Bruno - Flyger Förbi
Ja, då fick man igång studion efter många om och men. men för jag gjorde denna låt var mest för att kolla ljudet. men kommentera låten och ge mig kritik vad jag ska förbättra ändå. Så tanka och njut eller tanka och hata. skit samma! Röst : Bruno Text : Bruno Mix : Bruno Beat : Nått freebeat jag hittade Länken En till länk
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
En kärleks låt... annars funka de väll :P
Med mycket tid över får ni textenvers 1: Jag älskade känslan av kärlek och tårar Men du var den som gav mig båda// Dina glimrande ögon som såg in i mina Jag ville alltid ha dig vid min sida// Du gav mig hopp,kärlek och lycka Du var den flicka jag aldrig ville mista// Jag ångrar den dagen, jag ångrar allt Du brinner som en eld, du gör mig så varm// Det var du och jag och ingen annan Jag älskar dig, vi skulle vara tillsammans// Och jag sitter nu här ensam och saknar henne Med en sak är säker, mitt hjärta det bränner// Jag saaknar dig vers 2:Jag kollar på bilder och tårarna rinner Jag saknar allt och alla våra minnen// Men tiden går och du har hittat en ny Hur ska jag klara mig när det inte är vi?// Så jag försöker att lätta mitt hjärta Men det går inte, du var den rätta// Jag får ett tryck över bröstet och jag kan inte andas Jag borde ha chansat// På att få dig tillbaka i min närhet Ditt namn stavas med kärlek// Och jag älskar, jag älskar, jag älskar hon Ja, jag älskar den tjejen, JA JAG ÄLSKAR HON// Snälla lyssna vad jag säger och förstå mina ord Du är tjejen i mitt hjärta och mitt blod// Jag klarar inge mera jag försvinner nu Jag ångrar för alltid att jag gjorde slut//
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Aföfan den var mkt bra ;) Diggade dock texten <3
Men alltid -.-
Hittar inget att klaga på. Men jag svär på mors grav att jag ska hitta nåt! att klaga på
Yäh!!!!1ett
Den är riktigt skön, men låter lite "sliskig", men låten var riktigt skön, rösten är skön som vanlig, flowet är bra och du kan ju hålla takten som förut;) Mixningen kan väll bli bättre;), men det blir bättre med tiden;). Beat:9/10 Flow: 8/10 Mixning: 6/10 Röst: 8/10 Betyg: 8/10
Peace im out!
jag har inte hört dig förut... men den var riktigt bra, flowet, texten riktigt bra, din röst är skön.. hittar inget att klaga på;) det här gjorde du bra!
Johaaan
skönt! bra flow sköna rim,men acapellan kändes låg... men bra låt annars 8/10 //JoNssoN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thx :) Kul att nån tycker den är bra!:) Mera kommentarer till mig ?:D UPP !
den va bra , nästan den bästa du ha gjort
allt var perfekt !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shiet va du låter som l2c , men denna var din bästa . upp
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
du vet vad jag tycker babe :D propps <3
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
upp! för den:D
Peace im out!
låter som l2c ?:S är du sjuk eller ? haha. iallfall. UPP ?
Producent
2007-07-12 15:24
Bubben:D Va du har utvecklats:) Fan nice låt sparas och behandlas väl:D
Flyger fritt, landar platt
text, flow och beatval kung ! :D du börjar bli riktigt bra nu bruno ! peeys
Ja vi har ju precis lagt upp låten: Kärlek till Whoa! Vi dissar ju dom som gör kärlekslåtar Hehe :D
Tack allihopa !:) Men upp ?:)
nähä ?:( uPP ?
Tja MArcus, vad gör du ?:P
Yäh!!!!1ett
JAsså ;) Nee typ samma (L) hehe vad ska du göra i morn då? :P
Yäh!!!!1ett
Aa fan kanske att jag kan komma förbi i morn :)
Yäh!!!!1ett
orka chatta här idioter! xD
rätt nice bruno :) vem är den till? en bättre mixning skulle du haft på den :D fred
Treat : Ingen speciell faktist. men man kan tänka!
Mera kommentarer !?:O
haha, tackar aiiner!:) <3 men UPP?
det här lät riktigt fint! :)
Allt var bra förutom dina stopp överallt blev psyk
Okej ! tack iallfall för ni lyssnade på låten !:)
du bli bättre! absolut! men för gudsskull VARIERA dig lite :)
lite krystat eller så... men finns ju att bygga på!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
-kriss ; det kommer. men har ju bara sånna hära beats!:O ge mig lite söta beats så blir det mysigare med dig ! :)Olzen ; mjo. men det kommer det kommer, jag lovar ! :)