis varenda liten rad du lagt. Sen att du leverar en känslosam låt tillsammans med den andra bomben gör ju att dina favoritkritiker som bara snackar om att du kan göra fjortisrapp blir tyst... Bah, regniga dagar är inte bra för mig. Jag slickar alldeless för mycket röv då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-07-13 17:09
Qustaph P18 Damn, nice kritik. Johan hälsar & tackar för kritiken på hemsidan och jag kan inte annat än och säga tack så mycket för dina kommentarer och äntligen finns de någon som förstår vad jag menar. Tack! upp
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
FONKY FRESH - BLODSBRÖDER ja drog till stockholm, de va ganska otippat i samma veva som sebastian stack till nordirland en skulle jobba, den andra skulle plugga å visa för oss själva att vi båda blivigt vuxna men sen på sommarlovet, när du besökte mig så insåg jag hur jävla kraftigt jag behöver dig för att klara de här dom kallar livet finns ingen annan här som hajjar skiten ärligt, varigt min lillebror sen barns ben men sen du lämnade lysekil utan avsked så har jag tänkt på tiden vi bara softa ner freestyles vi kickat hårt å hur ja fick min mikrofon som du baxxa till mig, back in -03 när vi gick i baggy kläder å snattade snus på preem under samma period som jag å sara blev ett par å ja lovade att jag skulle bli far till hennes barn men kolla sen de blev knas, å vi tappa kontakt efter ett halvår ifårn varann så snacka vi knappt men du minns allt de där bruushan, tiden du var här å vi kicka gamla texter som vi gjort till mina kärleks beats tänker tillbaks på hur vi trodde vi va bäst på allting å gick från sebbe å matte till fonky fresh å irish back in the days, vi hänger som vi allti gjort å en dag nere på stan,å sen splittade på allt vi snott vi va kungar då, fast bara ungar då ja minns resursen bruushan, damn va vi flumma då tiden går snabbt jag blev 20 bast i år ha på 4 år blive någon slags idol men oavsett om ja bli känd kommer jag aldrig glömma bort min första grupp me dig de e O.B.S i mitt hjärta, ja vet att vi ha kontakten kvar men de e knappast samma sak, bruushan kom tillbaka snart
Perfektion, fonky fresh, matte jag vette fan vad jag ska kalla dig men den blodsbröder låten..den vart sjukt fin, tonläget vart perfekt till beatet säger bara SHIT! Aldrig hört dig vara så " laidback" förr, riktigt go inlevelse det diggas starkt! Hoppas din polare uppskattar låten för jag menar jag som knappt känner dig uppskattar den :P Måste bara proppsa hemsidan också, fett nice :D Du vet vad du gör, du vet hur du gör det. FLIPPA PÅ :) keep it comin´ Pz
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Moderator
2007-07-13 19:46
Radikalneutral P0 Damn, tack mannen! Det värmer! Jepp, så fick ni upp texten där också ja.. niceness.. fortsätt lyssna!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Moderator
2007-07-13 23:49
Den kan inte dö efter 2 dagar mannen
[email protected]
UPP, missa inte detta !
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
nice skit, diggar båda låtarna. enorm utveckling sen sist man hörde dig fresh!
Synd att du släpper båda låtarna samtidigt, KIMM låten får inte den uppskattning den förtjänar på grund av att du släpper din bästa låt någonsin samtidigt... Damn nice... Nej, detta ska inte dö än.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Diggar blodsbröder hårt! Riktig laidback.. piiiz
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.
Moderator
2007-07-14 03:53
Tack Asim my bengalo!! Uppa :D
[email protected]
Tunga båda 2. Blodsbröder det bästa du lagt?
Riktigt tungt, nice sida också! Kimm låten är brutal! Blodsbröder, damn.. Bästa du lagt som jag har hört med dig, äckligt jävla skön! Keep em comin!
vet inte hur många gånger jag har pumpat ¨blodsbröder¨ i mina speakers senaste dagarna. fet låt!
hets, stress, fest!
Graffare
2007-07-14 12:13
http://metafourhiphop.com/
Lyricist
2007-07-14 13:24
Blodsbröder var väl i princip det bästa jag har hört med dig. Den var jävligt rätt liksom, remixen var soft, men diggade inte beatet till 100.
Moderator
2007-07-14 14:04
Tack Zteve.. alla kan inte gilla remixen, hehe.. Tack för propsen! upp
[email protected]
Riktigt fint.. känsla som fan. Låter bara ärligt. Och jag diggar din röst :)