I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

GurkaN - Det Är Jag (late night creation)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-07-15 03:31

GurkaN - Det Är Jag (late night creation)

Shu grabbs o girls. här kommer en liten låt jag gjorde precis typ. hade inget att göra så här har ni en snabbskriven/mixad låt!

Ladda ner
(speedyshare)

kommentera gärna maaayns

peace

// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions.
www.TheG.info.se
Over and out, peace!

2007-07-15 03:50
Då ska vi se, är så jävla trött så om jag inte somnar ska jag försöka tanka hem låten.

Så...

Oj.. Ehm... Gå och lägg dig sen så lyssnar du på denna låt när du vaknar igen och tänk om igen om du verkligen vill dela med dig av något dylikt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-15 04:52
Qustaph
jag har tänkt, som sagt snabbt gjord och inte så värst seriöst men ville endån checka vad folk tyckte. :) tack annars
www.TheG.info.se
Over and out, peace!

2007-07-15 10:57
verkligen inte bra. kör du allritd så här ? isåfall ska hålla dig till beatsen. men du kanske bara hade en dålig dag.
peace!
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396

Copy/Paste if you still listen to real hip hop

2007-07-15 11:15
Det här var lågkvalité.. Hade förväntat mig något bättre av beatmakern, haha :) Blir väl bättre om du kör mer seriöst ..

Dålig kvalité på inspelning / ingen text jag fastnade för, inget bra flyt o sånt .. Tyvärr..

2007-07-15 13:52
hehe tack för kommentarerna endån :)
beaver: jag rappar inte såhär egentligen =) ville bara se hur de blev
S-Media: jag vet att det är låg kvalité jag ville inte ha den i bra kvalité :P

peace!
www.TheG.info.se
Over and out, peace!