I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Samy - Diamanter.mp3 [ Exklusiv från skivan ]

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-07-12 18:05

Samy - Diamanter.mp3 [ Exklusiv från skivan ]

Japps! Dags att släppa en till låt från skivan då da...

Och det är INTE samma beat som Danish har använt, jag påpekade det i hans tråd...

Jag kickade alltså på detta beat långt innan han släppte sin låt men jag vet nu innan att det kommer bli kommentarer om att Danish kickat på samma beat därför skriver ja det nu.

Beatet står PSP för.

Checka hemsidan nu också, funkar fint igen www.samy-lre.com

Tanka låten här -----> Samy - Diamanter.mp3

Obs:
Detta är inga nya låtar, endast osläppta låtar!

Peace!
( Vill inte ha några diskussioner i tråden, TACK )

www.samyprod.com

2007-07-12 18:21
Skiit skön låt :)
Beatet är så jävla underbart.
Texten var bra bra :)
Bra jobbat Samy.

Pz

Moderator

2007-07-12 18:24
Flowet sitter, men inget nyskapande.. Beatet är sådär, samplen är underbar men BPM:n och drumsen är inte så tilltalande.. Texten är helt okej... Mixen är inte bra alltså.. S:en skär sig rakt igenom :/

4/10
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2007-07-12 18:35
Tackar tackar!

Perfektion P20 - Håller med om det mesta. Mixningen är ruggigt kass och texten och flowet är inget märkvärdigt.
Tack för konstruktiv kritik, gillas!
www.samyprod.com

2007-07-12 20:24

Visst....

www.samyprod.com

2007-07-12 20:31

Ditt flow har aldrig varit ngt att klaga på, det sitter nice. Gillar detta beat,  hört fler som spelat in på de. dokk håller emd perfektion, drumsen är inte så jävla nice här. texten helt ok, inget speciellt ! och mixxen kan du fan bättre ! men nice ändå ! keep it up ! peyz

2007-07-12 20:32
dålig mix, tycker du ska fixa till o lära dig mixa innan du släpper skivan, annars vet du ju endå vad folk kommer påpeka,

Jag tycker den var lagom bra, rätt slöööö och du låter lixom ah puss orkar inte

2007-07-13 19:31
jag gillar denna låt samy, hoppas du lägger flera bra låtar